Emmanuelle (1974)

Frankrijk
Drama / Erotiek

geregisseerd door Just Jaeckin
met Sylvia Kristel, Alain Cuny en Marika Green

Emmanuelle is een jonge, getrouwde vrouw. Samen met haar man (de Franse ambassadeur in Thailand) woont ze in Bangkok. Ze ontdekt aldaar een seksuele passie die ze voordien altijd heeft weggestopt. Emmanuelle en Jean gooien wat huwelijkse voorwaarden overboord en genieten beiden van hun seksuele escapades.

avatar van lee webber
Blijft leuk
ode aan Sylvia Kristel

avatar van TornadoEF5
Nadat ik Pickpocket had gezien van Bresson, was ik aan het zoeken naar andere films waar Marika Green aan meedeed, dat ik een mooie en aantrekkelijke vrouw vond. Het is best wel grappig dat ik dan plots hier terechtkom.

avatar van John Milton
Valt mee hoor, ik kwam er via een Google image Search ook terecht toen ik alleen haar naam intikte.
Hee... Een blote juffrouw?

avatar van Baggerman
TornadoEF5 schreef:

De tante van Eva Green...