Jarhead 3: The Siege (2016)

Alternatieve titels: Jarhead 3 | Jarhead: The Siegie

Actie / Drama

geregisseerd door William Kaufman
met Charlie Weber, Scott Adkins en Tom Ainsley

Korporaal Evan Albright (Charlie Weber) wordt uitgezonden naar een rustige ambassade van de Verenigde Staten in het Midden-Oosten. Hij denkt dat er niks zal gebeuren. Het team van Albright wordt echter overrompeld door een aanval van een groep militanten, die een informant van de ambassade willen ombrengen. De militanten zijn in overtal en hebben meer wapens. Albrights rustige uitzending wordt een grote oorlog. De nationale veiligheid staat op het spel en er dreigt een internationale crisis .

avatar van schumacher
De 1ste was al niet slecht, de 2de vond ik heel goed vanwege de vele aktie.
Deze hangt er wat tussen in vind ik.
Het is puur vermaak de 2de en 3de jarhead.
Zeker eens oke om gezien te hebben al zal het wel bij die ene keer blijven bij deze 3de jarhead.

avatar van Kondoro0614
Zal mij benieuwen.

avatar van filmkul
Redelijke film binnen zijn genre. Geen hoogstaand verhaal of ingewikkeld plot. Gewoon verstand op nul zoals het hoort bij dit soort films. Na een korte introductie, begint de actie en die is best aardig, maar wel veel van het zelfde. De film blijft spannend tot het einde. De acteerprestaties zijn matig. Het camerawerk en de aankleding zien er best aardig en verzorgd uit. Helemaal zo slecht nog niet. 3.0

avatar van Kondoro0614
Jarhead 3: The Siege

De Jarhead franchise is gewoon geen selectie op hoge klasse. Vooral deel twee en dit deel zijn constante actie (al kon deel 1 daar ook nog wel eens wat van). Toch heeft de film een heerlijk vermakelijke portie actie waardoor je eigenlijk gewoon door blijft kijken naar de film en bar weinig afdwaalt. Toch is deze B-film prima in zijn klasse en was het kijken hier naar zeker geen ramp.

het verhaal was prima. Evan Albright wil hogerop en krijgt een klus bij een ambassadeur. Hij moet deze zoal beschermen. Hij komt soms een man tegen die wel eens zijn aandacht weet te wekken maar toch luistert niemand naar hem. Op een dag word de basis aangevallen en moeten ze alles op alles zetten om de ambassadeur te beschermen tegen de terroristen.

Het verhaal was dus prima het concept was een beetje dubbel. Acteerwerk was gewoon prima en aan actie zeker niet te klagen binnen Jarhead 3. Toch een leuke derde opvolger die mij mijn avondje wel weet gevuld heeft, zodanig dat ik me toch gewoon prima vermaakt heb en nog steeds geen naar gevoel krijg in mijn buik om deze reeks. Prima uitgepakt in mijn ogen, uitstekend in de B-klasse. Soms misschien een beetje te vlot er door heen.

Jaren '80 actie spektakel maar helaas zitten we in 2016 de film heeft niks met het uitmuntende deel 1 te maken en moet het hebben van 158455222222222 kogels om hoofdpijn van te krijgen............... Met pijn en moeite 1.5*

Verstand op nul en draaien maar...

Het gehalte lood was bijzonder hoog in deze film. Verder prima te genieten. Niet te veel nadenken over wat er in het verhaal rammelt. Ik vond het best een spannende film, de acteerprestaties redelijk. Leuke film voor tussendoor op een regenachtige avond.

Voorspelbare meuk. Mag de naam oorlogsfilm niet hebben. Pulp.

De derde film al uit de Jarhead reeks, die evenwel niets met elkaar te maken hebben.
Vond deze film best genietbaar, veel actie en goede vertolkingen van een vrijwel onbekende cast.
Zeker het bekijken eens waard.

avatar van Rodger
Leuke actie voor een keer gezien te hebben, maar verder niet zo bijzonder.
2.0**

avatar van Drifter
De meest standaard oorlogs-film uit de reeks en tevens voor mij de beste.

Al is het jammer dat het nog meer de goede Amerikanen is tegen de slechte Arabieren. Weinig nuances. Maar goed, dat maakt het een makkelijk wegkijkbare film is met veel actie. En zoals dat hoort kun je aan het begin van elk schietgevecht al opmaken wie de winnaar zal worden.

avatar van thoyouknow1980
Non stop kogel geweld,en als je daar van houd is deze film super goed
Het verhaal heeft niet veel om het lijf,maar dat mag de pret niet drukken.
Omdat de film alleen maar bestaat uit knallende ontmoetingen en spanning verveelt het nergens.
En aangezien de gevechten voor mij realistisch overkomen,kon ik mij heerlijk laten meevoeren in deze brute actie film

avatar van macrobody
Stereotypering, Amerikaanse propaganda, maar ook een kritische noot hier en daar. Verder heel veel schieten en heel veel doden. Er wordt een paar keer subtiel gewezen op het feit dat de Amerikanen het aan zichzelf te danken hebben dat ze worden gehaat. Wat zouden wij er van vinden als landen uit het midden oosten zich continue mengen met de Nederlandse cultuur en gang van zaken. Oh shit, dat doen ze al door het bouwen van moskeeën en het inzetten van haat-imams. Slecht voorbeeld dus. Maar goed, deze film is er niet de film naar om hier te diep op in te gaan en blijft het steken bij een B-film niveau.

avatar van elayz
Lekker knallen, lekkere actie. Niks mis mee!