• 8.302.677 stemmen

Starship Troopers: Invasion (2012)

Animatie / Actie | 89 minuten

Genre: Animatie / Actie

Oorsprong: Japan / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Shinji Aramaki

Met onder meer: Luci Christian, Justin Doran en David Matranga

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Starship Troopers: Invasion

"Everyone Fights. No One Quits."

Fort Casey, een afgelegen buitenpost van de Federatie, wordt aangevallen door insecten. Het team op het snelle aanvalsschip Alesia wordt aangewezen om John A. Warden, die gestationeerd is in Fort Casey, te evacueren en de overlevenden veilig terug te brengen naar de aarde. Carl Jenkins, Minister van Paranormale Oorlogsvoering, neemt het ruimteschip mee op een clandestiene missie voordat hij de Alesia ontmoet, maar raakt vermist in een nevel. Nu worden de soldaten belast met een missie die kan leiden tot een nog onheilspellender afloop dan ze ooit hadden kunnen voorspellen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Captain Carmen Ibanez

Dr Carl Jenkins

General Johnny Rico

Major Henry "Hero" Varro

Lieutenant Tony Daugherty (stemrol)

Mech (stemrol)

Holyman (stemrol)

Gunfodder (stemrol)

avatar van Jawaddedadde

Jawaddedadde

Haha, ziet er best cool uit

avatar van Minotaures

Minotaures

• 2010 stemmen

Hier een ander trailer. Je zou bijna zeggen dat het Halo zou zijn. Wel nette trailer en een gave poster.

avatar van balosa

balosa

veel beter dan deel 2 en 3 in ieder geval, ik heb me best vermaakt met deze vanwege de actie

avatar van Walibi01

Walibi01

Veel beter dan ik verwacht had. Prima voor een avondje film kijken

avatar van Quaest

Quaest

Lekkere actie film! Das echt mijn stijl!:D

avatar van Cleanshot

Cleanshot

Nice graphics, simpel verhaal.

Had meer in gezeten.

avatar van Marcel1971

Marcel1971

Het verhaal is een beetje dun, maar er is veel actie. En dan het grafische gedeelte... Dat zag er buitengewoon goed uit! En idd er had meer in gezeten.

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

Net de eerste beelden gezien en het ziet er naar mijn mening echt vet uit.

Vanavond maar eens bekijken,recensie volgt.

avatar van jipt

jipt

Ziet er niet uit

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

"Beter laat dan nooit".

Dit is echt een super vette animated movie,met als gevolg dat ik uitermate tevreden ben met wat ik voorbij zag komen op mijn tv.

Starship Troopers: Invasion (2012) is voor mij zeker een tweede,derde en ook wel een vierde bezichtiging waard voor in de toekomst.

avatar van Banjo

Banjo

Amerikaanse troep!

Heel klef en goedkoop ik snap jullie optimisme echt niet..

Een tip: kijk deze Resident Evil Damnation Biohazard: Damnation (2012)

die is stukken beter en mooier...

avatar van CorvisChristi

CorvisChristi

Goh...deze film gisterenavond op blu ray gezien en ik heb me er prima mee vermaakt.

Beetje simpel verhaaltje weliswaar, maar daar staat voldoende actie tegenover.

Eigenlijk is hier weinig mis mee. Verwacht toffe actie en mooie animaties.

Overigens vind ik de transfer op blu ray helemaal niet slecht. Dit in tegenstelling tot veel reviews hierover....

Volgens mij is dit de beste Starship Troopers-film sinds de eerste film van Paul Verhoeven. Deel 2 en 3 (die ik niet gezien heb trouwens....) laat ik denk ik maar links liggen.

avatar van Shadowed

Shadowed

Veel actie, redelijke animatie.

Het eerste is eigenlijk wat deze film naar een 2,5* maakte. Ik ben een groot fan van de eerste Starship Troopers, wat een geweldige film was het. Ik vind het ook jammer dat hier dan ook een animatiefilm op gemaakt moet worden, net als bij de Resident Evil delen. Waarom?

Ondanks die gedachte toch maar geprobeerd, en het viel eigenlijk allemaal best wel mee. Ondanks het zeer dunne verhaaltje en soms lachwekkende animatie is de actie weer top in beeld gebracht. De bugs bewogen redelijk en het geluid was wel snor.

Alleen het feit dat hier zo nodig een animatie op gemaakt moest worden dat er niet volledig perfect uitzag, is het een 2,5*. Wel veel vermaak.