menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?

zoeken in:
alexander038 schreef:
(quote)

Die deluxe edition is een limited edition set.
Is die niet al oop (out of print)?

Dat denk ik wel maar hij is nog wel te vinden(nieuw)op amazon en e-bay.
Limited is vaak alsnog best veel

Ramon K schreef:
(quote)

Pas wel op; ze versturen vanuit Zwitserland (vroeger toen 't nog ÇDwow was in ieder geval wel) en die zijn geen lid van de EU! Als de douane je pakje controleert (wat mij gebeurd is met 007 boxen ooit) dan kun je een flinke smak geld aan je deur bijbetalen. Zeker bij zo'n duur boxsetje.

Vanuit engeland is dat niet toch?
Dat je moet bijbetalen.

Nope. Ik bedoelde die wowhd link. Uit Engeland kun je kostenvrij dvd's halen.

Ramon K schreef:
Nope. Ik bedoelde die wowhd link. Uit Engeland kun je kostenvrij dvd's halen.

Oke dus misschien kan ik ze beter via Amazon bestellen.
Mocht je nog tips hebben ...graag

In Film > Overige films > films gezocht:

hallo

wie kan mij helpen of heeft een tip over het verkrijgen van de miniserie
``The Capture of the green river killer`` uit 2008

niet de film maar de miniserie.

ook nog steeds op zoek naar de film ``The Crush uit 1993 ``
met NL ondertiteling
stuur berichtje svp als je iets weet.

Weet iemand of Pleasantville (1998) ooit met ned. ondertiteling op Blu-ray is uitgebracht?
En Mississippi Burning (1988) ?

In Filmdragers en apparatuur > Titels > Wounded Heart:

Ik ben op zoek naar de film Wounded Heart!
geregisseerd door Vic Sarin met Paula Devicq, Jon Hensley en Bibi Besch

Kam hem , buiten een Hallmark site nergens vinden, misschien kan iemand me helpen, heeeel graag!
Ook ben ik op zoek naar de mini serie, The secret of Lake Succes
Bij voorbaar hartelijke dank!

Thnxx, het is hem en zeker heel duur!:(

Ik ben eigenlijk op zoek naar Vacas met Nederlandse ondertiteling. Volgens mij was die er ooit wel, klopt dat? Dan kan ik in ieder geval hopen deze ooit eens tweedehands te vinden!

Weet er daarnaast ook iemand of Temple Grandin ooit is uitgegeven op dvd?

Volgens mij is er van Vacas alleen een VHS.
edit: Vacas zit in de Julio Medem Box - die is wel OOP

Temple Grandin is er binnen R2 alleen in Spanje volgens Amazon. Er is wel een R1.

Vacas is weldegelijk op DVD te vinden! Ik heb hem in een boxset van A-Film (ben daar niet zeker van, kan wel eens checken mocht je meer info willen) met daarin Lucía y el Sexo, La Ardilla Roja en Tierra. Jammer genoeg ook via een rommelmarkt moeten aanschaffen.

edit: de boxset waar ik heb over heb is een andere dan die van Rokuro

Dank jullie wel! Ik ga kijken of ik de box(en) kan vinden! Ik ben overigens op zoek naar (goede) films met koeien of waarin koeien voorkomen, dus als iemand er nog één weet? (Gaav, Nou Diu en La Vache et le Prisonnier ken ik al).

starbright boy (moderator)
Vacas is ook los verkrijgbaar geweest. Maar volgens mij al jaren niet meer leverbaar.

Baggerman schreef:
Ik ben eigenlijk op zoek naar Vacas met Nederlandse ondertiteling. Volgens mij was die er ooit wel, klopt dat? Dan kan ik in ieder geval hopen deze ooit eens tweedehands te vinden!

Weet er daarnaast ook iemand of Temple Grandin ooit is uitgegeven op dvd?

Engels ondertiteld zijn zowel de boxset als de losse film bij amazon verkrijgbaar. Temple Grandin is daar ook te vinden.

Heeft iemand de film Eggs (1995) of weet iemand waar die eventueel te krijgen is? Is OOP, maar lijkt wel compleet verdwenen...

Dick2008
Dogie_Hogan schreef:
(quote)
Kijk eens HIER.
(afbeelding)

Er staat anders [i]iCurrently unavailable [/]

Dick2008

Gaat niet om de link. Gaat er om is niet meer verkrijgbaar.

https://pbs.twimg.com/media/CI_jkY6WgAERdEq.jpg

It Follows met deze cover en nederlandse ondertitels

Verder zoek ik een goedkope DVD/bluray shop in de Benelux met vooral een goed aanbod qua wereldcinema.

Dick2008
TornadoEF5 schreef:
Verder zoek ik een goedkope DVD/bluray shop in de Benelux met vooral een goed aanbod qua wereldcinema.

En al gevonden?

Ik vroeg me af of al die bekende titels die ooit op dvd zijn verschenen nu ook allemaal op Blu-ray verkrijgbaar zijn. (Het moeten wel Nederlandse uitgaven zijn, in ieder geval met Nl-ondertitels).

Iemand een idee waar ik de volgende films kan kopen/bestellen. The great silence en xtro 1983

Ik heb The great silence op een Japanse blu ray gekocht via Amazon.com, maar op dvd is ie veel makkelijker te verkrijgen zowel op amazon.com als a.de en a.uk en op Ebay.

Iemand enig idee of er een webshop is die (een aantal van) de volgende blu-rays heeft met Engelse ondertitels zonder dat je een absurde prijs of verzendkosten hoeft te betalen?

Why Don't You Play in Hell? (2013)
Lost River (2014)
Helter Skelter (2012)
Guilty (2015)

Bij Amazon.com zou ik 37 dollar aan verzondkosten moeten betalen voor Lost River, Love Exposure en Why Don't You Play in Hell? Daarnaast kost Helter Skelter er 24 dollar en Guilty maar liefst 57 dollar.

Cikx schreef:
Iemand enig idee of er een webshop is die (een aantal van) de volgende blu-rays heeft met Engelse ondertitels zonder dat je een absurde prijs of verzendkosten hoeft te betalen?

Why Don't You Play in Hell? (2013)
Lost River (2014)
Helter Skelter (2012)
Guilty (2015)

Bij Amazon.com zou ik 37 dollar aan verzondkosten moeten betalen voor Lost River, Love Exposure en Why Don't You Play in Hell? Daarnaast kost Helter Skelter er 24 dollar en Guilty maar liefst 57 dollar.

Lost River DVD | Zavvi.nl

Lost River voor €2,45 inclusief verzendkosten

Zwolle84
Lost River mediabook op blu heb ik via Amazon.de. Dan heb je volgens mij geen Engelse ondertiteling, maar zoveel wordt er toch niet in gesproken.

Zwolle84
jeroentjuhhhhh schreef:
(quote)

Lost River DVD | Zavvi.nl

Lost River voor €2,45 inclusief verzendkosten

Dat is een dvd, geen blu-ray.

Ah, overheen gelezen.

Zwolle84 schreef:
Lost River mediabook op blu heb ik via Amazon.de. Dan heb je volgens mij geen Engelse ondertiteling, maar zoveel wordt er toch niet in gesproken.

Dankje, ziet er mooi uit!
Wist niet dat de film ook in 3D uitgebracht was.

Iemand een idee waar je goedkoop de Blu-ray van Enter the Void met Engelse ondertiteling kan kopen? Ik heb hem op Amazon gezien maar heb helaas geen creditcard.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:09 uur

geplaatst: vandaag om 00:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.