• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.167 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.374.010 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

Brix

• 19677 berichten
  • 5115 stemmen

Quentin

• 10202 berichten
  • 8552 stemmen

Ramon K schreef:

Ook al upgrades. Ik weet niet waar ik al die shit moet laten momenteel; het is hier een zooi en de dvd's/blu-rays stapelen zich maar op. En ik had eigenlijk zo'n goed systeem; kan nu veel dingen niet vinden thuis.

Hier hetzelfde. Heb echt stapels dvd's (van sommige films zelfs verschillende uitgaves) liggen die ik door een bluray heb vervangen. Mainstream shit heb ik aan het zoontje van mijn collega gegeven, maar het merendeel is niet schikt voor een jongen van twaalf.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Hiraeth schreef:

Enige 2 Kitano blu-rays van Third Window Films die ik nog niet in mijn bezit had,

ook al heb ik beide films al dubbel op DVD (UK en NL versie).

Ze zijn het toch wel echt waard om in HD te bekijken.

(afbeelding)

(afbeelding)

Wat een awesome artwork hebben die latere Third Window releases. "Helaas" doe ik niet aan schijfjes!

Hiraeth

• 60 berichten
  • 492 stemmen

danuz schreef:

Wat een awesome artwork hebben die latere Third Window releases. "Helaas" doe ik niet aan schijfjes!

Vind ik dus ook! Mijn favo label, brengen bijna altijd wel interessant spul uit. Is ook zowat het enige waar ik van koop laatste tijd.

En jammer, het kan juist heel tof staan in een kast. Zolang je het bescheiden houdt. Heb zelf misschien iets meer dan een halve Ikea kast vol, maar heb toch echt veel wat weg kan.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb geen (boeken/cd/dvd)kast meer in huis! I'm in the cloud man

Maar sommige bluray designs zijn zo mooi dat ik het wel voor me kan zien als object dat iets toevoegt inderdaad.

Fillumon

• 2240 berichten
  • 0 stemmen

Niks......ben ermee gestopt omdat ze vaak wel weer te zien ergens op TV. Een film 2 of 3 keer per jaar zien is al veel. Be er t je zonde van het geld ook vind ik. Ik heb er zo'n 20 op DVD en vaak doe ik ook nog via scène selectie dan.

De films waarvan ik jaarlijks wel vaker fragmenten of helemaal zie, zijn op 1 hand te tellen echter....

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb juist net deze week m'n tweede blu-raykast binnen gekregen. Kunnen zo'n 600 films per kast in, schat ik.

Fillumon

• 2240 berichten
  • 0 stemmen

?.....je moet doen wat je ervoor over hebt : gaaf !

SergioMalick

• 1232 berichten
  • 1833 stemmen

Zwolle84 schreef:

Ik heb juist net deze week m'n tweede blu-raykast binnen gekregen. Kunnen zo'n 600 films per kast in, schat ik.

Ik verwacht binnenkort toch wel wat foto's!

Bélon

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

danuz schreef:

Ik heb geen (boeken/cd/dvd)kast meer in huis! I'm in the cloud man

Maar sommige bluray designs zijn zo mooi dat ik het wel voor me kan zien als object dat iets toevoegt inderdaad.

Ik heb één kast maar ben ook grotendeels over op "digitaal" danwel bioscoopervaring (Cineville) boven fysiek bezit van schijfjes. Bluray is eigenlijk ook al weer achterhaald: er is al 4K UHD als ik lees bij sommige Bluray uitgaven "4K remaster" waarom dan nog die inferieure 2K Bluray kopen als die over een paar jaar weer verouderd is? Niets gekocht bij de Arrow sale ook.

Ik ben ook geen echte verzamelaar dat zijn meer mensen die het leuk vinden om bakken af te zoeken en het internet af te struinen naar koopjes, speciale dingen etc. dus het is mijn hobby niet echt. Ik haat winkelen

Zal binnenkort mijn kast nog eens uitzoeken om te kijken of ik nog wat films kan weggeven aan liefhebbers

Verder kan ik wel genieten van (foto's van) mooie verzamelingen (van anderen dan)

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Hiraeth, TW inderdaad een fijn label, jammer dat de release stroom de laatste twee jaar vrijwel lijkt te zijn opgedroogd. Ik blijf ze steunen door alles (uit Japan) te kopen... Zie oa mijn fotootje hier.

Mijn eigen aankopen van deze week:

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71ZfPerBBZL._SL1092_.jpg

en

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71S7rqp6ELL._SL1000_.jpg

Hiraeth

• 60 berichten
  • 492 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Hiraeth, TW inderdaad een fijn label, jammer dat de release stroom de laatste twee jaar vrijwel lijkt te zijn opgedroogd. Ik blijf ze steunen door alles (uit Japan) te kopen... Zie oa mijn fotootje hier.

Heel jammer inderdaad, wacht nu al best een tijd op Nobi (2014). Is al wel een hele tijd verkrijgbaar op de minder legale manieren, maar zonder subs. Kan helaas maar enkele woorden Japans verstaan.

Mooie collectie hoor! Mijn TWF collectie begint daar nu net pas een beetje bij in de buurt te komen.

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Bélon schreef:

Zal binnenkort mijn kast nog eens uitzoeken om te kijken of ik nog wat films kan weggeven aan liefhebbers

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8281 stemmen

Nou de eerste twee zijn in ieder geval zeer de moeite waard!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Dank aan jouw update bij Zinnia Flower zojuist...! Die wilde ik destijds zien op CinemAsia (?), maar nadat dat niet lukte vergeten op mijn wensenlijst te zetten - en 'm inmiddels weer uit het oog was verloren...

lars-pixar

• 1460 berichten
  • 3943 stemmen

De laatste maanden heb ik best wel veel gekocht, maar niet hier op de site geplaatst.

Om toch nog iets te delen, laat ik graag weten dat ik gisteren de volgende films/series heb gekocht:

Dvd The Walking Dead Seizoen 6. 20,00 euro (2de serie 50% korting)

Dvd Sherlock Seizoen 4. 10,00 euro (keuze, 2de serie 50% korting) bij Free Record Shop.

Blu-ray Rampage President Down. 4,00 euro, bij Cex.

Dvd Modern Family Seizoen 6. 8,00 euro, via marktplaats.

Dvd X-Files Seizoen 1 Collectors Edition. 0,50 cent, bij de recycle winkel.

Dvd Final Destination 1-2 boxset. 0,50 cent, bij de recycle winkel.

Brix

• 19677 berichten
  • 5115 stemmen

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3124 stemmen

Kondoro

• 11521 berichten
  • 2862 stemmen

Om eerlijk te zijn heb ik even wacht met de The Walking Dead collectie en ben eerst wat kleiners gaan bestellen via Zavvi , heerlijke jaren 80 horror's , I LOVE it!

https://s4.thcdn.com/productimg/0/600/600/70/10961670-1412097378-46509.jpg

https://s3.thcdn.com/productimg/600/600/11119319-3954501917667611.jpg

https://s2.thcdn.com/productimg/600/600/11462047-1624479108562578.jpg

Hiraeth

• 60 berichten
  • 492 stemmen

jeroentjuhhhhh Die Laatste film ziet er erg tof uit als ik youtube mag geloven, mooie artwork ook.

Roger Thornhill

• 6015 berichten
  • 2447 stemmen

Aha, Brix, Peeping Tom... Fantastische film van de nummer 4 uit mijn regisseurs-top-10, toentertijd net zo controversieel (en achteraf gezien bijna net zo invloedrijk) als Psycho...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.