- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Met je muis over die map staan, dan op het steeksleutelicoontje rechts naast de titel klikken en verwijderen. Icoontje verschijnt bij een muis-over.
Fortune
-
- 4315 berichten
- 2772 stemmen
Thanks, begon een rommeltje te worden.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Hoewel ik al zat te twijfelen wat de optie 'updates legen' bij Gebruikerstab deed, heb ik hem toch uitgeprobeerd. Ik wilde alle stemmen die er stonden weg hebben (overzichtelijker). Maar ik verwijderde dus alle gebruikers die ik erin had staan
. Niet zo handig. Waarom een optie 'updates legen' en eentje 'gebruikers beheren', bij beheren denk je toch aan het verwijderen/toevoegen van gebruikers, niet bij het legen van updates?
+kan er een optie komen om de "updates te legen"? - daarmee bedoel ik dus het verwijderen van de geschiedenis aan stemmen e.d. van gebruikers die in je updates staan.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik zal de tekst iets duidelijker maken, zodat duidelijk is wat je precies doet daar. Een optie om de updates te legen vind ik persoonlijk niet zo nuttig, het systeem met gele icoontjes is bedoeld om duidelijk te maken wat er nieuw is en wat niet
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Even terugkomend op de Twitter-plemp-functie: ik en een aantal van mijn volgers worden een beetje overdonderd door de vele tweets "stem van XX op YYYY" van mij. Recensies (mening) vinden ze wel leuk om te lezen, maar elke stem is niet zo boeiend. Ik heb daardoor de link met Twitter uitgezet.
Kan er een (sub)mogelijkheid komen om alleen stemmen waarbij een recensie is geschreven te plaatsen? Of een optie om geschreven recensies te twitteren, los van de stem (ik geef de voorkeur aan de stem mét recensie)?
Dus:
[√] Ik wil dat er bij nieuwe stemmen automatisch een bericht op Twitter geplaatst wordt
[√] ... alleen wanneer ik ook een mening heb geschreven
Bij Facebook heb ik dit minder, de API werkt daar wel fijn met de poster en mening of plotomschrijving. Kudos daarvoor!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
wellicht ooit, maar voor nu blijft het hier even bij, sorry
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Bij Facebook is het nog wel handig, dan krijg je zo'n pop up venstertje op MovieMeter, als je hem wilt plaatsen klik je op connecten met Facebook en als je hem niet op Facebook wilt druk je het venstertje gewoon weg en komt het ook niet op FB terecht.. Werkt die link niet zo tussen MovieMeter en Twitter?
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
En zo zijn eindelijk de kooprelease lijsten ingevoerd!

Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Nog bedankt Jordy en kompanen, voor het zoekknopje (vergrootglaasje) op de home page.
Werkt perfect 
xplode
-
- 12 berichten
- 152 stemmen
idee: Een Magazine! een soort van 'Preview', maar dan via de mail, of gewoon online?
Lijkt mij heel handig.
Locutus
-
- 606 berichten
- 5883 stemmen
@Jordy: het tonen van stemmen op facebook via de iPhone werkt niet. Ik krijg steeds de melding dat ik eerst nog een keer op de gewone site moet stemmen. Dit doe ik dan (ook via de iPhone zelf geprobeerd), maar de volgende keer krijg ik weer die melding. Twitter werkt wel.
De bug dat je niks meer kunt doen als je sessie is verlopen zit er ook nog steeds in. Enige optie is dan de site helemaal opnieuw te openen. Heel irritant als je de film al had opgezocht.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het smiley / emoticons topic
RickZ
-
- 1329 berichten
- 1235 stemmen
Ligt het nou aan mijn PC, of heeft iedereen dit:
welke filmrecensie ik ook bekijk, er zijn maximaal maar 2 commentaren te lezen.
[edit]
als ik ingelogd ben is het weer normaal met alle commentaren van een film.
Waar is dat goed voor?
[/edit]
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Is bij mij het zelfde, ingelogd werkt het inderdaad gelukkig wel normaal.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ligt het nou aan mijn PC, of heeft iedereen dit:
welke filmrecensie ik ook bekijk, er zijn maximaal maar 2 commentaren te lezen.
[edit]
als ik ingelogd ben is het weer normaal met alle commentaren van een film.
Waar is dat goed voor?
[/edit]
Gelukkig ben ik altijd aangemeld.
Mensen met een account een voordeel geven t.o.v. mensen zonder account? Slimme manier om mensen lid te laten worden. Al vind ik de selectie van de 2 berichten wel raar, kan ook zijn dat het een bug is.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Ik sta toch altijd aangemeld, dan heb je geen last van dit soort problemen.
RickZ
-
- 1329 berichten
- 1235 stemmen
...
Gelukkig ben ik altijd aangemeld.
