menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?

zoeken in:
Gratis credit card bij ANWB abonnement.

Iemand een idee waar ik voor een redelijke prijs de films Apocalypto en Das Weisse Band op blu ray kan kopen? Of heeft iemand de films zelf in de verkoop?

Op zoek naar Un Lac, uitgegeven door Filmfreak. Al heb ik het idee dat deze helaas niet meer te verkrijgen is.

Lee92
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Butterfield 8:

Nergens te vinden.
Wie heeft een tip voor mij om aan de film "Butterfield 8" uit 1960 te komen met Elisabeth Taylor.
Wel met Nederlandse ondertitels.

Lee92 schreef:
Nergens te vinden.
Wie heeft een tip voor mij om aan de film "Butterfield 8" uit 1960 te komen met Elisabeth Taylor.
Wel met Nederlandse ondertitels.
Met Nederlandse ondertitels gaat niet lukken - die dvd bestaat namelijk niet.

Zelfs op Regio 2 wordt het lastig (alleen Frans), R1 (VS) of R4 (Australië) nog wel te vinden.

Geen idee of het nog in één of andere vorm bestaat, maar TCM zond de film wel regelmatig uit met Nederlandse ondertitels

In Film > Algemeen > A Fistful of Dollars blu-ray???:

Weten jullie misschien of de klassieker A Fistful of Dollars ooit los op blu-ray in Nederland is uitgekomen (of wanneer deze uitkomt)? Ik weet wel dat deel 2 en 3 van de Dollar trilogy te koop is, maar deel 1 kan ik nergens vinden...

Volgens mij niet. Enkel op dvd. Je kunt de blu-ray wel in de rest van Europa bestellen, maar ik weet vrijwel zeker dat er op geen enkele blu-ray een optie voor Ned. ondertiteling beschikbaar is.

Bedankt voor je snelle bericht!
Dan ga ik hem denk ik op Marktplaats kopen. Daar staat de Engelse versie op.
Is er een site met een overzicht van alle Nederlandse blu-rays releases?

De Engelse blu ray is top en bevat tevens alle extra's, die de oorspronkelijke Amerikaanse dubbel dvd bevatte. Aanrader!

thunderball schreef:
De Engelse blu ray is top en bevat tevens alle extra's, die de oorspronkelijke Amerikaanse dubbel dvd bevatte. Aanrader!

Ik heb hem inmiddels overgenomen van iemand. Ben benieuwd!

Ok! Goede aanschaf! Veel plezier er mee!

In Filmdragers en apparatuur > Titels > Films gezocht onder andere Bad Asses 2014/Danny Trejo dvd box:

Ik zoek de film Bad Asses uit 2014
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/[email protected]_V1._CR126,122,1549,2163_UY268_CR5,0,182,268_AL_.jpg
heb deel 1 en 3 al maar kan op internet geen deel 2 (Bad Asses 2014) vinden terwijl ik m wel heb kunnen downloaden met in het menu Nederlandse Engelse en nog meer ondertitels terwijl dat gewoon een oficiele release is dus zou er ook 1 op internet met Nederlandse ondertiteling zijn.
Had er wel 1 op Zavvi gezien maar is niet Nederlands ondertiteld en zoek hem wel echt met Nederlands ondertiteling is die ergens te koop of verkoopt iemand hem
En zoek ook dvd-box van Danny Trejo met natuurlijk Nederlandse ondertiteling moet natuurlijk wel Engels gesproken zijn (het maakt niet uit als de cover in het Duits Frans of welke taal dan ook is)

(Heb Machete en Machete kills al op blu-ray als die extra in de box zit maakt het niet uit)

Justieboy3 schreef:
In Filmdragers en apparatuur > Titels > Films gezocht onder andere Bad Asses 2014/Danny Trejo dvd box:

Ik zoek de film Bad Asses uit 2014
(afbeelding)
heb deel 1 en 3 al maar kan op internet geen deel 2 (Bad Asses 2014) vinden terwijl ik m wel heb kunnen downloaden met in het menu Nederlandse Engelse en nog meer ondertitels terwijl dat gewoon een oficiele release is dus zou er ook 1 op internet met Nederlandse ondertiteling zijn.
Had er wel 1 op Zavvi gezien maar is niet Nederlands ondertiteld en zoek hem wel echt met Nederlands ondertiteling is die ergens te koop of verkoopt iemand hem
En zoek ook dvd-box van Danny Trejo met natuurlijk Nederlandse ondertiteling moet natuurlijk wel Engels gesproken zijn (het maakt niet uit als de cover in het Duits Frans of welke taal dan ook is)

(Heb Machete en Machete kills al op blu-ray als die extra in de box zit maakt het niet uit)

Heb er 1 op zavvi gezien maar is dat Nederlands ondertiteld of niet ?? Link:https://www.zavvi.nl/dvd/bad-ass-2-bad-asses/10942047.html?

