• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.278 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.082 gebruikers
  • 9.376.444 stemmen
Avatar
 
banner banner

Ted (2012)

Komedie / Fantasy | 106 minuten / 112 minuten (unrated)
3,16 2.925 stemmen

Genre: Komedie / Fantasy

Speelduur: 106 minuten / 112 minuten (unrated)

Oorsprong: Verenigde Staten

Geregisseerd door: Seth MacFarlane

Met onder meer: Mark Wahlberg, Mila Kunis en Seth MacFarlane

IMDb beoordeling: 6,9 (703.212)

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 13 september 2012

Plot Ted

"Ted is coming."

John laat een kerstwonder uitkomen door zijn enige vriend in zijn leven tot leven te wekken: zijn teddybeer. De twee groeien samen op en John zal op een gegeven moment moeten kiezen om bij zijn vriendin te blijven of zijn vriendschap met zijn grove, en zeer ongepaste teddybeer Ted te behouden.

logo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm still

Externe links

Alle Media

Video's en trailers

Reviews & comments


avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.
zoeken in:
avatar van disneystore

disneystore

  • 1760 berichten
  • 0 stemmen

Jesper187 schreef:

Dan heb je zeker zo'n gierige telesync gezien... althans, die gaan nu de rondte op usenet. Ziet er niet uit en klinkt voor geen meter.

Tuurlijk heb ik zo'n gierige telesync gezien... Kwaliteit viel overigens best mee hoor, heb anders wel al ergere gezien.


avatar van fappie

fappie

  • 2688 berichten
  • 2005 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)
Vind 'Family Guy' altijd bijzonder hilarisch. Beter dan 'South Park' ook.

Eens. Ook wel grappig om te zien hoeveel verhaallijnen uit films er wel niet worden gebruikt .


avatar van clockwork72

clockwork72

  • 2780 berichten
  • 1741 stemmen

disneystore schreef:

(quote)

Welkom bij de geheime wereld van torrents

Ja oke, maar d'r zijn alleen nog maar cam versies....


avatar van Waackx

Waackx

  • 721 berichten
  • 1310 stemmen

clockwork72 schreef:

(quote)

Ja oke, maar d'r zijn alleen nog maar cam versies....

cam-versies zijn ook torrents.


avatar van clockwork72

clockwork72

  • 2780 berichten
  • 1741 stemmen

Waackx schreef:

(quote)

cam-versies zijn ook torrents.

Ja okee maar daarvan is de kwaliteit vaak niet zo goed.


avatar van Dutch Ownage

Dutch Ownage

  • 173 berichten
  • 2627 stemmen

clockwork72 schreef:

Ja okee maar daarvan is de kwaliteit vaak niet zo goed.

Zeg maar gerust, bagger. Ik snap niet dat mensen gelijk al cam-versies van een film pindakazen, waarom wacht je niet gewoon 2 maand langer om hem vervolgens te kopen of huren. Of gewoon in goede kwaliteit pindakazen. Alleen omdat je graag direct over de film wilt meepraten? Waarom dan niet voor 5 euro naar de bios...

Nee naar mijn mening is het echt verschrikkelijk zonde om een film in slechte kwaliteit te kijken. Persoonlijk hou ik het nog geen 1 minuut vol. Doet gewoon pijn aan mijn ogen en oren.


avatar van disneystore

disneystore

  • 1760 berichten
  • 0 stemmen

Dutch Ownage schreef:

(quote)

Zeg maar gerust, bagger. Ik snap niet dat mensen gelijk al cam-versies van een film pindakazen, waarom wacht je niet gewoon 2 maand langer om hem vervolgens te kopen of huren. Of gewoon in goede kwaliteit pindakazen. Alleen omdat je graag direct over de film wilt meepraten? Waarom dan niet voor 5 euro naar de bios...

Nee naar mijn mening is het echt verschrikkelijk zonde om een film in slechte kwaliteit te kijken. Persoonlijk hou ik het nog geen 1 minuut vol. Doet gewoon pijn aan mijn ogen en oren.

Kwaliteit viel reuze mee. Ice Age 4 zag ik ook op Cam-versie en dat had ik niet eens door Het hangt er natuurlijk af welke je bekijkt...


