menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?

zoeken in:
Dick2008
Ik kan het bericht van Gwen80 maar al te goed begrijpen. Flodder 3 heb ik namelijk ook nog niet. Nadeel van veel dvd's is dat ze éénmalig/beperkt zijn uitgebracht. Gelukkig bestaat er nog zoiets als rommelmarkten/2e handszaken....

Dick2008 schreef:
Ik kan het bericht van Gwen80 maar al te goed begrijpen. Flodder 3 heb ik namelijk ook nog niet. Nadeel van veel dvd's is dat ze éénmalig/beperkt zijn uitgebracht. Gelukkig bestaat er nog zoiets als rommelmarkten/2e handszaken....

Ik heb deze film ooit eens gezien dankzij een download. Om eerlijk te zijn herinner ik me er nauwelijks nog iets van. De eerste film vond ik nog vrij aardig en de 2de ook wel, al vond ik de serie toch nog steeds leuker, vooral dan de eerste 2/3 seizoenen met wat meer aandacht voor Toet en Henkie. Toet is om een of andere reden mijn favoriete Flodder. Leuke tijden samen met moeder op vrijdagavond naar deze serie kijken. We hebben veel gelachen
Nu krijg ik meteen zin om de serie aan te schaffen!

De volgende films zijn nog steeds niet verkrijgbaar op DVD met Nederlandse onderschriften
Lipstick (1976) Beste film die ik dat jaar heb gezien
Beau pere (1981) Beste film die dat jaar heb gezien
A little romance (1979) Beste film die ik dat jaar heb gezien
Man, woman and child (1983) Beste film die ik dat jaar heb gezien
God bless the child (1988) Beste film die ik dat jaar heb gezien
Menuet (1982) één van de beste België 'se films naast Daens en The broken circle breakdown
Bilitis (1977) Andere films van David Hamilton zijn wel uitgekomen op DVD?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:51 uur

geplaatst: vandaag om 23:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.