• 15.758 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.019 gebruikers
  • 9.372.663 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

wihu61

• 1002 berichten
  • 535 stemmen

In De Site > Algemeen > eigen commentaar:

Jammer dat eigen commentaren niet terug te vinden zijn (zeker niet tussen de tientallen off-topic discussies).

soms verdwijnt eigen commentaar (film met 3 pagina's commentaren: mijn comment. is weg)

commentaar zou eigenlijk altijd bewerkbaar moeten zijn.

zoals gezegd: veel te veel onderlinge discussies (á la ''als je dit niet snapt dan ben je een ...''.). Ik raadpleeg de site om een serieuze mening omtrent bep. films te lezen, maar daar moet je soms lang naar zoeken...

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

wihu61 schreef:

zoals gezegd: veel te veel onderlinge discussies (á la ''als je dit niet snapt dan ben je een ...''.). Ik raadpleeg de site om een serieuze mening omtrent bep. films te lezen, maar daar moet je soms lang naar zoeken...

Recensiefilter?

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

wihu61 schreef:

In De Site > Algemeen > eigen commentaar:

Jammer dat eigen commentaren niet terug te vinden zijn (zeker niet tussen de tientallen off-topic discussies).

soms verdwijnt eigen commentaar (film met 3 pagina's commentaren: mijn comment. is weg)

commentaar zou eigenlijk altijd bewerkbaar moeten zijn.

Door je eigen commentaar als mening aan te vinken kun je het wat gemakkelijker terugvinden.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Het valt me op dat de IMDB score niet meer bij elke film wordt weergegeven. Fout?

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het valt me op dat de IMDB score niet meer bij elke film wordt weergegeven. Fout?

Dat merk ik ook ja.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

606 schreef:

(quote)

Dat merk ik ook ja.

is mij ook wel eens opgevallen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Als jullie even beter op deze pagina kijken zien jullie het antwoord staan.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Heb even snel gezocht maar is volgens mij nog niet aangekaart. Aangezien er naast elke film een aantal handige links staan is het misschien (zeker met de trend in Hollywood) handig om een link te plaatsen naar vervolg delen? Series zoals Harry Potter zijn natuurlijk sterk verbonden met elkaar, terwijl sommige helemaal niet weten dat bijv. Hoodwinked een vervolg heeft (hoeft ook niet, maar het is een voorbeeld). Ik denk dat het handiger navigeren zal zijn. Sowieso omdat bijna elke succesvolle film tegenwoordig een vervolg zal hebben.

ibendb

• 5037 berichten
  • 3216 stemmen

Volgens MM is de film Boy Eats Girl nog maar net bezig. Maar ik kijk nu op Jim en ik heb het gevoel dat hij al bijna gedaan is. Er zit nu een bende in een schuur en een moeder heeft een slang gegooit naar de mensen, en die heeft Nathan net gebeten. Kan dit zijn dat er een fout is op MM? Want er staat nl. dat die om 23:30 begint.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

De Humo heeft het over 23.30 maar op de site van JIM zelf staat 22.00 dus het tijdstip hier klopt inderdaad niet, ik zal het aanpassen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Heb even snel gezocht maar is volgens mij nog niet aangekaart. Aangezien er naast elke film een aantal handige links staan is het misschien (zeker met de trend in Hollywood) handig om een link te plaatsen naar vervolg delen? Series zoals Harry Potter zijn natuurlijk sterk verbonden met elkaar, terwijl sommige helemaal niet weten dat bijv. Hoodwinked een vervolg heeft (hoeft ook niet, maar het is een voorbeeld). Ik denk dat het handiger navigeren zal zijn. Sowieso omdat bijna elke succesvolle film tegenwoordig een vervolg zal hebben.

Zoiets staat al op de lijst:

Mogelijkheid om lijsten/reeksen aan te maken, zodat bv alle harry potter delen in 1 overzicht kunnen komen (maar wie bepaalt dan of never say never again een bondfilm is? en wie bepaalt of "films met roodharige hoofdpersonages" lijstwaardig is?)

De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

nielszz

• 78 berichten
  • 520 stemmen

Kunnen de films op 13th Street in het televisie overzicht komen? ik ken de criteria niet, maar ik denk dat veel mensen deze zender in het standaardpakket hebben. Volgens mij zijn er soms ook wel aardige dingen op te zien, maar ik mis ze vaak doordat ze nergens vermeld worden.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zoekopdrachten zonder tekstvelden (dus niet op regisseur of titel etc) hebben nu paginalinkjes. Bijvoorbeeld "alles waar ik op gestemd heb van na 1970". Als je wel op bv. titel zoekt, ga ik er van uit dat je een specifieke film zoekt, en is het aantal resultaten wel beperkt. Anders wordt het te zwaar voor de server.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Erg mooie toevoeging Jordy!

