menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?

zoeken in:
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Wie weet waar ik de volgende films kan krijgen?:

weet iemand waar ik de volgende films kan krijgen??

Xingfu Shiguang (2001)
Alternatieve titel: Happy Times

Yi Ge Dou Bu Neng Shao (1999)
Alternatieve titel: Not One Less

Wo De Fu Qin Mu Qin (1999)
Alternatieve titel: The Road Home

You Hua Hao Hao Shuo (1997)
Alternatieve titel: Keep Cool

ik ben er trouwens al achter dat bol.com er 2 heeft maar 27 euro for the road home??????? heeft iemand ze toevallig ook in een andere winkel gezien?

http://www.nl.bol.com/is-bin/I...

Art
€11,99 voor Not One Less is een schappelijke prijs. Die €26,99 voor The Road Home is zeker aan de dure kant. Ik kan geen andere webwinkel vinden die onder die prijs zit Maar maakt het je wat uit welke regio en of er uberhaupt Nederlandse ondertitels op zitten? Als je dat niks uitmaakt zou ik het gewoon via buitenlandse webwinkels proberen

Not One Less net bestelt ja, pff nou maar hopen dat ze gewoon bij mm of frs komen binnenkort...... maarja ik betwijfel het....anders toch maar bij buitenlandse...

Art
Ik betwijfel het ook of ze ooit in die winkels komen. En zo zijn er nog andere titels waarvan ik nog steeds hoop dat ze hier worden uitgebracht. En dan denk ik aan titels als Raise the Red Lantern, Eat Drink Man Woman, Cyclo en Farewell My Concubine. Laten we hopen dat er een maatschappij is die dit daadwerkelijk gaat doen. Ik blijf er in geloven

Wie weet hoe ik aan Metropolis kan komen.
I desperately need it.

chiquita schreef:

Wie weet hoe ik aan Metropolis kan komen.
I desperately need it.

Ik neem aan die uit 2001. Is te krijgen bij Bol.com voor 12,49 euro. Goedkoper dan bij FRS.

Ehm nee, ik bedoel die uit 1927 van Fritz Lang.

Je hebt volgens mij ook maar weinig moeite gedaan om die te vinden.

Te koop bij o.a:

Free Recocrd Shop, DVD-Soon, Play.com, Ro-disc, DevoteD, etc.

Inderdaad. Bij FRS kost de drie-disc versie slechts € 14,99.

correctie (sorry... ): 2-disc versie en is import, maar dat maakt niet uit (is wel het goedkoopst volgens mij)... Er is ook een box met M en Metropolis bij play.com (2 Lang-films).

Excuses. Ik heb direct gekeken naar de hoes van de DVD. Daar stond op dat het 3 discs waren, maar die hoes zal waarschijnlijk niet de originele zijn. Ik ga ze onmiddellijk bestellen. Zo'n kans mag je niet laten liggen. Misschien breng ik ze later wel in roulatie in de MM pakketservice.

Nou, dat is dan recentelijk. Ik kijk namelijk al maanden op de site van FRS (en enkele andere) waar telkens 'niet leverbaar' stond. Ik ga 'm bestellen. Geweldig! Bedankt jongens.

weet iemand waar ik de volgende films op dvd kan kopen?

Danton(1983)
Tous les matins du monde(1991)
la Revolution Francaise(1989)

Danton is in Italie op dvd, Tous les matin du monde in Frankrijk, Van Revolution Francaise heb ik geen idee.

Handis zo'n topic. Ik kom in geen enkele winkel namelijk Taxi Driver of Field of Dreams tegen. Heeft iemand ze ergens zien liggen?

Bij FRS heb je Taxi Driver voor 12,99 liggen. Je kunt hem ook altijd via internet bestellen en laten sturen naar het dichtsbijzijnde filiaal

Is het een beetje een mooie uitgave? Ik hoorde eens dat er hier alleen een slechte uitgave bestond?

En weet je nog iets van Field of Dreams?

Ik hem op dvd en er is niks mis mee, als je je er tenminste niet aan irriteert dat het hoesje waar de dvd in zit, 2 keer zo smal is als een normale.

Je hebt hier 3 versie's van Taxi driver:

- Met Robert de Niro en Jodie Foster op voorkant. In een smal plastic hoesje.

