Starship Troopers: Invasion (2012)

Japan / Verenigde Staten
Animatie / Actie

geregisseerd door Shinji Aramaki

Fort Casey, een afgelegen buitenpost van de Federatie, wordt aangevallen door insecten. Het team op het snelle aanvalsschip Alesia wordt aangewezen om John A. Warden, die gestationeerd is in Fort Casey, te evacueren en de overlevenden veilig terug te brengen naar de aarde. Carl Jenkins, Minister van Paranormale Oorlogsvoering, neemt het ruimteschip mee op een clandestiene missie voordat hij de Alesia ontmoet, maar raakt vermist in een nevel. Nu worden de soldaten belast met een missie die kan leiden tot een nog onheilspellender afloop dan ze ooit hadden kunnen voorspellen.

avatar van Jawaddedadde
Haha, ziet er best cool uit

avatar van Minotaures
Hier een ander trailer. Je zou bijna zeggen dat het Halo zou zijn. Wel nette trailer en een gave poster.

avatar van balosa
veel beter dan deel 2 en 3 in ieder geval, ik heb me best vermaakt met deze vanwege de actie

avatar van Walibi01
Veel beter dan ik verwacht had. Prima voor een avondje film kijken

avatar van Quaest
Lekkere actie film! Das echt mijn stijl!:D

avatar van Cleanshot
Nice graphics, simpel verhaal.
Had meer in gezeten.

avatar van Marcel1971
Het verhaal is een beetje dun, maar er is veel actie. En dan het grafische gedeelte... Dat zag er buitengewoon goed uit! En idd er had meer in gezeten.

avatar van HALVE TAMME.
Net de eerste beelden gezien en het ziet er naar mijn mening echt vet uit.
Vanavond maar eens bekijken,recensie volgt.

avatar van jipt
Ziet er niet uit

avatar van HALVE TAMME.
"Beter laat dan nooit".

Dit is echt een super vette animated movie,met als gevolg dat ik uitermate tevreden ben met wat ik voorbij zag komen op mijn tv.

Starship Troopers: Invasion (2012) is voor mij zeker een tweede,derde en ook wel een vierde bezichtiging waard voor in de toekomst.

avatar van Banjo
Amerikaanse troep!
Heel klef en goedkoop ik snap jullie optimisme echt niet..

Een tip: kijk deze Resident Evil Damnation Biohazard: Damnation (2012)
die is stukken beter en mooier...

avatar van CorvisChristi
Goh...deze film gisterenavond op blu ray gezien en ik heb me er prima mee vermaakt.
Beetje simpel verhaaltje weliswaar, maar daar staat voldoende actie tegenover.
Eigenlijk is hier weinig mis mee. Verwacht toffe actie en mooie animaties.
Overigens vind ik de transfer op blu ray helemaal niet slecht. Dit in tegenstelling tot veel reviews hierover....

Volgens mij is dit de beste Starship Troopers-film sinds de eerste film van Paul Verhoeven. Deel 2 en 3 (die ik niet gezien heb trouwens....) laat ik denk ik maar links liggen.

avatar van Shadowed
Veel actie, redelijke animatie.

Het eerste is eigenlijk wat deze film naar een 2,5* maakte. Ik ben een groot fan van de eerste Starship Troopers, wat een geweldige film was het. Ik vind het ook jammer dat hier dan ook een animatiefilm op gemaakt moet worden, net als bij de Resident Evil delen. Waarom?

Ondanks die gedachte toch maar geprobeerd, en het viel eigenlijk allemaal best wel mee. Ondanks het zeer dunne verhaaltje en soms lachwekkende animatie is de actie weer top in beeld gebracht. De bugs bewogen redelijk en het geluid was wel snor.

Alleen het feit dat hier zo nodig een animatie op gemaakt moest worden dat er niet volledig perfect uitzag, is het een 2,5*. Wel veel vermaak.