ad

Met onder meer: Sylvia Kristel, Umberto Orsini en Frédéric Lagache

Oorspronkelijke taal: Frans

Releasedatum: 4 maart 1976

Over Emmanuelle: l'Antivierge

"Nothing is wrong if it feels good"

Emmanuelle arriveert bij haar echtgenoot in Hong Kong en blijft doorgaan met haar buitenechtelijke avontuurtjes (met medeweten van haar man). De andere aanwezige gasten zijn stomverbaasd over de affaires.

imageimage

avatar van mikey

mikey

Slappe erotiek vol ooh la la la tafereeltjes met slaafse aziatische vrouwjes in een romantisch neergezet post koloniaal tijdperk. Kende hem ook nog bovendien. 1

avatar van Baggerman

Baggerman

Tja, daar moesten wij pubertjes het vroeger mee doen....

Theunissen

Is dit de Emmanuelle film met de Aziatische vrouw die pingpong balletjes schiet ?

Nee.

Theunissen

Welke deel was dat dan wel ? Of was dat in een film met de zwarte Emmanuelle.

Theunissen

Qua verhaal stelt het allemaal weinig voor. Maar qua uitvoering en vooral het visuele aspect zag het er eigenlijk niet eens zo slecht uit. Ook Sylvia Kristel (was destijds gewoon een mooie vrouw) met haar melkachtige lichaam mocht er wezen en dat ze veelvuldig bloot te zien was, was natuurlijk mooi meegenomen. De scene in het Aziatische hoerenhuis waarbij Sylvia Kristel ook als Aziaat gekleed rondliep, was misschien wel het hoogtepunt van deze film.

En Inderdaad, met dit soort films moesten we het als puber vroeger doen. Maar eigenlijk helemaal niet erg want toen was het tenminste nog spannend.