Blondie's Holiday (1947)

1 stem

geregisseerd door Abby Berlin
met Penny Singleton, Arthur Lake en Larry Simms

Dagwood Bumstead komt in de problemen met illegale gokkers en hij belandt vervolgens in de gevangenis. De bankmanager Samuel Breckinridge komt hem echter te hulp. Hij bedankt Dagwood voor het net op tijd uit het casino krijgen van zijn vrouw, die een dwangmatige gokster is, voordat de politie een inval deed.

avatar van clubsport
Eigenlijk is het Blondie zelf die zichzelf in de problemen brengt , ze krijgen bezoek van oude klasgenoten die Blondie weten te strikken om een reuniefeest in een chique restaurant te betalen , DWZ dagwood mag de rekening betalen .
Maar ja zoveel geld hebben ze niet om handen dus ten einde raad gaat Dagwood naar een illegaal wedkantoor voor paarderennen waar hij prompt 1200 dollar wint , maar net op dat moment doet de politie een inval en zo beland dagwood in de gevangenis net voordat het feest gaat beginnen .
Aardige aflevering maar ook weer geen hoogvlieger in de serie , evenwel wel onderhoudend genoeg voor een leuk uurtje vermaak .