Blondie in the Dough (1947)

1 stem

geregisseerd door Abby Berlin
met Penny Singleton, Arthur Lake en Larry Simms

Blondie Bumstead opent een bakkerij in haar huis om er voor te zorgen dat de koekjestrommel van de familie gevuld is. Haar lekkere koekjes worden zo populair dat een koekjesmagnaat Blondie een aanbod doet dat moeilijk te weigeren is. Helaas levert dit aanbod problemen op voor de Bumsteads.

avatar van clubsport
En ondertussen word Bumstead weer eens ontslagen omdat hij een golfdag van zijn baas met een potentiële nieuwe klant helemaal in de soep laat lopen .
Dit is weer eens een vermakelijk deel vol toevalligheden , waaronder een koekcommercial die toevallig onderbroken word door Bumstead's nieuwe radio .
Daardoor komt de hele familie in de problemen maar de directeur van de koekjesfabrikant red hen uit de problemen .