- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?
Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?
Bas Noord
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In De Site > MovieMeter pakketservice > 2x Adriaan Ditvoorst: De Mantel der Liefde & De Witte Waan:
Heren, Dames.
Ik ben hier niet zo bekend, sorry. Maar kwam via google hier terecht.
Ik ben naarstig op zoek naar de film "Mantel der Liefde".
Wie kan mij vertellen hoe aan te komen. Waar te koop of kan ik hem lenen tegen vergoeding of wil iemand een kopie branden (of is dat niet toegestaan, sorry dan)
mvrgr
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Die titel zit in deze box: bol.com | Adriaan Ditvoorst Box, Adriaan Ditvoorst, Theo van Gogh & Hans Croiset...
De box is echter niet meer leverbaar (OOP), dus goed 2e-hands zoeken of wellicht anders via een bibliotheek.
Ik ben hier niet zo bekend, sorry. Maar kwam via google hier terecht.
Zal het topic verplaatsen.
Eraser2
-
- 387 berichten
- 922 stemmen
Heeft iemand enig idee of er een in Nederland een box met alle Friday the 13 films verkrijgbaar is? Bij voorbaat dank.
Tostifilms
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
ik ben nieuw hier op deze site.
Op het eerste gezicht ziet dit er als een goede/degelijke site uit, mijn complimenten.
Ik ben al een tijdje op zoek naar de film Robin Hood Men in Tights met Nederlandse ondertiteling.
Ik heb geen idee of die film ooit is uitgekomen met Nederlandse ondertiteling, mocht een van u dat weten, dan hoor ik het graag, het maakt niet uit of het op video/dvd/blue-ray is.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
http://i62.tinypic.com/2ppyjpt.png
Met Engelse subs bij Amazon-UK £ 7,15/€ 8,78.
Fikret8
-
- 6169 berichten
- 4233 stemmen
Prioriteit nummer 1 om mijn dvd-collectie aan te vullen.
De Turkse en Duitse dvd-release zijn helaas zwaar out of print.
The World's Fastest Indian (2005)
Kan ik helaas ook nergens meer krijgen met NL-subs. 
Deze mag onderhand ook wel een Nederlandse dvd-release krijgen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
The World's Fastest Indian (2005)
Kan ik helaas ook nergens meer krijgen met NL-subs.
DVD World's fastest indian | MegaMovieStore.com
bol.com | Burt Munro - World's Fastest Indian, Anthony Hopkins, Saginaw Grant & Diane...
Joakim
-
- 10 berichten
- 0 stemmen
Weet er hier iemand of de film Shelter (2007) ooit op dvd verschenen is mét Nederlandse ondertiteling? Zo ja, waar kan ik hem vinden? Ik heb al dvd's gevonden met Engelse en Duitse ondertiteling, maar ik zoek specifiek naar één met Nederlandse ondertiteling. Alvast bedankt!
Nicole_1989
-
- 337 berichten
- 193 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel #2:
Dag allen,
Ik weet niet of dit het goede topic is om deze vraag te stellen, maar al jaren ben ik voor mijn vader op zoek naar de DVD van Tomten är far till alla barnen, ook wel In bed with Santa. Liefst met Nederlandse ondertiteling, maar ik heb het idee dat dit een onmogelijke zaak is. Engels is dan ook oké.
Iemand enig idee?
Groetjes,
Nicole.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Iemand enig idee?
Titel : "in bed with santa" / taal: zweeds / ondertiteling: engels
het is een regio 5 DVD dus de speler moet wel regiovrij zijn
Alternatief: de duitse remake " Meine Schöne Bescherung (2007) "
(m.i. minder leuk, maar dat is misschien omdat ik het origeel zo leuk vind)
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Pagina even vertalen naar Nederlands via jouw computer en je komt er wel uit denk ik.
Tomten ?r far till alla barnen - DVD - Discshop.se
Succes!
Nicole_1989
-
- 337 berichten
- 193 stemmen
Bedankt voor jullie antwoorden! 
yesasia.com had hem destijds niet en nu ook (weer/nog) niet, daarnaast hebben mijn ouders geen regiovrije speler.
De discshop.se kan hem leveren met alleen Zweedse ondertiteling...dus ook dat is helaas geen optie! Ik zoek verder...en anders volgend jaar rond de feestdagen maar weer eens opnieuw zoeken! Of wie weet is hij dan weer eens op tv en kunnen ze hem zelf opnemen of zoiets 
Moviestar1979
-
- 1671 berichten
- 975 stemmen
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar de originele "Dawn of the Dead" op DVD uit 1978. Bij Bol.com zie ik alleen tweedehands Dvd's en de remake. Verder ben ik ook lid bij Amazon, maar ik zoek het liefste met Nederlandse ondertiteling.
b.v.d.
