• 8.349.597 stemmen

Komedie | 64 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Edward Bernds

Met onder meer: Penny Singleton, Arthur Lake en Larry Simms

IMDb beoordeling: 6,3 (206)

Plot Beware of Blondie

Meneer Dithers gaat op vakantie en laat zijn bedrijf achter in de handen van Dagwood Bumstead (Arthur Lake). Daarom ziet Toby Clifton (Adele Jergens) zijn kans om misbruik te maken van Dagwood's naïeviteit. Gelukkig voor de laatste schiet Blondie (Penny Singleton) hem te hulp, zodat hem de grootste schande bespaard blijft.

image

J.C. Dithers

Alvin Fuddle

avatar van clubsport

clubsport

Hij word eerder gered doordat Mr dithers hem nutteloze sheques had gegeven die niet verzilverd konden worden .
Maar goed verder gebeurt er niet zoveel in deze aflevering of het moet zijn dat Dagwood door zijn lunches met de knappe dame weer eens de jaloersheid van Blondie weet op te wekken .

avatar van robertinho

robertinho

clubsport schreef:

Hoeveel heb je er nog te gaan clubsport?

avatar van clubsport

clubsport

robertinho schreef:

Hoeveel heb je er nog te gaan clubsport?

Een stuk of 4 a 5 geloof ik , dan ben ik er ook wel klaar mee

avatar van robertinho

robertinho

clubsport schreef:

Een stuk of 4 a 5 geloof ik , dan ben ik er ook wel klaar mee

Haha, kan ik me voorstellen. Had voorheen nooit van deze reeks gehoord, maar inmiddels kan ik zestien delen opnoemen.

Gerelateerde tags

officeblondie bumstead