Blondie Hits the Jackpot (1949)

Alternatieve titel: Hitting the Jackpot

1 stem

geregisseerd door Edward Bernds
met Penny Singleton, Arthur Lake en Larry Simms

Door een blunder van Dagwood Bumstead met een datum voor een feest dat door zijn baas is gepland en bedoeld was voor zijn zoon, is een contract misgelopen. Daardoor verliest Dagwood weer zijn baan. Hij krijgt vervolgens een baan met constructiewerkzaamheden op een bouwterrein van de misgelopen klant en hij ontdekt, dat de werklieden dubieus materiaal gebruiken voor hun opdracht. Dagwood vertelt dit aan Blondie Bumstead. .

avatar van clubsport
Aardige aflevering waarin de achtervolging van Dagwood door de voorman en zijn personeel op de bouwplaats het hoogtepunt vormen .
Alexander krijgt nog te maken met zijn eerste date ( de dochter van zijn opdrachtgever ) echter is zij behoorlijk verwend door haar rijke vader en dat zorgt voor een boel problemen .
Maar zoals altijd komt alles aan het eind weer goed .