Like Mike (2002)

Komedie / Familie

geregisseerd door John Schultz
met Lil' Bow Wow, Crispin Glover en Robert Forster

Calvin Cambridge, een 14-jarige wees, vindt een paar sportschoenen met de bijna weggevaagde initialen 'M.J.' erop. Op een avond gaat hij samen met enkele vrienden de schoenen opzoeken, en wordt hij geraakt door een inslaande bliksem. Calvin groeit uit tot een superster in de NBA.

avatar van lorelei
kan elke zanger/rapper weetikwat nu ook opeens acteren? Kom op zeg!

avatar van narva77
Lil bow wow, was dat geen popband in de jaren 80?

avatar van Macmanus
Waar mensen hun geld aan besteden.

Lil bow wow, was dat geen popband in de jaren 80?
Lil Bow wow is volgens mij een klein kutrappertje. Wat jij bedoeld is BOw Wow Wow.

Ik heb deze film vorige maand in Florida gezien.
Is 10 keer leuker dan bijvoorbeeld "The Mighty Ducks". En dat "kutrappertje" kan nog acteren ook. Beter dan al die basketbaltoppers die mogen opdraven.

cr_ix
Wat een enorme feel-good films... echt geweldig. Het verhaal is niet echt hoog ofzo... humor is erg OK. Echt een aanradertje om zo ff te zien... aan het eind van het weekend.

3,5* voor het goede gevoel.

Lorelei schreef:
kan elke zanger/rapper weetikwat nu ook opeens acteren? Kom op zeg!

Dat 'acteren' van hem is wel aardig... het is niet storend dat hij een rapper is. Vooral door de medewerking van een aantal NBA-ers en meer kinderen valt het niet op...

Kan iemand de tekst bij deze film even aanpassen? Lil Bow Wow is ouder geworden en hij wil geen 'Lil'' meer genoemd worden :S (zag ik laatst op TV)

Zaagsel film trouwens

1,5* voor de blikseminslag

avatar van CAPIpsv
wel een leuke film.
Zeker niet geweldig, maar wel de moeite waard om eens te kijken.
3,0#

avatar van nickvanzutphen
Opzich nog wel een aardige kinderfilm , maar je hoeft er niet al te veel van te verwachten

avatar van Purmerend
Like Mike zonder de echte Michael Jordan vond ik toch een gemis. Waarschijnlijk wilde hij zich er niet voor lenen, ik kan me er iets bij voorstellen.

kArIzMa_TuRk
Deze film is echt een toppertje..
Geen woorden ervoor..
3½*

lowhusky
slecht verhaal...slaat nergens op 1*

kArIzMa_TuRk
lowhusky schreef:
slecht verhaal...slaat nergens op 1*

juist niet.. volgens mij heb jij er geen bal van begrepen..

leuke kinderfilm beter dan like mike 2, waardeloos vervolg

Goede film, beter dan like mike 2 omdat 'lil' bow wow het hier volledig goed maakt.

lowhusky
kArIzMa_TuRk schreef:

juist niet.. volgens mij heb jij er geen bal van begrepen..

Het is mijn mening. Ik vind deze film echt dom. Er zit geen leven in. Slecht acteerwerk, alles is slecht. Net geen 0,5 waard.

jack-sparrow
ik vind de film dus wel best goed gelukt .
met de sneakers van mij .
erg knap gevonden
ik geef 3.0

avatar van dvdfreak123
best vermakkelijke film heb hem juist geziejn op tv is best plezant niet echt goed geacteerd ofzo maar is best te pruimen deze film

dvdfreak123 schreef:

heb hem ook juist gezien op vtm het is de max love it

Anakin01 schreef:

Like mike 2 heb hem nog niet gezien is mooi de 2de flim

avatar van notorious_kim
Leuke familiefilm over een jongen die de schoenen van Micheal Jordan vind :d Tijdloos filmpje

EmDee schreef:

Lil bow wow tegenwoordig Bow Wow, en ik denk absoluut niet dat jij beter kan rappen of zingen!

Nomak
Heel leuke film die je toch eens gezien moet hebben.

Leuke familie film

avatar van Phantasm
Erg leuke film met de nodige humor erbij, lekker vlot gemaakt.