• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.147 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.201 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.373.926 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Lui (crew films)

• 3491 berichten
  • 11880 stemmen

Gelukkig zijn de recente stemmen terug, die miste ik al! Verder een prachtige update!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Metalfist schreef:

Trouwens nog een klein bugje ontdekt.

In mijn filmlog heb ik bij Doragon Bôru Z 1: Ora no Gohan wo Kaese (1989) mijn stem verlaagd en een recensie geschreven maar die recensie staat er niet alleen. Er staat alleen maar een melding dat ik mijn stem heb verlaagd maar de lay-out is wel zoals wanneer ik een recensie schrijf (met de grote posters dus). Maar bij Night in Casablanca, A (1946) heb ik ook gewoon mijn stem verlaagd en daar wordt het ineens een kleine poster.

Ik hoop dat ik het duidelijk uitleg?

Ook zijn de spoileraanduidingen weg bij het filmlog waardoor dus de spoilers zomaar zijn te lezen!

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

Ik wilde bij een paar films die ik onlangs een cijfer gegeven heb nog even een mening schrijven. Ik probeerde ook om een mening te schrijven bij een film waar ik mijn stem gewijzigd had.. Nu staat in filmlog echter niet dat bericht bij die stemwijziging, maar nog steeds alleen dat ik mijn stem gewijzigd heb, kan dit ook verandert worden of moet je dan per se je stem eerst verwijderen?

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3124 stemmen

Metalfist schreef:

(quote)

Ook zijn de spoileraanduidingen weg bij het filmlog waardoor dus de spoilers zomaar zijn te lezen!

Dat dacht ik ook, maar als ik op je filmlog klik, en ik bijv. je mening van Doragon Bôru Z 7 lees, kan ik de spoilers niet zien, de films waarop ik ook heb gestemd wel.

Verder een mooie toevoeging.Ik vind het alleen jammer dat de meningen nu op alfabet gesorteerd staan en niet meer op datum.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Alastor schreef:

Bugje: Stemmenlijst gesorteerd op alfabet sectie '0-9' eindigt niet bij 9.

Bij de sectie meningen is dat ook het geval. Voorbeeldje.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Goldenskull schreef:

Ik wilde bij een paar films die ik onlangs een cijfer gegeven heb nog even een mening schrijven. Ik probeerde ook om een mening te schrijven bij een film waar ik mijn stem gewijzigd had.. Nu staat in filmlog echter niet dat bericht bij die stemwijziging, maar nog steeds alleen dat ik mijn stem gewijzigd heb, kan dit ook verandert worden of moet je dan per se je stem eerst verwijderen?

Stel je kijkt op 3 februari een film, en stemt gelijk, vervolgens heb je op 5 februari tijd om een recensie te schrijven. Er komt dan een artkeltje op je weblog met als datum 3 februari, met daar je stem en je bericht gemeld.

Vervolgens besluit je op 6 maart om er toch maar een halfje af te doen. Dan heb ik als lezer van jouw log genoeg aan de melding dat je stem gewijzigd is, ik wil niet weer je recensie lezen want die heb ik een paar weken eerder al gelezen.

Het is niet perfect, en jammer dat het onduidelijk is, maar tot het (ooit) mogelijk wordt om je log handmatig te bewerken lijkt dit me de beste oplossing.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Bij de sectie meningen is dat ook het geval. Voorbeeldje.

Films die met een speciaal teken beginnen vallen ook onder het kopje 0-9, misschien kan ik hier later nog een keer iets aan doen zodat bv. À l'Intérieur onder de "A" valt.

doodah

• 1538 berichten
  • 1233 stemmen

Kut verhaal .. kut einde .. KUT FILM.. !

schreef Boskurt187 bij Twilight.

Ik vroeg me af of dit soort berichten gewoon kan blijven staan, of dat je dan best op het icoontje "meld misbruik" klikt.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk het tweede. Zulke berichten horen m.i. echt niet thuis op een site als deze.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Even een vraagje. Hoe kan ik films die ik eerder aan mijn filmlijst heb toegevoegd terug verwijderen?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

Halcyon schreef:

Even een vraagje. Hoe kan ik films die ik eerder aan mijn filmlijst heb toegevoegd terug verwijderen?

Klik op "Mijn Films", ga naar de betreffende lijst en klik op het kruisje achter de titel die je wilt verwijderen.

Jordy schreef:

(quote)

Stel je kijkt op 3 februari een film, en stemt gelijk, vervolgens heb je op 5 februari tijd om een recensie te schrijven. Er komt dan een artkeltje op je weblog met als datum 3 februari, met daar je stem en je bericht gemeld.

Vervolgens besluit je op 6 maart om er toch maar een halfje af te doen. Dan heb ik als lezer van jouw log genoeg aan de melding dat je stem gewijzigd is, ik wil niet weer je recensie lezen want die heb ik een paar weken eerder al gelezen.

Het is niet perfect, en jammer dat het onduidelijk is, maar tot het (ooit) mogelijk wordt om je log handmatig te bewerken lijkt dit me de beste oplossing.

