• 8.224.691 stemmen

Geregisseerd door: Michael Mohan

Met onder meer: Sydney Sweeney, Justice Smith en Ben Hardy

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Over The Voyeurs

"How far will you go for one more look?"

Pippa en Thomas trekken samen in hun droomappartement. Al snel ontdekt het duo dat ze recht in het appartement dat aan de overkant staat kunnen kijken. Ze zijn hierdoor getuige van een onstabiele relatie tussen een aantrekkelijk koppel. Het duo probeert hierop anoniem tussenbeide te komen, maar zetten hierdoor onbewust een reeks gebeurtenissen in gang.

imageimageimageimageimage

Alle Media

avatar van schumacher

schumacher

Hele leuke film.

Enige minpunt was die 1 acteur die ik een slechte acteur vind, zijn stem was gelijk een achtergestelden die met de bril op (met alle respect voor de achtergestelden).

Die pasten helemaal niet samen als koppel.

Voor de rest een heel leuke film, leuk verhaal ook en een schoon madam ook met een prachtlichaam.

avatar van Macmanus

Macmanus

Erotische films.

Altijd een lastig genre. Deze is ook best wel slecht uiteindelijk. Hoewel de film wel beetje erotisch wil zijn is het allemaal nogal slap verteld. Ze gluren bij de buren, en mevrouw vindt het wel spannend wil het beter zien. Ze loopt langs een winkel en ziet een verrekijker, hey die koop ik. Even later wil ze het horen en krijgen we een heel verhaal over hoe ze het voor elkaar krijgen om het te horen. Het is allemaal nogal flauwe filler voor wat de film eigenlijk moet zijn, opwindend. Hoewel ze enige opwinding teweeg brengen met het wachten van het showen van het hoofdpersonage haar boobs, Maar verder is het nogal flauw helemaal naar het einde toe is het wel heel slecht geschreven allemaal.

1.5 sterren.

Wat een heerlijke porno figuurtje heeft Pipa aka Sydney icm met die naïeve kop

avatar van nadrin

nadrin

Als erotische thriller vond ik het vrij zwak. En idd de stem vd manlijke speler was vervelend en storend. Wel een leuke twist