• 8.263.078 stemmen

Geregisseerd door: Luke Greenfield

Met onder meer: Jake Johnson, Damon Wayans Jr. en Nina Dobrev

Releasedatum: 14 augustus 2014

Plot Let's Be Cops

"Fake Cops. Real Trouble."

Twee vrienden genaamd Ryan en Justin spelen met gehuurde politie-uniformen voor agent. Ze zijn namelijk van plan naar een gekostumeerd feest te gaan. Aanvankelijk gaat alles goed, totdat de twee nepagenten een echte Russische gangster tegen het lijf lopen en ze langzamerhand in allerlei problemen verzeild raken.

imageimageimageimage

avatar van macrobody

macrobody

Meestal zijn komedies te melig of gewoon niet grappig. Deze vond ik wel leuk. Misschien niet hilarisch maar voor een leuke avond zeker de moeite waard. Aanrader.

avatar van Decec

Decec

Een redelijk komedie film...

Redelijk verhaal...

Grappig acteerwerk...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Prima achtergrond geluid

(Dolby Digital)...

Prima camerabeweging...

avatar van Rodger

Rodger

Vond het wel een grappig filmpje,..

Eenvoudig, maar wel leuk in elkaar gezet.

2.5**

avatar van BloodBrothers

BloodBrothers

Haha, ik kan telkens toch weer genieten van deze lekkere komedie film. Het verhaal erachter is misschien wat slapjes, maar in Ryan O'Malley kan ik de komedie zelf gewoon terugvinden. Die enkele keer dat die een wat serieuzere rol speelt, vind ik hem dan vrij saai spelen. Op zich heb ik niet veel inzinkingen gehad tijdens deze film, al was het soms wat saai.

- 0,5*: Inzinkingen tijdens de film

avatar van IH88

IH88

“I feel like Danny Glover before he got too old for this shit.”

Let's Be Cops is een aardige komedie die erg sterk begint en ook een aardig einde heeft maar die in het middendeel wat problemen heeft om het niveau van het begin vast te houden. De grappen komen wat minder uit de verf en er worden wat nieuwe personages geïntroduceerd die meer irritant zijn dan grappig.

Het verhaal rond Ryan (Jake Johnson) en Justin (Damon Wayans Jr.) die niets met hun leven doen en besluiten om zich voor te doen als politieagenten is zeker in het begin leuk. Origineel is het allemaal niet maar dat hoeft ook niet als er goede humor in zit en het plezier van de acteurs er zo vanaf spat. Het einde is humorvol en actierijk en zorgt er voor dat de film niet als een nachtkaars uitgaat. Johnson en Wayans Jr. zijn uitstekend op dreef en het is altijd leuk om Andy Garcia de rol van bad guy te zien spelen alhoewel hij beter is dan het materiaal waar hij het hier mee moet doen. James D’Arcy is redelijk maar is iets te eendimensionaal. Van Rob Riggle had ik wel wat meer willen zien want hij is erg grappig en Nina Dobrev is een prachtige actrice die helaas een erg kleine rol heeft. Let's Be Cops heeft zijn sterke momenten maar ontstijgt nergens de middelmaat.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Matige komedie. Er zitten heel wat grappen in maar ze zijn, op een enkele na, gewoon niet grappig genoeg. Je ziet veel grappen al van verre aankomen, te makkelijk dus. Ik heb er dan ook bijna niet om kunnen lachen. Jammer want het verhaal leent zich wel voor een hilarische komedie. Wayans vind ik trouwens ook geen geschikte acteur voor een maffe komedie want hij is gewoon niet grappig, Johnson doet het iets beter maar dat kan de film wat mij betreft niet redden. Geen voldoende

avatar van Shadowed

Shadowed

Knotsgek.

Wel een gek filmpje dit. Niet perse slecht daarmee. Johnson en Wayans Jr zijn een redelijk komisch duo in deze vlotte komedie met een uitermate zwak verhaal. Dit verhaal hebben we echter al heel vaak gezien en dan heb je gewoon de komedie zelf over.

Het is allemaal best vlot. De schurken komen echter vrij zwak over, maar Dobrev is dan wel een leuke verschijning. De grappen zijn vrij komisch en de film is vrij vlot. 104 minuten zijn best snel om, en daarmee kan de film zichzelf vrij geslaagd in noemen.

Leuke film voor een avondje bankhangen met snacks erbij. Desnoods met een groep vrienden. Deze film ging er prima in bij mij.

avatar van princesspeach

princesspeach

Af en toe hard gelachen, typische film hoor. Niet heel bijzonder maar wel leuk om gezien te hebben.