- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Kan bij het meningen tabje niet terug de originele poster komen i.p.v. mijn avatar? Vond dat dat er eigenlijk een pak mooier uit zag. Voor de rest ziet het er zeer knap uit al is het wel weer even wennen.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
De filmlog vind ik wel wat minder overzichtelijk geworden nu, wat ik daarvoor wel altijd kon waarderen. Het ziet er nu mooi uit, daar niks van, maar de functionaliteit is toch wat verminderd hierdoor.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het is toch een nieuwe functionaliteit? waar vergelijk je 'm mee, de recente stemmen lijst of het meningen overzicht?
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
detail:
Er staat: Standaard zie je de activiteiten in de huidige en vorige maand. Maar omdat ik nu voor zowel, jan, feb als maart kan kiezen moet er wellicht staan: Standaard zie je de activiteiten in de huidige en de vorige twee maanden ? Of kan je in de twee helft van maart niet verder terug kijken dan de tweede helft van januari?
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Het is toch een nieuwe functionaliteit? waar vergelijk je 'm mee, de recente stemmen lijst of het meningen overzicht?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Ziet er goed uit, al vind ik het jammer dat de recente stemmen lijst verdwenen is. Wat Metalfist zegt zou ik trouwens ook liever terug zien.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Vooral leuk voor mensen die andere gebruikers volgen lijkt mij, maar als je snel even wil zien wat iemand gezien, gestemd of gerecenseerd heeft is het logje toch wat minder duidelijk. Al heeft dat vooral met de nogal losse layout te maken.
Ik lees trouwens ook veel liever een stem in cijfers dan dat ik sterretjes tel.
Verder grappig maar zal er niet veel mee doen vermoed ik.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Gewoon even de tijd geven, na een tijdje went misschien het wel en zou je niet meer anders willen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
De permalinks werken bij mij niet.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Ziet er goed uit, al vind ik het jammer dat de recente stemmen lijst verdwenen is.
Dat was mij ook al opgevallen. Het is hopelijk toch niet zo dat die filmlog dit voor altijd zal vervangen? Ik vrees van wel helaas. Juist die laatste zoveel stemmen snel en overzichtelijk onder elkaar zou ik niet meer kunnen missen bij mijn profiel. Nu scroll ik mij een ons. Ik hoop dan ook van harte dat bij een volgende wijziging ik ook zelf zou kunnen bepalen om gewoon enkel een overzicht te willen laten zien met recente stemmen, zonder al die onnodige ruimtes en plaatjes ertussen.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Vooral leuk voor mensen die andere gebruikers volgen lijkt mij, maar als je snel even wil zien wat iemand gezien, gestemd of gerecenseerd heeft is het logje toch wat minder duidelijk. Al heeft dat vooral met de nogal losse layout te maken.
Ik lees trouwens ook veel liever een stem in cijfers dan dat ik sterretjes tel.
Verder grappig maar zal er niet veel mee doen vermoed ik.
Ben ik het wel mee eens. Jammer dat het lijstje recente stemmen van de user-pagina nu ineens is verwijderd. Dat vond ik altijd een erg fijne snelle tool! Kan die niet ook nog blijven bestaan, naast het log ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De recente stemmen zouden eventueel terug kunnen op de hoofdpagina als deze blijvend gemist worden. Voor mijn gevoel erg dubbel op, laten we even een paar dagen aankijken hoe het gaat.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Voor het opsporen van stemfraude was die sobere stemmenlijst wel erg handig.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Gewoon even de tijd geven, na een tijdje went misschien het wel en zou je niet meer anders willen.
Wennen wel, maar het is zo kaal imo. En de recente stemmenlijst vind ik wel vrij onmisbaar, ik bekijk van veel users vaak snel even of ze nog wat interessants gezien hebben. Scheelt een hoop scrollwerk en het is gewoon erg overzichtelijk met die cijfertjes ipv sterren
Filmlog is absoluut leuk, maar de recente stemmen zou ik dus graag terug zien.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Waar ik tegen aanloop dat er eigenlijk dingen bij elkaar zijn gegooid, die los van elkaar niet meer zijn als voorheen. Naast de recente stemmen is mijn meningen overzicht nu op alfabet gezet, terwijl ik het op datum ook prima vond. Het zou leuk zijn om te kunnen aangeven of je het op datum of alfabet wil sorteren en het niet alleen bij je filmlog kan zo kan zien tussen logs van stemmen in.
