• 8.561.774 stemmen

Releasedatum: 3 juni 2010

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • HBO Max Bekijk via HBO Max

Plot Killers

"Perfect wife. Perfect target."

Een vrouw ontmoet de man van haar dromen op vakantie, wat leidt tot een snel huwelijk. Hun geluk kan niet op, totdat ze erachter komen dat de buren weleens huurmoordenaars zouden kunnen zijn, die zijn ingehuurd om hen te vermoorden.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van blurp194

blurp194

Flauwe boel.

Kutcher en Heigl werken niet samen. Ongeloofwaardig als stel, en niets van chemie te bekennen. Erger, Heigl irriteert me voornamelijk. Het verhaal is flauw en veel te voorspelbaar, de grappen werken nauwelijks en de actie trekt op niets.

Laat deze maar lopen, is mijn advies.

avatar van Timothyvdmeer

Timothyvdmeer

• 2098 stemmen

K. Heigl speelt zo hystirisch dat het irritant wordt.

avatar van Richard_Voorhees

Richard_Voorhees

Met een begin dat direct gekopieerd lijkt te zijn uit een 007 film is de aftrap nog wel geinig. Ook de eerste, ongemakkelijke ontmoeting tussen Keigl en Kutcher vond ik nog wel grappig. Daarna gaat het echter bergafwaarts. Het hele idee dat de halve buurt uit moordenaars bestaat is net iets de absurd en ongeloofwaardig. Daarnaast zijn er een aantal komische scenes die de plank volledig misslaan. Zo kon ik niet lachen om de onschuldige buurvrouw die steeds over de heg wil praten of de scene waarin ze zwangerschapstests aan het kopen zijn.
Ook gaat het hele "oh nee, iedereen wil ons vermoorden" idee na verloop van tijd wat vervelen.
Als laatste ben ik het ook met mijn voorganger eens dat Keigl soms wat overdrijft met haar hysterie.
Echt zo'n film waarbij ik van te voren dacht dat hij grappiger/leuker zou zijn dan hij uiteindelijk was.

avatar van Dick2008

Dick2008

Wat een slechte film toch weer. Zeker weer geproduceerd voor de dumpbak. Net of die niet al genoeg vol zit, moet je kijken bij Mediamarkt, wat een rommel.

Katherine Heigl kan ook echt niet acteren. Nou vind ik verder niet zo heel belangrijk. Acteur/actrice is iemand die in film speelt en goed acteren, zal ook iedereen wel weer een eigen mening over hebben. Maar behalve een leuk snoetje straalt ze het ook niet uit. Alleen in Side Effects speelt ze wel goed, maar verder vind ik het toch maar niks.

En Kutcher is ook een non-acteur. Hoewel hij heeft wat leuke (puberale) rollen gespeeld. (Voor deze film heeft hij ook alweer een prijs gewonnen voor slechtste acteur).

2.0

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van Roger Thornhill

Roger Thornhill

• 1999 stemmen

Beide hoofdrolspelers hebben een goed komisch talent en vormen prima eye candy voor het andere (of misschien ook wel hetzelfde) geslacht, de (schoon)ouders zouden zó elke scène kunnen stelen maar laten dat nèt subtiel achterwege, de bijrollen zijn grappig, er zitten veel twists in, de dialogen zijn aardig en het tempo ligt hoog, dus ik heb me hier wel mee vermaakt, de tweede keer zelfs nog meer dan de eerste. En "Let's just say that I work for the blah blah blah and they gave me a licence to blah" – de eerste keer dat ik Kutcher dat hoorde zeggen stond mijn stoel echt te schudden van mijn lachen, ik kan er ook niets aan doen.

avatar van Kondoro

Kondoro

Helaas is dit alweer mijn zoveelste herziening aangezien ik vaak te lui was om een goeie mening voor deze film te typen, één ding kan ik je garanderen dat ik mijn mening nu ook kort houd want ik kots langzamerhand deze film uit. Wat bezielde me vroeger, als ik er zo nu op terug denk. Ik vond de film al een héél stuk flauwer, saaier en oniteressant geworden. Dit komt denk ik ook meerendeels omdat ik de film natuurlijk al zo vaak heb gezien, ik kon bijna alles letterlijk opnoemen wat er ging gebeuren.

Het verhaal was meh, we volgen twee tortelduifjes, waarvan de man een huurmoordenaar is maar na zijn ontmoeting met zijn lieveling wil hij deze baan bij zich neer laten leggen. Eenmaal getrouwd en een leven opgebouwd belt zijn oude werkgever op die hem verteld dat hij weer een klus heeft. Zijn oude werkgever word vermoord en vervolgens gaan ze allemaal achter Spencer aan die een prijs van 20 miljoen boven zijn hoofd heeft hangen. Een leuk kat en muis spel volgt dat wel maar, het werd nergens interessant.

De cast is redelijk. Ik vond Ashton Kutcher het nog wel leuk doen als Spencer maar wat heb ik me geïrriteerd aan Katherine Heigl, super knappe vrouw maar ontzettend irritante rol had de beste vrouw. Voor de rest viel de cast wel mee.

Nu ga ik snel het WK kijken, hopelijk val ik niet in slaap. Nee, ‘Killers’ heeft mij niet overtuigd!

avatar van Malse filmpies

Malse filmpies

Tegenvaller.

