Spider-Man 2 (2004)

Actie / Fantasy
127 minuten / 135 minuten (DVD extended cut)

geregisseerd door Sam Raimi
met Tobey Maguire, Kirsten Dunst en Alfred Molina

Nieuwe avonturen van Peter Parker, sympathieke student, parttime fotograaf en superheld. Nadat hij in de vorige film geslaagd is voor zijn high-school diploma besluit Peter colleges te volgen aan de New Yorkse Empire State Universiteit. Terwijl hij met diverse persoonlijke problemen zit wordt hij geconfronteerd met de briljante Dr. Otto Octavius, die door een wetenschappelijk ongeluk met enkele mechanische tentakels in de slechte Doctor Octopus is veranderd.

GerwinF
Octopus mischien? Ik vindt heel dat spiderman gedoe maar niks. Zie liever The Tick ofzo als action heroe.

T.O. schreef:

haha ja Kos ??

T.O. schreef:

... al die namen ook...

avatar van Jordy
De geruchten gaan dat Maguire vanwege rugklachten (na z'n laatste paardrij-film) af moet zeggen, en dat Jake "Donnie" Gyllenhaal de rol over zou gaan nemen...

avatar van Phoenix
Mag die wel snel gaan trainen .

avatar van Chainsaw
Heb gelezen dat Maguire ondanks geruchten zeker weten Spider-Man gaat spelen.

avatar van Sjoerd
Dus toch the Lizard in deel 2... Der zat al een kleine verwijzing naar die vent in deel 1 namelijk...

In spider-man 3 is venom zeker van de partij. Vin Diesel zal de rol van eddie brock/venom normaal spelen.

vast...

avatar van Sjoerd
theamazing schreef:

Misschien kunnen ze beter iemand nemen, die kan acteren... Komt de film dan vast ten goede.

weet je dat ik dat nog niet eens zo gek zou vinden?

Ik blijf erbij dat Vin Diesel veel meer kan dan dat ie laat zien. Vind hem ook erg goed (helaas slechts kort) in Saving Private Ryan.

Qua postuur en uiterlijk (alstie wat haar laat groeien ) zou 't een goede keus kunnen zijn.

Dit zijn alléén maar geruchten die ik gelezen heb op internet.

[quote]Hobbes schreef:

quote]

ik heb s.p.r 9 keer gezien maar ik heb vin diesel dus blijkbaar 9 keer gemist.. welke rol speelde hij daarin dan?

Lol, nou ik zal je wel ff een hint geven. Hij speelt de rol van een soldaat.

avatar van blabla
IamBernie schreef:

Hij speelt de rol van een soldaat.

En die heet Adrian Caparzo.

avatar van jacobine_rodijk
Waar kun je die poster eigenlijk vinden die er boven staat?

avatar van NERD
Jordy schreef:

Phoenix schreef:
Mag die wel snel gaan trainen

Heeft 'ie volgens mij ook wel gedaan haha hier
Vergelijk maar eens met de 16 jarige die hij speelde in Donnie Darko 2 jaar geleden....

Blijft toch verwonderlijk hoe die acteurs dat doen....zelfde met Edward Norton voor AHX, alhoewel, kan me voorstellen dat ze daar de tijd voor hebben/krijgen/nemen.

avatar van Jordy
Wou net zeggen, stel je voor dat je gewoon betaald wordt om een beetje breed te worden. Ipv 40 uur per week een normale baan, 10 uur per week in een fitnesshok. Ik zou het wel weten

avatar van Phoenix
"you are not authorized, yadayadayada". Andere link wellicht? Ben wel benieuwd naar de nieuwe brede Donnie .

avatar van NERD
nee staat een "klik dan hier" link op die pagina

"Please use this image link to see the image that you're looking for"

En "image link" moet je op klikken

avatar van Phoenix

Ik met mijn domme hoofd kijk ook nooit es goed...

Speelt de lizard mee?

avatar van Phoenix
Na verloop van tijd krijgt hij problemen met Dr. Octopus en The Lizard..

Ik denk het wel...

Op de site www.spider-man2.com staat er dat er alléén doc ock is als villain, er komen niet al te veel karakters bij, zo te zien op de site

wanneer gaan ze eens een trailer plaatsen, zolang is het nu ook niet weer tegen spider-man 2

of gaan ze hem als cliffhanger gebruiken?

tovenaar
Dat had zeker niet in 1 bericht gekund?

sorry