Antina
-
- 113 berichten
- 1079 stemmen
Ik mis het lijstje met de recente stemmen onder mijn top 10! En als ik toch even aan het zeuren ben wil ik ook nog even opmerken dat ik graag de beoordeling het liefst zie in cijfers van 1 t/m 10. Daarmee voorkom je dat mensen films anders beoordelen; als ik een film goed vind geef ik hem bijv. een 3. Iemand anders op moviemeter vertaald een 3 naar een 6. Gebruikers zijn meer bekend met de schaalverdeling van 1 t/m 10. Hierdoor kan mogelijk de score van een film betrouwbaarder worden.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Erg mooie toevoeging. 
Vooral gaaf om zo terug te kunnen kijken in je stemgeschiedenis en in die van anderen. Extra reden ook om wat meer recensies te gaan schrijven.
nilsal
-
- 9 berichten
- 1463 stemmen
Hey! Netjes hoor, al die aanpassingen, al dat werk. Zo'n filmlog is wel leuk, met al die plaatjes. Misschien is het wel nog wat onoverzichtelijk. Doordat de titels wat ver uit elkaar staan (verticaal gezien). Wellicht een idee om elke film in een kadertje te plaatsen en dan misschien twee films naast elkaar. Zo is het iets meer op elkaar gepropt, maar misschien wel wat sneller te overzien. Van mij mag het lijstje ook onder m'n gebruikersnaam komen, dit bespaard een extra klik voor vrienden die mijn laatste stemmen willen zien, of andersom.
Ook ben ik het met het onderstaande eens:
..graag de beoordeling het liefst zie in cijfers van 1 t/m 10.. ..Hierdoor kan mogelijk de score van een film betrouwbaarder worden..
In ieder geval blij dat er updates zijn, succes met de toekomstplannen!
Nils
niethie
-
- 7319 berichten
- 7244 stemmen
ok de recente stemmen zijn weer terug
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Net de nieuwe filmlog ontdekt. Mooi. Alleen spijtig dat het losstaat van de meningen. Had liever het filmlog-idee ter vervanging van de meningen gezien, zij het dan wel een doorlopende filmlog en niet enkel met recente stemmen/meningen. Had verder ook graag een optie gezien om de meningen op datum te sorteren.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Die recensie staat als het goed is nog steeds op de datum van plaatsen
Ja dat wel, maar een log is toch bedoeld om het ¨filmverleden¨ van de gebruiker met deze film op te slaan? Dus dan zouden alle geplaatste stemmen + data + de recensie erin staan.
Nu zie ik alleen de laatste handeling; dat ik mijn stem gewijzigd heb.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het is inderdaad de actie die gelogd wordt, en niet de film.
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1820 stemmen
Aardige update, wel beter dat de recente stemmen gewoon terug zijn gezet want dat is bij velen erg geliefd denk ik. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Kan bij het meningen tabje niet terug de originele poster komen i.p.v. mijn avatar? Vond dat dat er eigenlijk een pak mooier uit zag. Voor de rest ziet het er zeer knap uit al is het wel weer even wennen.
Het is vooral doordat er bij het filmlog bij mijn meningen wel een poster staat maar onder het meningen tab staat dan mijn avatar. Er werd gezegd dat het de bedoeling was dat alles nu volgens het zelfde principe is maar dit spreekt elkander wel tegen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Tja als je dat door de hele site gelijk zou trekken dan moet er bij de films ook naast elk bericht een poster, dus die vlieger gaat hier niet op.
Mijn idee was dat je daar een overzicht hoorde te zien van de berichten precies zoals ze ook bij de films staan, maar goed ik zal er nog wel eens naar kijken binnenkort.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Trouwens nog een klein bugje ontdekt.
In mijn filmlog heb ik bij Doragon Bôru Z 1: Ora no Gohan wo Kaese (1989) mijn stem verlaagd en een recensie geschreven maar die recensie staat er niet alleen. Er staat alleen maar een melding dat ik mijn stem heb verlaagd maar de lay-out is wel zoals wanneer ik een recensie schrijf (met de grote posters dus). Maar bij Night in Casablanca, A (1946) heb ik ook gewoon mijn stem verlaagd en daar wordt het ineens een kleine poster.
Ik hoop dat ik het duidelijk uitleg?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Jammer dat de recente stemmenlijst (ik miste hem niet) terug is, er was nu net mooi ruimte ontstaan voor een Regisseurs Top 10 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.