Kangaroo Jack (2003)

Actie / Komedie

geregisseerd door David McNally
met Jerry O'Connell, Anthony Anderson en Estella Warren

Twee jeugdvrienden, een New Yorkse haarstylist en een musicus, raken verwikkeld in maffiazaakjes. Ze worden gedwongen om 50.000 dollar af te leveren in Australië. Als ze het geld door de schuld van een kangoeroe per ongeluk verliezen, raken ze diep in de problemen.

avatar van DragQueen
Een weinig verheffende komedie, die hier en daar een leuk momentje bevat. verder wel aardig om eens te zien, maar daar is de kous ook wel mee af. 2 sterren.

Ik vond hem vermakelijk. Prima uit te kijken, meisje acteert wel slecht. Verder leuke shots in de natuur daar, hoewel het allemaal wel wat netter kon.
De 1 na laatste scene (de scene voor de boot) vond ik wel zwak.

avatar van maerk
Niet bijzonder zoals ik eigenlijk al verwachtte, maar soms wel redelijk. Sluit me aan bij B_B.

avatar van SchinkenKäse
Nouja. wat moet ik hiervan zeggen, leuk voor kinderen met die kangaroo.
ik kan gewoon niet tegen die achterlijke acties van die louis..
en die humor was ook niet echt geweldig..

Ik denk dat een 2.0 voldoende moet zijn

Geen slechte film. Maar er zitten soms toch mindere stukken in. Af en toe heb ik met sommige stukken moeten lachen. verhaal was maar gewoon.

avatar van movie acteurs
Clichématige, totaal niet humoristische komedie film. Erg flauwe vervelende film met ook zeer slecht acteerwerk en de personages zijn net als de humor slecht. Toch een 1,0 voor de kangoeroe en dat de film niet te lang duurde.

avatar van van duijn
Best wel grappig af en toe maar niet heel erg vermakelijk. Een beetje er tussen in.

avatar van kobe bryant fan
Bij momenten wel grappig ,maar dat kan niet op tegen al die minpunten :bijna geen verhaal ,slechte acteerprestatiesen de kangeroo ziet er niet uit!

bij momenten goed, maar algemeen een kinderfilm

avatar van Phantasm
Aardig grappige komedie met hier en daar mooie plaatjes.

avatar van underground
Ik ga hem vanavond kijken lijkt me een zeer leuke film

Lijkt me fantaaaaaaastisch

avatar van TheLionKingFan
Grappige film,de kangoeroe zelf komt er helaas niet zo vaak in beeld.
Had er wat meer van verwacht. Ik had gehoopt op een beetje Space Jam achtig.

avatar van Spetie
Kangaroo Jack is een matige film, die zich wil richten op het hele gezin, maar soms ook daar de plank misslaat.

Het verhaalt stelt niet bijster veel voor. Er zitten een paar aardige grappen in, maar ook grappen, die niet geschikt zijn voor de jeugdige kijkers. De kangaroe is redelijk gemaakt hoewel soms toch wel erg duidelijk te zien is dat deze digitaal is. Anthony Anderson is op momenten wel aardig, maar je moet wel zijn drukke gedrag houden. Jerry O'Connell is nooit goed en ook hier scoort hij weer een dikke onvoldoende van zijn acteerkunsten.

Een matige film dus, die me verder niet zal bijblijven, of het moet de mooie Estella Warren zijn, maar die heeft vooral het voordeel dat ze haar uiterlijk meeheeft en men daardoor niet zo op haar acteerprestaties let.

avatar van Boneka
Zojuist gezien gewoon hartstikke leuk om een keer te zien. Best grappig en tussen alle serieuze films door best geinig tot de laatste seconde. Mooie beelden ook van down under.

Vroeger wel eens gezien en in tegenstelling tot de meesten anderen hier vond ik het best een vermakelijke en leuke film. Dat lag niet zo zeer aan de Kangaroo Jack (vond ik eigenlijk best flauw en irritant) maar vooral aan de rollen van Jerry O'Connell en Anthony Anderson (vooral hij) die het leuk deden en best vaak komisch waren. Ook de rol van Christopher Walken was best geslaagd. Het verhaal stelt opzicht niet zoveel voor maar de uitvoering was gewoon leuk gedaan en visueel mocht de film er ook best wezen. Wie er natuurlijk ook mocht wezen was de zeer fraaie en sensuele Estella Warren. Al met al gewoon een aardig en grappig filmpje wat zich lekker wegkijkt en niet al te lang duurt waardoor het nergens echt vervelend wordt.

avatar van Boneka
Mee eens Theunissen ik vind dat de meesten hier deze film veel te serieus neerzetten.

avatar van kalehein
Valt me tegen, verhaal is ook maar "je-van-het"
Zoals de stats er nu voor staan (ca 2*) kan ik er wel mee leven.

avatar van filmfreak 101
Best grappige film!Ik kon er op bepaalde momenten nog wel mee lachen,ik begrijp dat sommigen dit niet echt een hoogstaande komedie vinden,maar ik lach wel redlijk rap dus zat ik direct mee in de film.Het verhaal was eenvoudig en matig opgebouwd,wel redelijk onrealistisch maar dat is normaal bij zon films.De acteurs speelden van matig tot betrekkelijk goed.De film was geen echte hoogvlieger maar ik heb er toch van genoten en met plezier gekeken tot het einde!Een 3*

avatar van TheLionKingFan
Een vervolg is aangekondigd. Kangaroo Jack 2: Jack is Back komt volgend jaar mei in de bioscopen. Zeker kijken!

avatar van tattoobob
Leuke wegkijkert meer niet!