- Collectors edition: Met Robert de Niro lopend over straat op de voorkant. In een gewoon hoesje.

- Speciale uitgave: een stuk duurder als de andere. In een dikke box, hier zit volgens mij ook een stukje film ofzo bij.

Ik heb de 2e gekocht omdat ik de voorkant mooier vond.
Hier staan ook als extra's op: 70 min docu over film, script, commentaar, photo gallery, trailer etc.

Ik ben zeer tevreden met deze versie maar ik weet niet hoe de andere zijn.

Jou versie lijkt me ook handig, gaan ook niet gelijk al mijn films raar staan in de kast.

starbright boy (moderator)
De discs zijn bij alle Taxi Driver versies van (bijna heel) Europa exact gelijk. Alleen de doosjes zijn anders. Dus welke van de drie bovenstaande versies je ook koopt, je hebt dezelfde disc met dezelfde extra's.

Ah, oké. Ik herrinner me weer dat ik die smalle wel eens gezien heb, maar die heb ik door zijn ongelofelijk goedkope uiterlijk laten liggen. Ik ga dan voor nummer twee. Ik zal hem binnenkort eens bestellen.

Nog iemand info over Field of Dreams?

Goedenavond,

Eigenlijk ben ik niet zo'n expert op het gebied van forums, dus ik hoop dat ik het goede onder het juiste onderwerp doe.

Mij wordt regelmatig gevraagd welke Braziliaanse films in Nederland op DVD zijn uitgebracht. Verder dan de volgende titels kom ik niet:

Cidade de Deus
Carandiru
Central do Brasil
Behind the Sun (Abril Despedaçado)
Domesticas
Moro no Brasil

Ik ben naarstig op zoek naar de andere films. Zo weinig kunnen het er toch niet zijn? Ik hoor graag welke titels (met Nederlandse ondertiteling) er nog meer zijn!

The One Ring schreef:

Nog iemand info over Field of Dreams?

Bij van Leest voor 6,99. Als je m niet in de winkel kunt vinden kun je m altijd op de website bestellen.

starbright boy (moderator)
Clemenza schreef:
Ik ben naarstig op zoek naar de andere films. Zo weinig kunnen het er toch niet zijn? Ik hoor graag welke titels (met Nederlandse ondertiteling) er nog meer zijn!

O Homen do Ano is onder de titel Man of the Year ook te krijgen op DVD in Nederland. Filmfreak bracht die dvd uit.

(ik zou overigens graag een dvd van Pixote zien, maar die is er nog niet)

Poisonthewell schreef:
(quote)

Bij van Leest voor 6,99. Als je m niet in de winkel kunt vinden kun je m altijd op de website bestellen.

Bedankt voor de tip, maar ik heb hem al besteld. Ik verwacht hem deze week binnen, samen met Stalag 17

Clemenza schreef:

Central do Brasil

Deze heb ik gekocht bij BoekenVoordeel (weet niet of dat in heel NL zit, maar in Amsterdam in ieder geval wel), volgens mij kostte die € 9,99

Ik had Quem Matou Pixote? (Who killed Pixote?) en Pixote: A Lei do Mais Fraco inderdaad op mijn wish list staan, maar kan die in Nederland niet vinden. Man of the Year stond ook op die lijst en het was dat ook goed om te zien dat die door Filmfreak is uitgebracht. Bedankt voor de tip! Toch is het erg jammer dat de volgende titels niet zijn uitgebracht:

Ônibus 174 (2002) Bus 174
Homem Que Copiava, O (2003) The man who copied
Tieta do Agreste (1996)
Prisoner of Rio (1988)
Bossa Nova (2000)
Deus É Brasileiro (2003) God is Brazilian
Eu Tu Eles (2000) Me you them
O Que É Isso, Companheiro? (1997) Four days in September

Gemiste kans voor Filmfreak, Homescreen of A-film?

Nomak
Weet er iemand misschien waar de volgende films te krijgen zijn op dvd? In de winkel bedoel ik dan, want op internet bestel ik liever niets.

-The Champ (1979)
-Always Outnumbered (1998)
-Strapped (1993)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:02 uur

geplaatst: vandaag om 17:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.