- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?
Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?

catweasel
-
- 1571 berichten
- 921 stemmen
Ik zoek een film over de geschiedenis van toen er nog slavernij was...? weet niet zelf of er films van bestaan, maar mischien iemand die het toevallig weet?
en zo ja..wat is de titel, en waar kan je hem kopen/bestellen?
thnx!

film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de stephen king collection box. Is die ook te koop in een winkel?

Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2717 stemmen
Ik zoek de Apu trilogie en El Topo. Er is wel een box van Apu te koop op play.com, maar eigenlijk hoop ik op een uitgave van criterion. Weet iemand hier meer vanaf, of kan ik eeuwig blijven hopen...

Ramon K
-
- 13576 berichten
- 0 stemmen
Aanschaf van de Apu-trilogie op play.com is de beste manier om de drie films van Ray te kunnen zien momenteel. Ik verwacht ook niet dat Criterion er spoedig mee zal komen...

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik ben op zoek naar de film Rebecca van Hitchcock. Ik weet dat er een box is met meerdere Hitchcock-films waar deze in zit, maar er zijn diverse boxen verkrijgbaar en ik weet niet welke ik moet hebben. Bovendien geven niet alle sites aan welke films er in de boxen zitten... Heel handig. Kan iemand me helpen? Welke box moet ik nou precies hebben? Of weet iemand een plek waar Rebecca los verkrijgbaar is? Bij voorkeur met NL ondertiteling.
Alvast bedankt!

speedy23
-
- 18926 berichten
- 14043 stemmen
Ik ben op zoek naar de film Rebecca van Hitchcock. Ik weet dat er een box is met meerdere Hitchcock-films waar deze in zit, maar er zijn diverse boxen verkrijgbaar en ik weet niet welke ik moet hebben. Bovendien geven niet alle sites aan welke films er in de boxen zitten... Heel handig. Kan iemand me helpen? Welke box moet ik nou precies hebben? Of weet iemand een plek waar Rebecca los verkrijgbaar is? Bij voorkeur met NL ondertiteling.
Alvast bedankt!
Klik hier eens. Maar geen ondertiteling.

Quentin
-
- 10138 berichten
- 8196 stemmen
Slecht plaatje maar deze moet je hebben:
Prima uitgave en is nog wel te vinden.

bebdn
-
- 1884 berichten
- 1140 stemmen
Alvast bedankt!
http://nl.kelkoo.be/b/a/ss_hitchcock_box.html
Met:The Paradine Case, Rebecca, Notorious en Spellbound voor 25Euro

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga er snel achteraan!

CinemAvanti.nl
-
- 282 berichten
- 97 stemmen
Ik zoek de Apu trilogie en El Topo. Er is wel een box van Apu te koop op play.com, maar eigenlijk hoop ik op een uitgave van criterion. Weet iemand hier meer vanaf, of kan ik eeuwig blijven hopen...
ABKCo werkt schijnbaar aan een nieuwe release van El Topo. Er zijn tot nu toe niet echt goede releases dus zou nog even geduld hebben. Zit er zelf ook met smart op te wachten.

Dogie Hogan
-
- 13370 berichten
- 788 stemmen
Alvast bedankt!

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Heb maanden gewacht op de box van Hitchcock met daarin Rebecca, maar tevergeefs. Kreeg van de week een mailtje van Proxis dat ze niet meer verwachten de box geleverd te krijgen. Er zit dus niets anders op dan een versie zonder NL subs aan te schaffen. Zoals die bij blahdvd.com. Bedankt voor jullie tips allemaal!

Sibbel
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
hoi beniciodeltorro
probeer het eens op www.jemiemedia.com
zoeken op hitchcock.
op dit moment is de 4-dvd-box incl. Rebecca niet op voorraad, maar wie weet komt dit nog...
prijs: € 19,99 incl. verzendkosten

italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Is er een 117/118 min versie van Straw Dogs met Nederlandse ondertitels ?

Dogie Hogan
-
- 13370 berichten
- 788 stemmen
Is er een 117/118 min versie van Straw Dogs met Nederlandse ondertitels ?
- STRAW DOGS: 118 minuten, € 7,05, Engelse subs.
(** DVD/film review. )

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
hoi beniciodeltorro
probeer het eens op www.jemiemedia.com
zoeken op hitchcock.
op dit moment is de 4-dvd-box incl. Rebecca niet op voorraad, maar wie weet komt dit nog...
prijs: € 19,99 incl. verzendkosten
Hoi Sibbel,
Bedankt voor de tip. Ik heb inmiddels een versie binnen via Boudisque, eentje zonder ondertiteling. Ik kan altijd nog proberen achter die box aan te gaan. Ik zal eens een kijkje nemen op die site.
Bedankt!

Dogie Hogan
-
- 13370 berichten
- 788 stemmen
Hitchcock's REBECCA (1940) met Engelse subs: $ 7,98/€ 5,99 (inkl.)

biancacrazy
-
- 4 berichten
- 3 stemmen
weet iemand waar ik THE CAR kan kopen......
hij was bij van leest te koop maar die
kunnen er niet meer aan komen
alvast bedankt!!!!!!!!

speedy23
-
- 18926 berichten
- 14043 stemmen
Hitchcock's REBECCA (1940) met Engelse subs:
Die hebben ze hier in België vorig jaar verkocht in de hypermarkten van Carrefour voor één euro het stuk met Nederlandstalige subs. Ik kende de film toen helemaal niet en had ik het geweten, ik had er een dozijn meegenomen. Zeker weten.

sandra_x
-
- 22 berichten
- 18 stemmen
weet iemand waar ik de film dracula dead and loving it kan kopen?

Bob Gray
-
- 956 berichten
- 1622 stemmen
Weet iemand waar ik Haute Tension vandaan kan halen?
R2, NL subs, en op een nederlandse site/winkel graag. Ik heb geen cc namelijk.
Alvast bedankt.

starbright boy (moderator films)
-
- 20496 berichten
- 3953 stemmen
Weet iemand waar ik Haute Tension vandaan kan halen?
R2, NL subs, en op een nederlandse site/winkel graag. Ik heb geen cc namelijk.
Alvast bedankt.
Nergens. De film is niet te koop met Nederlandse subs helaas. Nooit uitgebracht. Wel te krijgen met Engelse subs.

TheRisingSun
-
- 1140 berichten
- 2255 stemmen
Weet niet of je een regiovrije dvd-speler hebt Bob Gray?
Maar hier zijn twee opties:
Optie 1 (Voor als je géén regiovrije dvd-speler hebt!):
http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=58924&keysetid=30045996
En optie 2 (Als je wél een regiovrije dvd-speler hebt!):
http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=69387&keysetid=30330183
Hoop dat je er iets aan hebt! De site is trouwens www.rodisc.nl

Bob Gray
-
- 956 berichten
- 1622 stemmen
Eh ik zou het niet weten. Volgens mij niet want ik kijk dvd's op m'n Xbox360. En op die site had ik al gekeken ja. Maar 25,- is me net wat te duur voor een dvd. Evengoed bedankt voor de moeite!

starbright boy (moderator films)
-
- 20496 berichten
- 3953 stemmen