• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.096 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.024 gebruikers
  • 9.373.012 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik voeg niet altijd meteen een mening toe aan mijn facebook. Is het mogelijk om dit later alsnog te doen? Misschien een idee om onder je profiel bij je meningen overal zo'n voeg toe aan facebook te doen?

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Chainsaw schreef:

(quote)

Dit komt denk ik het meest in de buurt:

Filmdragers en apparatuur >> Algemeen >> Wat is een efficiënt opbergsysteem voor dvd's?

Bedankt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik voeg niet altijd meteen een mening toe aan mijn facebook. Is het mogelijk om dit later alsnog te doen? Misschien een idee om onder je profiel bij je meningen overal zo'n voeg toe aan facebook te doen?

Je kunt het altijd nog zelf handmatig doen toch?

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

moviemafketel schreef:

Een omweg is om je stem te verwijderen er weer terug te zetten, nadat je een recensie hebt geschreven.

nielszz

• 78 berichten
  • 520 stemmen

kappeuter schreef:

Ik heb begrepen dat de zender niet in het standaard analoge pakket zit.

13th Street zit alleen in uitgebreide digitale pakketten, heel misschien bij een enkele aanbieder in het digitale standaardpakket.

Wij plaatsen in principe alleen film uitzendingen op zenders die bij de meeste mensen in het standaardpakket zitten in het tv-overzicht.

Als alleen een kleine minderheid van de users het kan ontvangen is vermelding in het tv-overzicht geen optie. Helaas.

Bedankt, ik heb dit even opgezocht.

UPC, Ziggo en KPN hebben het sowieso in het standaardpakket. Deze aanbieders hebben samen een marktaandeel van ongeveer 75% voor digitale tv.

70% van de huishoudens hebben digitale tv. Ik ben geen rekenwonder maar volgens mij kom je dan al gauw op een meerderheid die deze zender wel heeft. Bovendien heb ik het idee dat deze 70% niet representatief is voor het gemiddelde moviemeter lid.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Als je 13th Street wilt toevoegen, kan je ook meteen wel zenders als SyFy Universal en MGM erbij zetten.

nielszz

• 78 berichten
  • 520 stemmen

Inderdaad. Toch zenders die blijkbaar toch veel mensen hebben, maar die vaak links laten liggen terwijl er best aardige films te zien zijn denk ik.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Ik heb digitale televisie, maar geen 13th Street of MGM. Als ik die wil, moet ik bij betalen. Tenzij het anders is in Nederland. In Vlaanderen heb je dan nog onderscheid tussen Belgacom en Telenet.

Persoonlijk heb ik wel het pakket gekozen van de Prime-zenders. Maar ik kan goed begrijpen dat die niet mee in het filmaanbod zitten hier. Zou leuk zijn, maar ze zijn niet beschikbaar voor iedereen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb wat aanpassingen doorgevoerd rond de prijsvergelijkingslinkjes, die je bij veel films ziet. Deze gegevens werden altijd aangeleverd door Beslist.nl. Ik ben een test gestart waarbij ik het productaanbod van diverse webshops zelf inlees. Als het goed is moeten hierdoor de inkomsten die deze linkjes genereren voor de site omhoog gaan, aangezien Beslist er niet meer tussen zit. Ook hoop ik de kwaliteit van de matches te verbeteren. Een nadeel is dat er nog een paar winkels ontbreken, ik ga de komende tijd m'n best doen om meer winkels op te nemen in de vergelijking.

Met deze wijziging wordt het voor elke ingelogde persoon ook mogelijk om (zonder tussenkomst van de crew) de matches tussen producten in webshops en films op MovieMeter te verbeteren. Het is natuurlijk geen verplichting, maar als je een foute film gelinkt ziet kun je deze zelf even corrigeren via de prijsvergelijkings-pagina van de betreffende film.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De site hort en stoot even onder deze wijzigingen, excuses

Kijkoperatie

• 22 berichten
  • 586 stemmen

Klopt het dat de link naar IMDb niet meer bij de films staat?

