Killer Elite (2011)

Verenigd Koninkrijk / Australië
Actie / Misdaad

geregisseerd door Gary McKendry
met Jason Statham, Robert De Niro en Clive Owen

Danny (Statham) is een ex-huurling die serieus in de problemen komt als Hunter (De Niro), zijn beste vriend en mentor wordt ontvoerd in opdracht van een Arabische sjeik. Die laatste dwingt Danny een moord te plegen. Doet hij dat niet, dan sterft Hunter een ongetwijfeld pijnlijke en tragische dood.

avatar van kArIzMa_Movie
Een onbekende regisseur in samenwerking met Owen, De Niro en Statham! Hopelijk pakt dit goed uit.

avatar van MyOwnStyle
Geweldige cast.

avatar van thunderball
Heeft dit ook maar iets met de gelijknamige film van Sam Peckinpah te maken? Die vond ik trouwens niet al te best.

avatar van jarno1975
Deze geposeerde foto heeft in ieder geval niets met de film te maken...

Gebaseerd op iets totaal anders volgens IMDB.

avatar van Rosicky
Jezus Christus, die cast. Statham en Owen zijn voor mij momenteel de enige actiehelden die er toe doen. De Niro heeft wat goed te maken na de laatste jaren. Ben zeer benieuwd.

avatar van Naomi Watts
Erg fijne cast maar Yvonne Strahovski is toch wel de reden dat ik dit wil gaan zien. En hij moet gewoon heel goed worden, want door deze film is mijn ontmoeting met haar in Londen niet doorgegaan. Ik sta alleen niet zo hoog met McKendry.

avatar van schram101
Yeah, wat een cast! Ben benieuwd naar de trailer.

nou de cast ziet er aardig uit maar dat betekend niet dat dit een top film wordt.
voorbeeld: Stone
een droomcast maar een slechte film

Met Statham in de hoofdrol moet het wel goed komen...
Lang duren nog

avatar van Denzz
Cast is idd geweldig, maar bij het plot stel ik me toch vragen... Hopelijk wordt het wat.

avatar van Uzza_Sparta
zo te zien hebben ze deze film amerikaans gemakt!

is gebaseerd op een boek van Ranulph Fiennes (oom van Ralph Fiennes) en ging over 4 Britse soldaten, waarvan 2 bij de SAS.

The Feather Men - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

nu ineens over navy seals

die Ranulph Fiennes was zelf in de SAS en was in de jaren 60 een van de kandidaten om James Bond te spelen, maar ze gingen voor Connery

avatar van Kr!kke
De cast is al dik in orde, en ook het verhaal leent zich aan tot een leuke actieprent...

Dat komt goed!

avatar van Quentin
Fijne trailer!

avatar van schram101
Heerlijk! Hier keek ik al naar uit, en zeker na de trailer.

avatar van pierrrke
wow eindelijk nog eens eentje met statham waar de actie nog eens echt goed lijkt te zijn De Niro en Owen zijn ook acteurs van de bovenste plank hoewel er zijn die dat van Owen niet vinden . Maar lijkt me verdorie een zalige film ! Alleen dat er in de trailer vermeld staat 'based on a true story ' lijkt me toch onwaarschijnlijk omdat het toch niet bepaald realistisch uitzag namelijk. Een film die een bioscoopbezoekje waard is .

avatar van hardhiller1992
Geweldige cast & trailer! Ben benieuwd..

avatar van eppo349
Stoere trailer met op de achtergrond de gay-rock van The Scorpions. Ik hoop op rauwe actie met ouderwets stuntwerk ipv. het zooitje wat tegenwoordig uit de computer komt.

AHWA
Statham en Strahovski. Kan leuk worden.

heb net de trailer gezien zag er goed uit.
komt als t goed is in september uit.

de paulus schreef:
komt als t goed is in september uit.

3 november staat bovenaan de pagina.

Hopelijk wordt ie nog wat naar voren geschoven!

avatar van sofripa
Hele fijne trailert. Alles gaat stuk. Fijn!

avatar van Jeremiah1989
ben benieuwd!

avatar van Thank
Lijkt me een heerlijke film met lekker veel actie. Wordt zo en zo weer een bioscoop moment

avatar van Uzza_Sparta
pierrrke schreef:
.... Alleen dat er in de trailer vermeld staat 'based on a true story ' lijkt me toch onwaarschijnlijk omdat het toch niet bepaald realistisch uitzag namelijk. ....

klopt wel, maar dan wel gebaseerd op een "true story" over Britse soldaten. In deze film hebben ze dat veranderd in amerikaanse Navy Seals

zie mijn eerdere post van 6 april.

avatar van Rosicky
Statham en Owen die elkaar afmaken. Erg fijn. Trailer ziet er een beetje standaard uit, maar dat mag de pret niet drukken. Kijk hier naar uit.

avatar van Iron Maiden
Owen, de man zonder expressie.
Vind het erg jammer dat hij in zo'n actiefilm word gecast, had liever een échte actieheld in die rol gezien.

Vind de trailer er goed uitzien, ga deze zeker kijken!