Ben wel een fan van Kutcher en met Heigl is ook helemaal niets mis, maar in Killers wist het duo totaal niet te overtuigen. Met name Heigl kreeg het voor elkaar een bizar irritant personage neer te zetten. Daarnaast was het toch wel opmerkelijk dat Kutcher, als ex-huurmoordenaar, wel enorm weinig huurmoordenaar-kwaliteiten had.

Wellicht had ik gewoon te hoge verwachtingen. Ik had gehoopt op een fijne mix van komedie, actie en romantiek, maar het wist in geen van die aspecten te overtuigen. Met name de komedie was vrijwel afwezig. Iets wat deze film wel goed had kunnen gebruiken.

avatar van =EL!ZE=

=EL!ZE=

Op zich wel een leuke film als je Katherine Heigl erbij weg denkt.

avatar van Rouge

Rouge

Kijken naar Ashton Kuchter is geen straf, de film echter bijna wel. Nergens wordt het echt interessant, Katherine Heigl haar personage was echt de breker in deze film. Opgewonden standje, naïef, eigenlijk gewoon echt irritant. Er was geen chemie tussen Kutcher en Heigl zo’n liefde op het eerste gezicht situatie moet gewoon van het scherm af knallen natuurlijk, ik bedoel als het zo snel gaat als in deze film, moet dat te voelen zijn vind ik.

Met een andere hoofdrolspeelster die minder tuttut is had deze film een stuk interessanter geweest. Eigenlijk zat ik door mijn irritatie aan Heigls personage niet echt op te letten, het kon me gewoon niet boeien.

Kutcher verdiende beter.

avatar van Lovelyboy

Lovelyboy

• 1982 berichten

Enkele aardige momenten, maar te mager als geheel.

Soort van Mr. and Mrs. Smith die te weinig koers kiest, vooral heel weinig chemie biedt tussen Heigl en Kutcher, voorspelbaar dat het plot iets met de schoonouders te maken had, en het daarna vooral van een aantal redelijke humoristische momenten moet hebben en aardige actie zoals de eerste vechtpartij in het huis.

Verder eigenlijk weinig noemenswaardig te noemen.

avatar van Dick2008

Dick2008

Deze nog maar eens geprobeerd. Ik mag Kutcher best wel graag zien. Wel moet je van te voren al niet te hoge verwachtingen hebben. Zat Kutcher niet in deze film had ik deze film beslist niet weer geprobeerd. Als het niet te zware dramafilms zijn zou hij het ook best kunnen, want hier is hij op bepaalde momenten ook behoorlijk serieus en in de film Jobs vind ik dat hij het ook best goed doet. Wat vaker het geval in zijn films, je moet eerst door het begin zien heen te komen. Als dat is gelukt gaat het beter. Goed mogelijk dat de film de volgende keer nog beter bevalt.

Behalve het filmen op zich (prachtig eerste gedeelte en actiescènes) en Kutcher is verder alles wel matig. Selleck en Catherine O'Hara en andere rollen komen helemaal niet goed over en Heigl probeert het wel maar zit in deze film niet helemaal lekker in haar rol. Onzin actiefilm in combinatie met romantische komedie. Iets beter als verwacht al is het middengedeelte zelfs goed en leuk.

Kutcher is huurmoordenaar en bij opdracht in Nice ontmoet hij Heigl die met ouders op vakantie is in Nice. Hoewel hij eerlijk is tegen haar vertelt hij zijn beroep als ze net in slaap valt. (Hierdoor weet je als kijker meer.) Ze trouwen met elkaar. Kutcher kan bij haar vader werken en wil stoppen met zijn oude beroep maar dit gaat niet zo gemakkelijk en hierdoor komen problemen en wordt de nietsvermoedende Heigl erin betrokken.

Halverwege komt er wat goede actie en het gekibbel tussen Heigh wat daarna volgt is vaak erg grappig, vooral in de supermarkt met het zoeken naar de zwangerschapstest. Kutcher vertrouwt niemand meer zodat het vrij lang leuk blijft. De overdadige actie richting einde haalt de film weer wat naar beneden en ontknoping is behoorlijk zwak.

De film deed me vrij sterk denken aan Knight & Day met Tom Cruise en Cameron Diaz. Alleen kan ik Cruise minder goed hebben als Kutcher en die film wordt naarmate hij vordert steeds minder terwijl deze juist weer steeds beter wordt.

avatar van stratmans

stratmans

Soms wel plezante film, slecht geacteerd

avatar van Kooiker

Kooiker

avatar van Kooiker

Kooiker

Het komedie, satire. Over de top om de spot te drijven met al die o zo serieuze actiefilms met de zelfverzekerde mannen, die nooit twijfelen. Hier veel gestuntel. Alle buren blijken huurmoordenaars te zijn. Ook vader is er één.

Leuk. Tussendoor nog even een zwangerschapstest terwijl er kogels rond vliegen. Kan het absurder ?

avatar van K. V.

K. V.

Vond het een heel goed begin, grappig en wat actie. Jammer dat de film een beetje een andere weg insloeg, toen werd het wel iets minder.

De cast deed het niet slecht en verder zag het er prima uit.

Uiteindelijk was het een leuk filmpje, maar niet iets speciaals.