Zou ik jammer vinden, want het is juist erg handig om zonder veel omhaal wat meer info over bijvoorbeeld de cast etc. te vinden en daarnaast is op deze site niet altijd door een representatief aantal mensen gestemd; enz enz.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Linkje staat er weer, was inderdaad even weggevallen

Zinema (crew films)

• 10270 berichten
  • 7278 stemmen

Is de site under construction momenteel?!

Edit/ aah ik zie het bericht staan in de spaarzame seconden dat ik de site op kan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Sorry voor de downtime, hopelijk werkt alles nu weer naar wens

Kijkoperatie

• 22 berichten
  • 586 stemmen

Prima, dank je!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou graag een apart topic zien voor Hammer Film Productions - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org, met daarin overzichten van de filmseries die zij produceerden (Frankenstein, Dracula, The Mummy). En ik zou daar ook graag tips willen zien welke box waar het best te aan te schaffen, e.d.. En natuurlijk alles wat verder met Hammer te maken heeft en men er kwijt wil.

Is dit haalbaar, en zo ja, hóe creëer ik een topic, want daar heb ik me nog nooit mee bezig gehouden...

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Een nieuw topic maak je gewoon met het knopje "nieuw topic" boven in de grijze balk.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Een van de sterke punten van MM; de vakkundige crew.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

@ jarno1975: Dank je. Dan ga ik me daar eens op storten zo direct.

@ eRCee: ook bedankt natuurlijk!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Mooi! Ik was zelf al een tijd aan het twijfelen om een topic over Hammer aan te maken want ik ben zelf tegenwoordig bezig met de films te kijken. Eindelijk nog eens een nieuw topic dat zijn nut op een filmsite bewijst.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

nielszz schreef:

Bedankt, ik heb dit even opgezocht.

UPC, Ziggo en KPN hebben het sowieso in het standaardpakket. Deze aanbieders hebben samen een marktaandeel van ongeveer 75% voor digitale tv.

70% van de huishoudens hebben digitale tv. Ik ben geen rekenwonder maar volgens mij kom je dan al gauw op een meerderheid die deze zender wel heeft. Bovendien heb ik het idee dat deze 70% niet representatief is voor het gemiddelde moviemeter lid.

Ah, kijk aan. Dat verandert de zaak.

Dan is vermelding in het tv-overzicht wel relevant.

Alleen zie ik dat 13th Street voor 99 procent een tv-serie zender is.

Ik zie bijna geen films in de programmering; behalve een heel enkele actie b-film op onregelmatige tijden.

Schedule | 13th Street Universal - 13thstreetuniversal.nl

Dus of het nou echt een aanwinst is voor het tv-overzicht...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Lefgozer schreef:

Als je 13th Street wilt toevoegen, kan je ook meteen wel zenders als SyFy Universal en MGM erbij zetten.

Alleen bij Ziggo zitten die zenders in het standaard digitale pakket.

MGM zit niet in het standaard digitale pakket van UPC.

Via Digitenne is de zender helemaal niet te ontvangen.

Syfy zit zowel bij UPC als Digitenne niet in het basispakket .

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Ligt het aan mij of heeft de site de laatste dagen wat performance problemen. Nu ook weer. Pagina's laden heel traag, of soms helemaal niet.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ligt niet aan jou, heb er ook last van. Misschien is Jordy nog wat zaken aan het testen?

Ieperman

• 527 berichten
  • 1934 stemmen

Hier geen enkele problemen.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik blijf sinds kort niet meer ingelogd. Steeds als ik internet afsluit logt hij automatisch uit. Aangemeld blijven staat wel aangevinkt, en op mijn Imac blijf ik wel gewoon ingelogd. Iemand bekend met dit probleempje?

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

En je cache en cookies legen, browser herstarten en opnieuw inloggen, helpt dat?

PS. Waarom sluit je het internet af? Alleen je browser sluiten moet voldoende zijn. Je internet steeds weer aansluiten is zo'n rompslomp. [/sarcasme]

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ok, gedaan. Nu moet het wel goed gaan. Thanks.

Browser, ja. Geek.

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Heb me weer moeten inloggen...

Kan het zijn doordat ik ook automatisch sta ingelogd op m'n Imac?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.