Jammer, want als je een film herziet en je schrijft een nieuwe mening, dan verschijnt dat bericht dus ook niet in je filmlog. Mja, het is een detail uiteraard.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Goldenskull schreef:

(quote)
Klik op "Mijn Films", ga naar de betreffende lijst en klik op het kruisje achter de titel die je wilt verwijderen.

Ik zie geen kruisje. Alleen een plusje dat, als je erop klikt, meer info over de betreffende film zichtbaar maakt.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Verwijderen kan slechts in de mijn films-sectie, niet in de uitgestalde filmlijsten.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Leuke toevoeging die filmlog. Zeer ideaal hulpmiddel bij het volgen van andere gebruikers en ook een uitgebreider logboek voor jezelf. Knap gedaan Jordy.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Moet wel even wennen dat 'Stuur Bericht' nu in je persoonlijke profiel staat en niet meer als tabblad te vinden is.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Apollinisch schreef:

Verwijderen kan slechts in de mijn films-sectie, niet in de uitgestalde filmlijsten.

Ja, dat is het. Bedankt voor de hulp.

Vinokourov

• 3143 berichten
  • 2909 stemmen

Geweldige update weer, nu recensies op alfabetische volgorde zijn gezet . Dat van die log is wel leuk gevonden, al denk ik er niet zoveel gebruik van te maken. Ik ben ook blij dat het kopje recente stemmen behouden blijft.

Vinokourov

• 3143 berichten
  • 2909 stemmen

Ohja, ik blijf erbij dat het prettig is wanneer je op zijn minst je recensies/meningen kunt editten. Het doet mij (en vast ook anderen) pijn, wanneer je bepaalde grammaticale of spellingsfouten d'r in terugleest en je niet meer kunt corrigeren

Desnoods moet je het een week lang toestaan, dat berichten ouder dan één dag geëdit kunnen worden. Andere oplossing om foutjes in recensies te voorkomen is het tekstvak waar je in schrijft, wat groter te maken. Het oogt overzichtelijker en fouten kunnen dan ook eerder opgemerkt worden, zonder dat je veel moet scrollen.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12844 stemmen

Wie Firefox heeft kan plugins downloaden om zo'n tekstvak zelf zo groot te maken als hij zelf zin in heeft.

Add-on

Edit: in Safari zit het geloof ik zelfs al standaard ingebouwd.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Vinokourov schreef:

Geweldige update weer, nu recensies op alfabetische volgorde zijn gezet.

Ik vond het persoonlijk juist heel aardig om te zien hoe bepaalde gebruikers zich ontwikkel(d)en in de loop der jaren als het gaat om het verwoorden van hun mening, dan wel het schrijven van recensies, en op gebied van filmsmaak.

Een idee om naast de standaard weergave op alfabetische volgorde een optionele weergave in te bouwen, waarbij de geschreven meningen/recensies op chronologische volgorde worden getoond?

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Als je een nieuwe mening schrijft bij een film waarbij de oude mening komt te vervallen, dan komt dit blijkbaar niet in het filmlog?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)

Ja, dat is het. Bedankt voor de hulp.

Sorry, dacht dat je "Mijn Films" wel zou begrijpen (linksboven in beeld).

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Geen probleem . Ik ben niet zo'n techneut, dus aan mij moet je alles stap voor stap uitleggen voor ik iets begrijp.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Als ik Mijn Films open gaat er een halve cirkel draaien. Vijf minuten later krijg ik mijn films nog steeds niet te zien.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij kun je dat ook anders instellen. Moet zelf even kijken.

Edit: Bij jou staat het in grafische weergave ?

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Leuk die filmlog, maakt een site als MM nog aantrekkelijker, ideeën als gebruikersnaam.moviemeter.nl en dat je er losse stukjes tekst tussen kan zetten ben ik voor te porren, ook zie ik graag wijzigingen van de top-10 er bij komen, ook al kan een user dit met losse stukjes tekst ook vermelden.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

@ Kevin13 Het probleem is inmiddels verholpen. Ik heb voor de gemengde weergave gekozen.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Jammer dat de Meningen nu alleen alfabetisch zichtbaar zijn, vond nochtans de chronologische wijze erg fijn (zo is goed een ontwikkeling bij veel users te zien). Is het niet mogelijk om beide vormen mogelijk te maken, zodat men kan kiezen?

(Zie dat Alastor het ook goed formuleert)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Er staat een puntje op de wensenlijst om elke lijst op de site sorteerbaar te maken op de gewenste kolom / eigenschap. Tot die tijd staan de lijsten gesorteerd op de "beste" manier, en naar mijn mening is dat voor de meningen/recensies een alfabetische.

OlafK

• 955 berichten
  • 1814 stemmen

Ha! 3 dagen niet echt actief (buiten wat stemmen) op MM geweest en tref nu een enorme verrassing aan. Jordy, MM was al de nummer 1 filmsite in mijn ogen, maar door het inventief proberen te werken en continu verbeteringen door te voeren, zorg je ook dat MM op die positie blijft staan. Klasse!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.