Spider-Man 2 (2004)

Actie / Fantasy
127 minuten / 135 minuten (DVD extended cut)

geregisseerd door Sam Raimi
met Tobey Maguire, Kirsten Dunst en Alfred Molina

Nieuwe avonturen van Peter Parker, sympathieke student, parttime fotograaf en superheld. Nadat hij in de vorige film geslaagd is voor zijn high-school diploma besluit Peter colleges te volgen aan de New Yorkse Empire State Universiteit. Terwijl hij met diverse persoonlijke problemen zit wordt hij geconfronteerd met de briljante Dr. Otto Octavius, die door een wetenschappelijk ongeluk met enkele mechanische tentakels in de slechte Doctor Octopus is veranderd.

theamazing schreef:

doctor octopus steken ze normaal in die gevangenis in de wolken (met die gast met zijn ooglap)

heet die flip met de ooglap niet nick fury?

heeft ook zn eigen film geloof ik (checky MM) yes.....

Nick Fury: Agent of S.H.I.E.L.D. (1998) met David "to the rescue" Hasselhoff

1x gezien....result?: desastreus! lachwekkend hoe ze het geprobeerd hebben ach ja wie weet was het wel een hit geweest.

ja tis da, kost er niet opkomen

avatar van BoordAppel
Net ook maar eens even de trailer gekeken en ik ben echt onder de indruk. Prachtig als met elke voetstap van Dr. Octopus ingezoomd wordt op Dunst en Maguire. Dit ziet er iig allemaal erg veelbelovend uit.

weet al iemand iets meer over the story?

Ramon K
Ik vermoed dat Spiderman overwint........

avatar van as
as
Als het aan Raimi ligt zal het wel weer dik in orde komen. Vond de eerste al verbazend goed. Heb nu alle vertrouwen in de goede afloop. ( ook dat spidey overwint, DUH!)

wel kbedoel, welke villains nog mee doen?

avatar van jacobine_rodijk
OHOH!.......ziet er niet goed uit voor onze held Spider-Man:

link

edit: link gefixed

avatar van Phoenix
Een error in het script kan inderdaad niet veel goeds betekenen...

avatar van Jordy
Even before Spider-Man 2 hits a single theater Marvel is talking up the third film.

In a conference call on Tuesday, Avi Arad, Marvel’s movie man, said that Spider-Man 3 would be hitting theaters in 2007. While a 2006 release was possible, "It is a big movie, and we would rather play it safe and talk about the 2007 at this point."

No one knows what the story is as far as Sam Raimi – some reports have him signed on to complete a trilogy of Spidey films. Meanwhile Tobey Maguire’s people are definitely hammering out a deal for him to return. No word on Kirsten Dunst’s involvement, although early reports about Spidey 2 do not have many kind things to say about her performance.

(chud.com)

saske
ik kan al niet meer wachten om deze te zien.

weet iemand wanneer de officiele trailer uitkomt?

avatar van titia
Er staat al een trailer op http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/spider-man_2/, ziet er redelijk officieel uit allemaal...

avatar van davidov
tis ook officieel, daar niet van (apple.com = een officieel distrubutie kanaal) maar het is een teaser....en tis dus op de wachten op de trailer die 2 minuten duurt vaak en wat meer van de film laat zien

avatar van titia
Ach, dan had ik je helemaal verkeerd begrepen, Sorry!!

ik weet ook wel dat da een teaser is, maar wanneer komt de trailer?

avatar van jassonn
Zal wel richting mei/juni pas komen,hangt er volgens mij vanaf waneer hij in de USA gaat draaien.

jassonn schreef:

2 Juli in de VS

avatar van davidov
zal wel eind of begin zomer hier zijn, ervan uitgaande dat ze ervoor willen zorgen dat deel 2 ook de zomerhit zal worden zoals 1 dat ook was.....volgende kans is pas weer rond de kerst maar dat blok zit al vol, duurt te lang, en dit is nou eenmaal een zomer film.

ik schat eind juli

avatar van jassonn
Toch vraag ik me eigenlijk af ,Je zou toch verwachten dat er in de zomer juist minder mensen in de bioscoop willen zitten,vooral als het erg mooi weer is .Hoe zit dat?

hij draait 4 juli in de nederlandse bioscopen

Hier staat 15 juli?

ja hun liegen!

Wie is hun?

degene die dat opgeschreven hebben

avatar van jassonn
Hier op de site of daar waar jij het zag?

hier op de site.........

avatar van jassonn
Laat ze het niet horen,want dan.....;)

wat?? word ik er dan afgegooid?

avatar van jassonn
Wat een lelijke alternatieve titel trouwens.

Nee hoor Nouseforaname je wordt niet geband.