Kevin.
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
ik heb er ene in duitsland gevonden van dawn of the dead met engelse subs en duitse voor 5 euro
j0enne
-
- 9606 berichten
- 3773 stemmen
Ik heb die van mij jaren geleden bij de Mediamarkt gehaald voor €2. 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar de originele "Dawn of the Dead" op DVD uit 1978. Bij Bol.com zie ik alleen tweedehands Dvd's en de remake. Verder ben ik ook lid bij Amazon, maar ik zoek het liefste met Nederlandse ondertiteling.
b.v.d.
Kevin.
Ik heb 2dehands eens de Trilogy of dead van Romero gekocht. Dan heb je Night of the Living Dead en Day of the Dead er ook wel bij, plus nog een bonus DVD met extra materiaal. Denk dat deze niet zo moeilijk te vinden moet zijn.
Moviestar1979
-
- 1671 berichten
- 975 stemmen
Hartelijk bedankt voor de feedback, Yves, Jeroen en Johan. Het probleem is dat ik "Night of the Living Dead" inmiddels al in m'n bezit heb. Zowel de originele versie als de remake. Helaas hadden ze "Dawn of the Dead" uit 1978 niet bij de Mediamarkt. Ik denk dat ik deze DVD bij de Engelse Amazon moet bestellen. Nogmaals dank!
Pizzapuntje
-
- 77 berichten
- 6 stemmen
Iemand die weet waar ik The Principal (1987) kan kopen? Of iemand die hem nog heeft liggen en voor een zacht prijsje kwijt wil? Met NL ondertiteling graag.
Pizzapuntje
-
- 77 berichten
- 6 stemmen
Thanks, maar net iets te prijzig voor me.
Pizzapuntje
-
- 77 berichten
- 6 stemmen
Iemand die weet waar ik deze kan kopen?
Liefst NL ondertitels maar engels is ook goed.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Weet iemand waar ik: Next Door (1994) kan kopen (regio 2)? Een kopie is ook prima want volgens mij is het nooit op dvd uitgebracht... Prijs nader overeen te komen als je ze zelf hebt.
Next Door (1994) staat wel op youtube maar is van erg slechte kwaliteit.
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2562 stemmen
http://www.itsonlyamovie.nl/wp-content/uploads/2014/06/Halloween-box-art-620x400.jpg
Ik zoek deze box...de Halloween deluxe complete blu-ray box.
Evenals die van Friday the 13th....heeft iemand tips of suggesties voor goede adressen of betrouwbare sites waar ik die vandaan kan halen.
Ik weet dat ze te koop zijn op e-bay en amazon maar misschien zijn er nog andere opties??
Bij voorbaat dank 
Raffael77
-
- 1891 berichten
- 0 stemmen
Raffael77
-
- 1891 berichten
- 0 stemmen
Raffael77 helemaal top
heb je daar ook wel eens iets besteld?
Jazeker en goede ervaringen mee. Bij cd's en games goede ervaringen. Ze gooien hem door de bus in bubbeltjes plastic maar weet niet hoe het gaat met pakketjes. Er zit wel langere lever tijd op van een maand ofzo omdat het via Japan gaat.
Voor de rest prima service. Had een keer iets niet gekregen en ze stuurde gewoon een nieuwe exemplaar.
Kijk vooral bij aanbiedingen of nieuwe releases want die gaan soms via pre order goedkoper weg.
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2562 stemmen
Oke dan ga ik dit zeker in overweging om hier te bestellen
....thanxx Raffael77 
Alleen de Halloween versie op die site is de gewone versie van 10 BR'sen ik zoek de deluxe edition en die is 15 BR's
daar staan een hoop extra's op enz enz.
Dus je heb me voor de helft geholpen 
alexander038
-
- 957 berichten
- 1295 stemmen
....thanxx Raffael77 
Alleen de Halloween versie op die site is de gewone versie van 10 BR'sen ik zoek de deluxe edition en die is 15 BR's
Die deluxe edition is een limited edition set.
Is die niet al oop (out of print)?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
....thanxx Raffael77 
Pas wel op; ze versturen vanuit Zwitserland (vroeger toen 't nog ÇDwow was in ieder geval wel) en die zijn geen lid van de EU! Als de douane je pakje controleert (wat mij gebeurd is met 007 boxen ooit) dan kun je een flinke smak geld aan je deur bijbetalen. Zeker bij zo'n duur boxsetje.