Universal Soldier II: Brothers in Arms (1998)

Canada
Actie

geregisseerd door Jeff Woolnough
met Matt Battaglia, Gary Busey en Burt Reynolds

Luc, Veronica en Eric zijn op de vlucht voor een moord die in hun schoenen is geschoven. De helden moeten voorkomen dat een groep huurlingen hen doodt en moeten een roofoverval verijdelen.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
er was ook nog een andere Universal Soldiers II trouwens...

neo (crew)
er was ook nog een andere Universal Soldiers II trouwens...

die heb ik helaas ook gezien

avatar van Bandit
Wat een verschrikkelijke slechte film.

avatar van bioscoopzaal
Wat is dit een slechte film zeg! Niet te geloven ...

te droevig om ook maar een beetje aandacht aan te schenken wat een drama om te kotsen zo slecht

avatar van sinterklaas
zet deze in de flop 100

0,0

avatar van sinterklaas
echt waardeloos de eerste was veel beter met jean claude maar ze hebben nu een een of ander nicht gebruikt met een stem als of ie in geen jaren meer geslapen heeft

die wincott is ook echt superiritand echt een namaak spierbundel

ik heb al een 0,0 gegeven en daar hou ik het bij

?? Zijn er 2 versies van deel 2????

avatar van JacoBaco
RedLine schreef:
?? Zijn er 2 versies van deel 2????

Ja een jaar later kwam Universal Soldier: The Return en die was weer met Jean Claude Van Damme.

Walgelijk slecht

avatar van rokkenjager
Afgelopen paar dagen wat onzinnige B-films bekeken met een maat van mij die helemaal gek is op dit soort nonsense. Bij hem is het echt genieten geblazen. Bij mij was echter jengelen en ratsen. Bijwijlen kan ik ze wel hebben, maar dit was toch wel een pijnlijke zit. Van hilarisch slechte special effects tot pijnlijke one-liners/script tot barslechte acteerwerk. Het zit allemaal in dit onding.

avatar van krosnicky
JacoBaco schreef:

Universal Soldier: The Return (1999)

Walgelijk slecht

ja en ook 2 versies van deel 3

avatar van kirk douglas
Zouteloze tv-film.
Het dieptepunt kwam gelijk op het begin waar het einde van het vorige deel nog een keer werd nagespeeld,er zijn geen woorden voor hoe zielig dat eruit ziet.
Maar ook voor de rest word de film niet beter dom gezwam en slappe actie.
Gary Busey is ook van de partij als schurk en vormt het enige lichtpuntje in de film.
Het einde is overigens ook waardeloos.

avatar van eavymetal
Deze walgelijk slechte film is een ware belediging voor de filmindustrie, want Jeff Woolnough (regie), Matt Battalgia, Gary Busey en Jeff Wincott bakken er letterlijk helemaal niets van!

Daardoor zit er werkelijk totaal geen structuur in deze film, waardoor je oogleden alleen maar zwaarder en zwaarder worden, en dat kan met een actiefilm toch niet de bedoeling zijn, of heb ik het mis?

Dit alles houd in dat ik de film zeker niet meer ga bekijken, tenzij ik een aanval van slapeloosheid krijg, want bij deze film val je geheid in slaap!

avatar van RuudC
Voor een film dat waarschijnlijk nog geen vijfde van het budget heeft van het eerste deel, valt het eigenlijk helemaal niet tegen. Het verhaal is crap en veel te voorspelbaar. Voor echte fans van Universal Soldier is het voor een keer best de moeite waard om te zien. Maar dan bedoel ik ook echt niet vaker dan een keer. Matt Battaglia en Jeff Wincott doen het niet eens heel verkeerd, maar hebben eigenlijk de pech getekend te hebben voor een vrij bloedeloze film. De unisols blijven een stel houterige klazen die vooral op de lachspieren werken. Helemaal wanneer ze uit dat busje springen. Ergens is het wel sympathiek en er zitten ongetwijfeld goede bedoelingen achter, maar alleen met dat red je het niet.

avatar van Phantasm
Tsjongejonge, wat ontzettend slecht, je kunt het merken, andere spelers, andere regisseur, gauw vergeten deze ellende.

avatar van DragQueen
Vreselijk slecht vervolg op de eerste Universal Soldiers. Ook lekker verwarrend dat er naar wat blijkt twee verschillende 2e en 3e delen bestaan. Natuurlijk krijgt de reeks met Jean-Claude Van Damme de voorkeur, en het is na het zien van deze film duidelijk waarom men deze rare vervolgen heeft geprobeerd weg te poetsen. Barslechte film, en zowel qua acteerwerk en verhaal zeer teleurstellend. Slappe hap. 1 Ster.