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zou ik ook wel willen dat ik dat niet eens zag, zelfs een dvdrip vind ik qua kwaliteit zwaar onvoldoende.


avatar van Fortune

Fortune

  • 4316 berichten
  • 2772 stemmen

Nou ja, ligt vooral aan de film ook. Dit is niet echt een visueel spektakel of een film die ook maar audiovisueel iets voorstelt. Het gaat vooral om de grappen en wanneer je net zo ongeduldig als mij bent dan kan je het ook niet laten om een keer voor mindere kwaliteit te gaan.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat speelt wel mee, al vind ik high definition altijd een meerwaarde. Is toch een wereld van een verschil.


avatar van disneystore

disneystore

  • 1760 berichten
  • 0 stemmen

Fortune schreef:

Nou ja, ligt vooral aan de film ook. Dit is niet echt een visueel spektakel of een film die ook maar audiovisueel iets voorstelt. Het gaat vooral om de grappen en wanneer je net zo ongeduldig als mij bent dan kan je het ook niet laten om een keer voor mindere kwaliteit te gaan.

Dat had ik dus ook, dus waarom zou je niet gewoon een cam versie kijken en je score tot nu toe met een mening erbij geven voor de mensen die benieuwd zijn en willen wachten tot ie in de cinema komt? Ik ga 'm zeker nog eens op Telenet in HD bekijken over zeg maar 8/9 maanden, en dan verandert mijn stem misschien wat (al betwijfel ik dat de beeldkwaliteit mijn stem zal laten veranderen)


avatar van surfcity

surfcity

  • 1 berichten
  • 40 stemmen

Family Guy is best eens grappig, Ted is dat helaas nauwelijks. Of je moet heel erg houden van poep en pies humor... Het gegeven van een levende teddybeer biedt vele mogelijkheden, hier kiest de regisseur er helaas voor om Ted alles te laten doen wat je niet van een lieve teddybeer verwacht. Seks, drugs en scheten. Ha-ha-ha-ha......


avatar van Number23

Number23

  • 8638 berichten
  • 5681 stemmen

'My daughter better still be alive you sick son of a bitch.'

Met gemak de beste komedie van het jaar tot nu toe. Is ook niet moeilijk als de humor hetzelfde is als in een serie waar je helemaal fan van bent.

Family Guy is super vanwege het feit dat het nooit echt ergens over gaat, maar dat er per aflevering wel een handjevol 'celebs' afgezeken worden. Zo ook in deze film.

Ook de humor is identiek, met harde grappen over gevoelige onderwerpen. Vooral 9/11 wordt er gretig bijgehaald.

Mark Wahlberg zal nooit mijn favoriete acteur worden, maar wederom laat hij zien dat hij een comedy met gemak kan dragen en Mila Kunis blijft een heerlijke meid met die grote kijkers en die mooie stem. MacFarlane als Ted steelt natuurlijk de show en er komen ook een paar andere 'buddies' langs: Patrick Stewart als narrator (Avery Bullock in American Dad!) en Patrick Warburton (Joe Swanson in Family Guy).

Heb mezlf kapotgelachen


avatar van Drs. DAJA

Drs. DAJA

  • 4355 berichten
  • 4515 stemmen

disneystore schreef:

(quote)

Kwaliteit viel reuze mee. Ice Age 4 zag ik ook op Cam-versie en dat had ik niet eens door Het hangt er natuurlijk af welke je bekijkt...

Dat is natuurlijk gewoon bullshit, ik durf zelfs zo ver te gaan dat je een cam-versie niet kunt gebruiken om een film te beoordelen.

Als eerste blijft er niets over van de nuance van het beeld, alles wat er gebeurt wordt uiteindlijk over een amateuristisch stuk stront weergegeven met een geheel andere kleur correctie, geheel andere lichtinstellingen, volledig andere uitsnede los nog van alle kwaliteitsverlies. Van het geluid blijft uberhaupt niets over je neemt met een ruizige aan een camera verbonden microfoon een 5.1 mix op met de akoestiek van de ruimte waarin het zich afspeelt, deze al zwaar verpeste recording wordt ook nog eens samengeperst tot abominabele kwaliteit waarbij niets, vaak zelfs niet eens verstaanbaarheid, overblijft van de geluidservaring die in elkaar is gezet voor een film.

