Blondie Goes to College (1942)

Alternatieve titel: The Boss Said 'No'

1 stem

geregisseerd door Frank R. Strayer
met Penny Singleton, Arthur Lake en Larry Simms

Dagwood 'Daggie' Bumstead besluit om naar de universiteit te gaan. Blondie Bumstead gaat met hem mee, maar ze houden hun huwelijk geheim. Ze sturen Alexander 'Baby Dumpling' Bumstead naar de militaire school, waar hij een top sergeant wordt. Blondie wordt op de campus van de universiteit achterna gezeten door een verliefde student en Dagwood gaat deel uitmaken van het roeiteam.

avatar van clubsport
Ook deze vond ik toch wat matigjes al zijn er nog best wel wat momentjes om van te genieten .
Ook begint de film nogal afwijkend door te starten in een footbal stadion .
Doordat niemand mag weten dat ze getrouwd zijn krijgen beide natuurlijk andere verliefde aanbidders achter zich aan .
En weer word Dagwood natuurlijk het met mikpunt van veel spot , ok dat is zijn rol maar ik had het toch wel eens leuk gevonden als hem ook eens wat succes en bewondering werd gegeven .
Nu kreeg hij daar de kans voor in die roeiwedstrijd maar zelfs dat succes werd hem niet gegund .
in plaats daarvan moest hij weer de kop van jut spelen , jammer het had een leuke wending in het verhaal kunnen zijn .