Heeft iemand hier de NL films Bloedverwanten (1977) Rigor Mortis (1981) en de de documentaire Op de Fiets naar Hollywood (1993) Zoek ze al erg lang! Ben zelf een groot verzamelaar en heb wel wat leuks te ruilen!

In Overig > Algemeen > Ik zoek de film flodder engels ondertiteld:

Mijn zoon woont in Australië en wil erg graag een film van flodder aan zijn kinderen laten zien. Hij vond deze vroeger geweldig nu vraag ik mij of deze bestaat en iemand mij hier aan kan helpen?

Zwolle84
Desiree69 schreef:
In Overig > Algemeen > Ik zoek de film flodder engels ondertiteld:

Mijn zoon woont in Australië en wil erg graag een film van flodder aan zijn kinderen laten zien. Hij vond deze vroeger geweldig nu vraag ik mij of deze bestaat en iemand mij hier aan kan helpen?

Alle Flodders (films en serie) zijn eenvoudig verkrijgbaar via o.a. Bol.com. Of begrijp ik je vraag verkeerd?

Naast het feit dat Australië een andere regio heeft (kan zijn dat de persoon in kwestie een regiovrije speler heeft), lijken de bol.com edities geen Engelse ondertiteling te hebben

de grunt en Quentin hebben volgens mij al veel studie gedaan naar de diverse Dick Maas uitgaves, dus die weten vast welke goed zijn en met welke subs verkrijgbaar. Die Duitse hebben volgens mij geen Engelse subs bijvoorbeeld.

Wacht op de Blue Underground uitgaves van De Lift en Amsterdamned. Pre-order is al mogelijk. Dit worden de ultieme uitgaves!

Voor Flodder volstaat de Duitse blu-ray van Studio Canal.

Zwolle84
Metalfist schreef:
Naast het feit dat Australië een andere regio heeft (kan zijn dat de persoon in kwestie een regiovrije speler heeft)

Blu-rays hebben daar dezelfde regiocode als bij ons. Ik bestel ook af en toe films van JB Hifi uit Australië. Dvd's hebben inderdaad wel een andere code.

de grunt schreef:
Voor Flodder volstaat de Duitse blu-ray van Studio Canal.

Heeft die Engelse subs - want dat staat in de vraag?

Mochizuki Rokuro schreef:
Heeft die Engelse subs - want dat staat in de vraag?

Nee

Zwolle84 schreef:
Blu-rays hebben daar dezelfde regiocode als bij ons. Ik bestel ook af en toe films van JB Hifi uit Australië. Dvd's hebben inderdaad wel een andere code.
Aha, weer wat nieuws geleerd. Vreemd dat die een verschillende regiocode erop nahouden.

Zwolle84
Ik zou gewoon een tweedehands NL dvd-speler kopen via Marktplaats, die heb je wel voor een tientje. En dan wat goedkope dvd's uit de grabbelbak erbij.

Mochizuki Rokuro schreef:
de grunt en Quentin hebben volgens mij al veel studie gedaan naar de diverse Dick Maas uitgaves, dus die weten vast welke goed zijn en met welke subs verkrijgbaar. Die Duitse hebben volgens mij geen Engelse subs bijvoorbeeld.

De echte expert is Earth, maar ook ik weet zeker dat er geen uitgaves met Engelse ondertitels of dub bestaan. Ook nog nooit 'fan-made' ondertiteling tegengekomen overigens.

Flodder in Amerika is trouwens zelfs in het Engels opgenomen voor de internationale markt (net zoals Een Maand Later), maar die versie is spoorloos verdwenen.

Desiree69 Ik weet niet of het legitiem is maar op you tube -NL staat de eerste film uit 1986 met Engelse ondertitels.

Ik heb voor mijzelf een fanmade 24fps stereo blu ray van Flodder 1 met Engelse ondertiteling gemaakt.

In Film > Algemeen > op zoek:

hallo,
in 2000 heeft mijn hond en ikzelf meegespeeld in de film, lijmen het been, nu ben ik op zoek naar deze film omdat mijn hond in 2001 is overleden en ikzelf in dat jaar rolstoelgebonden ben geraakt.
kan iemand me helpen aub

In Filmdragers en apparatuur > Koop en ruil > The dinner party:

Op zoek naar de erotische film : the dinner party van Cameron grant uit 1994. Iemand een idee waar ik die kan vinden?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:31 uur

geplaatst: vandaag om 05:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.