Ik vind ook dat je jezelf als filmliefhebber beledigt als je hier naar kijkt of je mening baseert op een weergave die niets met film te maken heeft. Een foto van een schilderij is geen schilderij.


avatar van Jesper187

Jesper187

  • 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Amen


Zoveel grappen maken dat er genoeg wél grappig zijn. Oké ik heb gelachen maar het is te veel Family Guy voor mij (ik ben geen fan). Gewoon een 3, niks mis mee maar hoef em ook niet nog een keer te zien.


avatar van disneystore

disneystore

  • 1760 berichten
  • 0 stemmen

Drs. DAJA schreef:

(quote)

Ik vind ook dat je jezelf als filmliefhebber beledigt als je hier naar kijkt of je mening baseert op een weergave die niets met film te maken heeft. Een foto van een schilderij is geen schilderij.

Maar je kan wel zeggen of je een schilderij mooi vind via een foto. Waarom zou ik 12 euro verspillen aan een film die me niet eens aardig lijkt (dan heb ik het over Ice Age en niet Ted) Ik ben ook geen film"liefhebber" (hangt ervan af hoe je ertegenover staat) Ik kijk gewoon graag films en beoordeel ze, het gaat niet zo ver dat ik bij elke nieuwe film naar de bioscoop trek om mijn wekelijkse 10 euro (waar ik overigens bijna al mijn extra's mee moet betalen) moet verspillen. Kan jij misschien bullshit vinden, maar ik verdien nog geen 10 tot 14 euro per uur.


avatar van Jesper187

Jesper187

  • 6434 berichten
  • 2462 stemmen

disneystore schreef:

Maar je kan wel zeggen of je een schilderij mooi vind via een foto.

dat is dus niet waar, want het is gewoon een heel andere ervaring. Ik bedoel, wie beoordeelt er nou De Nachtwacht vanaf een foto.. (om maar iets te noemen)


avatar van disneystore

disneystore

  • 1760 berichten
  • 0 stemmen

Jesper187 schreef:

(quote)
dat is dus niet waar, want het is gewoon een heel andere ervaring. Ik bedoel, wie beoordeelt er nou De Nachtwacht vanaf een foto.. (om maar iets te noemen)

Ga jij dan elk schilderij ter wereld bezoeken om te bepalen of je 'm mooi vind of niet. Jij liever dan ik.


avatar van Jesper187

Jesper187

  • 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Nee maar een schilderij van 3,63 × 4,37 meter beoordelen vanaf een fotootje gaat natuurlijk nergens over. En de kwaliteit van cam-versies –waar de discussie in eerste instantie over ging– is nog eens honderd maal bedroevender dan een foto van een schilderij, daarnaast zijn er in het geval van film veel meer en betere alternatieven om het product in goede kwaliteit te bewonderen, mits je geduld hebt en/of niet te gierig bent. Bij schilderijen ligt dat anders, omdat daar natuurlijk maar één exemplaar van is.


avatar van Waackx

Waackx

  • 721 berichten
  • 1310 stemmen

Fortune schreef:

Nou ja, ligt vooral aan de film ook. Dit is niet echt een visueel spektakel of een film die ook maar audiovisueel iets voorstelt. Het gaat vooral om de grappen en wanneer je net zo ongeduldig als mij bent dan kan je het ook niet laten om een keer voor mindere kwaliteit te gaan.

Mee eens dit soort films zijn het totaal niet waard om te wachten tot ie eens keer in HD-kwaliteit te downloaden is.

Bij een film als Ice Age 4 zou ik zelf wel wachten totdat op zijjn minst in DVD-R kwaliteit is maar ok maar iedereen heeft zijn eigen eisen.

En als iemand weinig geld heeft per week heeft het niks te maken met gierig zijn maar dan kies je inderdaad kwaliteit voor je weinige geld en ga je niet voor films zoals Ted de volle pot betalen.

Sterker nog ik verdien maandelijks wel meer dan goenoeg maar er zijn maar weinig films waarvan ik het waard vind om naar de bios te gaan, 9 euro is per kaartje tot daar aan toe maar je hebt ook altijd lui in de zaal zitten die nooit hun mond houden.


avatar van Jesper187

Jesper187

  • 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Wat ik bedoelde is, je koopt of een kaartje, of je wacht iets langer tot hij op dvd (of blu ray) uit is en dan pindakaas je 'm wat mij betreft. Maar een cam-versie, tja, zoals al eerder gezegd heb ik bewondering voor jullie, dat jullie dat überhaupt uithouden om met zo'n schrale kwaliteit een hele film uit te kijken. Ik kan 't niet.


