Blondie's Hero (1950)

geregisseerd door Edward Bernds
met Penny Singleton, Arthur Lake en Larry Simms

Dagwood Bumstead wil in de twee weken dat zijn bedrijf wordt gereorganiseerd met vakantie gaan, maar zijn vrouw Blondie zou het geld liever willen besteden om hun huis opnieuw te schilderen. Wanneer Blondie Dagwood naar de bank stuurt om de laatste betaling van hun huis te doen, komt Dagwood in een gevecht met de kruidenier en wordt hij grondig afgeranseld. Vervolgens adviseert sergeant Gateson van een nabijgelegen rekruteringskantoor voor reservisten Dagwood zich voor verbetering van zijn weerbaarheid bij hem aan te melden. Komische verwikkelingen kunnen echter niet uitblijven.