Barfly

• 1873 berichten
  • 1749 stemmen

Inderdaad een hele fijne toevoeging.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Heldig!!

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Sorry, maar ik begrijp niet precies wat die nieuwe functie inhoud, wil iemand het even toelichten a.u.b.?

Edit: Bedankt Barfly!

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Top! Klopt het dat de stemtabel nog wel steeds max. 101 titels genereert?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik zal daar nog even naar kijken

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik voeg niet altijd meteen een mening toe aan mijn facebook. Is het mogelijk om dit later alsnog te doen? Misschien een idee om onder je profiel bij je meningen overal zo'n voeg toe aan facebook te doen?

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Jordy schreef:

Zoekopdrachten zonder tekstvelden (dus niet op regisseur of titel etc) hebben nu paginalinkjes. Bijvoorbeeld "alles waar ik op gestemd heb van na 1970". Als je wel op bv. titel zoekt, ga ik er van uit dat je een specifieke film zoekt, en is het aantal resultaten wel beperkt. Anders wordt het te zwaar voor de server.

Eindelijk!!! Ik dacht dat het nooit zou komen. Bij Musicmeter is die methode al helemaal handig.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Kan het mogelijk gemaakt worden om in een .csv-export ook je eigen stem te krijgen?

finalman

• 1767 berichten
  • 1579 stemmen

Ik vind het eigenlijk toch jammer dat men geen bioscoopgegevens vanuit België kan meedelen.

Zou op zich toch interessant zijn, want ik denk dat er nogal veel Vlamingen op Moviemeter zitten.

nielszz

• 78 berichten
  • 520 stemmen

finalman schreef:

Ik vind het eigenlijk toch jammer dat men geen bioscoopgegevens vanuit België kan meedelen.

Zou op zich toch interessant zijn, want ik denk dat er nogal veel Vlamingen op Moviemeter zitten.

Bovendien horen jullie binnenkort gezellig bij ons

Geen reacties op mijn vraag bovenaan de pagina?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Lijkt mij een goed idee, misschien kan de crew hier nog iets over zeggen?

De recente wijziging bij het zoeken, waar je door de zoekresultaten kan pagineren, zorgt er helaas voor dat de database het soms te zwaar krijgt. Het is weer even uitgeschakeld tot ik tijd heb om een goede oplossing te verzinnen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

nielszz schreef:

(quote)

Bovendien horen jullie binnenkort gezellig bij ons

Ik denk dat we dan opnieuw met een taalgrens zitten. Belgische cinema zou in elk geval wel leuk zijn. Al was het om te beginnen zeker de grootste zoals Kinepolis en UGC.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Ik ben nu al even op 'Forum' aan het zoeken, maar kan geen topic vinden. Een topic over kasten en andere meubels waar je je collectie in presenteert, om even tips te vragen en wat te posten, etc.

Is er al een topic aanwezig waar het daarover wordt gehouden? Zo ja, waar kan ik die dan vinden?

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Minotaures schreef:

Ik ben nu al even op 'Forum' aan het zoeken, maar kan geen topic vinden. Een topic over kasten en andere meubels waar je je collectie in presenteert, om even tips te vragen en wat te posten, etc.

Is er al een topic aanwezig waar het daarover wordt gehouden? Zo ja, waar kan ik die dan vinden?

Dit komt denk ik het meest in de buurt:

Filmdragers en apparatuur >> Algemeen >> Wat is een efficiënt opbergsysteem voor dvd's?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

nielszz schreef:

Kunnen de films op 13th Street in het televisie overzicht komen? ik ken de criteria niet, maar ik denk dat veel mensen deze zender in het standaardpakket hebben. Volgens mij zijn er soms ook wel aardige dingen op te zien, maar ik mis ze vaak doordat ze nergens vermeld worden.

Ik heb begrepen dat de zender niet in het standaard analoge pakket zit.

13th Street zit alleen in uitgebreide digitale pakketten, heel misschien bij een enkele aanbieder in het digitale standaardpakket.

Wij plaatsen in principe alleen film uitzendingen op zenders die bij de meeste mensen in het standaardpakket zitten in het tv-overzicht.

Als alleen een kleine minderheid van de users het kan ontvangen is vermelding in het tv-overzicht geen optie. Helaas.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.