Vorige week gezien in Cine City in Vlissingen tijdens de "mannenavond". Eerst The Bourne legacy en dan Ted.

Heb veel gelachen (de hele zaal trouwens - alle mannen dus).


avatar van r2zes

r2zes

  • 9 berichten
  • 2 stemmen

saai


avatar van Richard_Voorhees

Richard_Voorhees

  • 2311 berichten
  • 2135 stemmen

De eerste speelfilm van Seth MacFarlane is wat mij betreft een succes geworden. Vooral de liefhebbers van Family Guy zullen niet teleurgesteld zijn denk ik.

De humor is gewoon raak in deze film. Er zijn maar weinig komedies waarbij ik bijna om iedere grap moet lachen en "Ted" krijgt dit met gemak voor elkaar!

De teddybeer, ingesproken door MacFarlane zelf, is lekker fout en van die heerlijk foute grappen, zoals Sam Jones die "Flash Gordon" nog eens dunnetjes overdoet, doen het bij mij gewoon goed. Een aanrader!


avatar van fappie

fappie

  • 2688 berichten
  • 2005 stemmen

Het Family Guy concept werkt minder goed in een film.


avatar van fappie

fappie

  • 2688 berichten
  • 2005 stemmen

Frank Zappa schreef:

Vorige week gezien in Cine City in Vlissingen tijdens de "mannenavond". Eerst The Bourne legacy en dan Ted.

Heb veel gelachen (de hele zaal trouwens - alle mannen dus).

Was hier gisteren . Ben ook geweest. Best een goede combo!


avatar van Drs. DAJA

Drs. DAJA

  • 4355 berichten
  • 4515 stemmen

disneystore schreef:

(quote)

Maar je kan wel zeggen of je een schilderij mooi vind via een foto. Waarom zou ik 12 euro verspillen aan een film die me niet eens aardig lijkt (dan heb ik het over Ice Age en niet Ted) Ik ben ook geen film"liefhebber" (hangt ervan af hoe je ertegenover staat) Ik kijk gewoon graag films en beoordeel ze, het gaat niet zo ver dat ik bij elke nieuwe film naar de bioscoop trek om mijn wekelijkse 10 euro (waar ik overigens bijna al mijn extra's mee moet betalen) moet verspillen. Kan jij misschien bullshit vinden, maar ik verdien nog geen 10 tot 14 euro per uur.

De grap is dus dat je geen film kunt beoordelen op basis van een opname met een cameratje, dat is namelijk niet de film, je beoordeelt dan een opname van een bioscoopvertoning, niet de film.

Ik kan uiteraard niet in je portemonnee kijken maar er zijn voldoende mogelijkheden om toch voordeliger je filmliefde te financieren. Voor 19 euro per maand kun je ongelimiteerd naar Pathe of in Amsterdam zelfs met een Cinneville pas naar allerhande arthouse theaters. Dat heb je er met 2 bioscoopbezoeken per maand uit en als je met vrienden een avond in de maand naar de bios gaat in plaats van in de kroeg hangt kun je al quitte draaien (om maar een voorbeeld te noemen). Bovendien is de drempel dan veel lager om eens vaker naar de bioscoop te gaan en een film waarover je twijfelt gewoon te zien.

Je hoeft ook niet per se film"liefhebber" te zijn, maar wel jezelf serieus te nemen in wat je doet. Je kunt het nieuwe Arcade Fire album ook niet beoordelen door hem over de speakers van je telefoon te beluisteren of een recensie te geven over een restaurant door de menukaart te nemen en zelf het recept "na te maken". Als je dat toch wil doen; prima maar vraag dan jezelf of je op basis van dit soort ervaringen op fora wil stemmen en je mening verkondigen want hier gaat 't er over of je de film hebt gezien, niet een opname daarvan.


avatar van dutchtuga

dutchtuga

  • 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Helemaal mee eens, Dennis!


avatar van pieterTk

pieterTk

  • 171 berichten
  • 2117 stemmen

Heerlijke komedie, aantal keren (net als de rest van de zaal) dubbel gelegen van het lachen. Zeker een aanrader.

4*