Mensen met een account een voordeel geven t.o.v. mensen zonder account? Slimme manier om mensen lid te laten worden. Al vind ik de selectie van de 2 berichten wel raar, kan ook zijn dat het een bug is.
waarom lid worden als je alleen wilt kijken of opzoeken?
Dit kan juist mensen weghouden van Moviemeter !
Is dit een bug?? Of bewust, en misschien wel aangekondigd??!!
Erg vaag en totaal onzinnig lijkt me.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Tweetal kleine aanmerkingen:
- als je onder 'Zoek stem' een (deel van een) gebruikersnaam intypt verschijnt er een dropdownmenu. Waarom niet ook bij 'Zoek bericht'?
- als je over een forumbericht een misbruikmelding maakt kan je de optie "onterecht gemarkeerd als mening" kiezen. Forumberichten kan je echter niet als mening markeren. Overbodige keuzemogelijkheid dus. Zou overigens een welkome aanvulling zijn, zeker in het televisieforum en overige-filmsforum.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Tsjah, het houdt mensen ook niet bij Twitter o.i.d. weg. Ik vind dat leden een voordeel moeten hebben t.o.v. niet-leden. Het kan natuurlijk ook wel zijn dat het slechts een foutje van Jordy is en dat we nu over niets aan het lullen zijn.
RickZ
-
- 1329 berichten
- 1235 stemmen
Tsjah, het houdt mensen ook niet bij Twitter o.i.d. weg. Ik vind dat leden een voordeel moeten hebben t.o.v. niet-leden. Het kan natuurlijk ook wel zijn dat het slechts een foutje van Jordy is en dat we nu over niets aan het lullen zijn.
Kan een moderator hier antwoord op geven AUB ?! Foutje, of juist bewust. Indien dit laatste, wat is de reden en wat is het beoogde effect dan?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Tweetal kleine aanmerkingen:
- als je onder 'Zoek stem' een (deel van een) gebruikersnaam intypt verschijnt er een dropdownmenu. Waarom niet ook bij 'Zoek bericht'?
Goed punt, maar het doorzoeken van discussies moet grondig verbeterd / herschreven worden. Tot die tijd blijft het even zo.
- als je over een forumbericht een misbruikmelding maakt kan je de optie "onterecht gemarkeerd als mening" kiezen. Forumberichten kan je echter niet als mening markeren. Overbodige keuzemogelijkheid dus.
dat vind ik eerlijk gezegd niet zo storend
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
@Jordy: het tonen van stemmen op facebook via de iPhone werkt niet. Ik krijg steeds de melding dat ik eerst nog een keer op de gewone site moet stemmen. Dit doe ik dan (ook via de iPhone zelf geprobeerd), maar de volgende keer krijg ik weer die melding. Twitter werkt wel.
Vreemd, ik begrijp niet waarom het op de normale site dan wel werkt want het is technisch hetzelfde principe. Het liefst zou je op de mobiele website ook gewoon het Facebook login popupje willen zien. Ik zal het op de lijst zetten.
De bug dat je niks meer kunt doen als je sessie is verlopen zit er ook nog steeds in. Enige optie is dan de site helemaal opnieuw te openen. Heel irritant als je de film al had opgezocht.
Klopt er staan nog wat kleine dingetjes (zoals dit) op de lijst.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
het moet in IE ook werken, dus het gaat op de lijst
ik denk dat alleen in IE9 fout gaat?
Lijsten maken gaat nu weer goed. Als ik mijn berichten terugzoek in dit forum op gebruikersnaam kom ik tot 19 januari 2011(???).
Kiros
-
- 607 berichten
- 1327 stemmen
geplaatst op 12 januari 2010, 15:49 uur
Imdb heeft geen nette API waarmee deze gegevens op te vragen zijn, en ik moet deze dus helaas uit de broncode "scrapen". Elke keer als ze iets aan hun paginastructuur aanpassen, gaat deze functionaliteit kapot. Ik zal het eerdaags nog een laatste keer oplossen, als imdb daarna weer iets wijzigt moeten we het voortaan weer zonder deze functionaliteit doen.
Geloof dat het weer zo ver is.. Bij veel films zijn de IMDB scores verdwenen.
Ik hoop dat je het toch weer zou willen oplossen. Het is toch anderhalf jaar goed gegaan! 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
geplaatst op 12 januari 2010, 15:49 uur
Geloof dat het weer zo ver is.. Bij veel films zijn de IMDB scores verdwenen.
Als het goed is moeten de scores de komende dagen weer verschijnen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > mobiele website - iPhone / Android / Blackberry
Kiros
-
- 607 berichten
- 1327 stemmen
Zeer mooi!
Het blijft toch -voor mij persoonlijk- iets wat ik niet graag zie verdwijnen. Bedankt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.