- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De zoekresultaten bij het snelzoeken zijn gesorteerd op exacte matches in de titel of een alternatieve titel (die hebben voorrang) en verder op populariteit van de film. Meestal heeft dit het gewenste resultaat, maar het zou inderdaad nog iets verbeterd kunnen worden bij de genoemde voorbeelden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee die zijn er altijd al geweest, het was een tijd lang mogelijk om naamloze mappen aan te maken. Het valt nu denk ik meer om omdat dit overzicht sinds kort is opgedeeld in pagina's. Tenzij ik iets mis.
oh wacht ik zie het al
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
opgelost nu volgens mij, bedankt voor het melden 
gandalf4
-
- 62 berichten
- 1163 stemmen
In De Site > Algemeen > video= dvd:
Ik vindt dat de site ook mee moet gaan in de ontwikkeling van de dvd, daarom wil ik vragen of de beheerder van de site de link nu op video wil veranderen naar nu op dvd
volgens mij komt er bijna niets meer uit op video
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je bent denk ik in de war met de term "VHS". Videobanden, dvd's, blurays en video on demand zijn samen allemaal video.
_gebruikersnaam
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
ik kan geen films erbij zetten bij 'mijn films', als ik een film wil intypen gaat het meteen weg, kan dit opgelost worden ?
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Dat probleem had ik ook, zie eerder bericht boven. Kan komen doordat je internet explorer gebruikt wat ik ook heb. Ik heb even Firefox erop gedaan en toen ging het wel. Ik gebruik liever IE dus niks aan te doen. Bij de film staat een link, toevoegen aan .... en dat gaat wel, ra ra.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
het moet in IE ook werken, dus het gaat op de lijst
ik denk dat alleen in IE9 fout gaat?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Hier gaat het helemaal mis met de links, wellicht door de vreemde tekens:
Adrienn Pál: zou naar deze film moeten linken:
maar linkt naar deze:
Het gaat hier sowieso een beetje mis met de vreemde tekens, de film eronder wordt ook niet goed weergegeven.
Adrienn Pál: 21:00
Angèle Et Tony: 17:00
Kan ook aan mijn werkcomputer liggen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
okee bedankt ik zal de link even corrigeren, en op de lijst zetten dat ik even moet kijken naar de speciale tekens in door belbios aangeleverde gegevens
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Nog een puntje m.b.t. het plaatsen van je recensie op Facebook. Wanneer je in je recensie HTML hebt staan (BBcode: [i], etc.), komt deze ook zo op FB te staan. FB accepteert deze code niet.
Zijn die misschien te filteren, zodat een stukje als '[i ]tekst[/i ]', als normale 'tekst' komt te staan? En bij url's en img's alleen de tekst en/of link?
Zie hier een voorbeeld, de titels van films in de recensie heb ik op MM in cursief staan, op FB komt de [i ]-tag erbij.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Ik ben trouwens nog steeds voorstander om gelezen topic als gelezen te markeren, danwel door het topic te openen of handmatig af te kunnen vinken. De time-out die er nu aan hangt zorgt ervoor dat, met regelmatig updates checken, topic ongelezen blijven staan (oranje icoon:
)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Maar met uit te loggen los je dat probleem wel op. Althans, dat doe ik toch altijd.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Ik log nooit uit, vandaar. Om steeds uit- en weer in te loggen is nogal vervelend. Aangezien er al een functie aanwezig is, kan deze met enig knutselwerk (ik zeg nooit 'makkelijk' of 'even' bij programmeerwerk!) aan het openen van dat topic gehangen worden. Een gebruiksvriendelijk pluspuntje, mijns inziens.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het is technisch binnen de huidige opzet niet mogelijk om een bepaald topic op gelezen te zetten.
Wat eventueel zou kunnen om dmv een knop je gehele bezoek te resetten, maar ik denk dat dit alleen speelt bij een paar mensen die gedurende lange tijd op de site zitten en constant urenlang de updates refreshen. De meeste mensen zullen de site na een bezoek weer even met rust laten, waardoor er na een periode van inactiviteit weer een nieuwe sessie met nieuwe "gele markingen" begint.
Ik denk dus dat het voorlopig even zo blijft, sorry. Mijn tip is om de site dus minder vaak te bezoeken 
Dennissssss
-
- 413 berichten
- 2729 stemmen
Het zou leuk zijn als je, je eigen top 100 kunt samen stellen!
Dennissssss
-
- 413 berichten
- 2729 stemmen
In plaats van een irritante wedervraag te stellen, kun je ook ff zeggen waar dat dan kan op deze site! Want volgens mij kan dat niet.
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
Ik heb een idee voor MovieMeter, ik zal het hier maar plaatsen.
Ik dacht aan een compatibiliteitspercentage tussen gebruikers. Aan de hand van de stemmen van een korf films van verschillende genres vergelijken in hoeverre je smaak overeenkomt met andere gebruikers.
Ik weet niet of dit haalbaar is, of niet gewenst. Het is gewoon een ideetje 
Dennissssss
-
- 413 berichten
- 2729 stemmen
Wat moet ik daar mee? Zoiets kan ik ook in word maken....
Dat is toch niet hetzelfde zoals je hier je top 10 in kunt vullen....
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik heb een idee voor MovieMeter, ik zal het hier maar plaatsen.
Ik dacht aan een compatibiliteitspercentage tussen gebruikers. Aan de hand van de stemmen van een korf films van verschillende genres vergelijken in hoeverre je smaak overeenkomt met andere gebruikers.
Ik weet niet of dit haalbaar is, of niet gewenst. Het is gewoon een ideetje
Heb ik ook al eens aan zitten denken. Leuk idee inderdaad, maar of dat haalbaar is is nog maar de vraag. Het klinkt in ieder geval als erg veel werk en na een tijdje rondsnuffelen op de site kan je in principe ook zelf mensen vinden waarvan hun smaak erg overeenkomt met die van jou.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Dat is er ooit eens geweest, maar dat was toen geen succes.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ik denk dus dat het voorlopig even zo blijft, sorry. Mijn tip is om de site dus minder vaak te bezoeken
Dit is denk ik wel de slechtste tip die een beheerder van een site ooit heeft gegeven 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Dat is er ooit eens geweest, maar dat was toen geen succes.
De site/community(vaste users) is natuurlijk wel groeiende en een experiment uit 2006 o.i.d. zou ik anno 2011 niet meer zoveel waarde aan hechten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.