Universal Soldier III: Unfinished Business (1998)

Canada
Actie

geregisseerd door Jeff Woolnough
met Matt Battaglia, Chandra West en Jeff Wincott

De gestoorde wetenschapper dokter Walker ontwerpt GR87, de volgende generatie van supersoldaten. GR87 krijgt de opdracht om de journaliste Veronica Reynolds en de 'overgelopen' soldaat Luc Devereaux een kopje kleiner te maken. Maar dat is geen sinecure, want diezelfde Luc zint nog steeds op wraak nadat de Universal Soldiers bij een vorig gevecht zijn broer om het leven hebben gebracht.

avatar van Bandit
Niet te geloven, wat is dit slecht zeg!

avatar van bioscoopzaal
Ik stierf al na het zien van de snor van Burt Reynolds ...

avatar van Bandit
Das anders nog wel het enigste wat echt aan 'm is hoor!

avatar van eavymetal
Bandit schreef:
Niet te geloven, wat is dit slecht zeg!

Hier kan ik alleen maar mee instemmen!

avatar van RuudC
En mijn kritiek gaat weer verder. Unfinished Business gaat direct verder waar Brothers In Arms ophield. Een beetje vreemd eigenlijk waarom dit in twee films is opgedeeld, terwijl een film van drie uur ook gewoon goed was geweest. De film is in ieder geval net zo voorspelbaar. Het verhaal is wellicht iets beter. Simpelweg omdat er ook iets meer gebeurt. Alleen het plot is onlogischer. Ook hier geldt het advies dat het alleen voor de fan een kijksessie waard is. Alle andere kunnen dit gewoon laten liggen.

avatar van DiDa
Hoe is de actie in deze films? Is dat nog een beetje te pruimen of niet?

avatar van RuudC
Voor de actie hoef je ze niet te zien. Schaars en saai.

avatar van Phantasm
Ik vond dit deel toch wat beter dan de 2-de, gebeurt toch ietsje meer in, aardig voor een keertje.

avatar van krosnicky
ziet er mijn een erg goedkope kut film uit

avatar van DragQueen
Wat een barslechte en goedkoop ogende film. Teleurstellend op alle vlakten. Het vorige deel was al haast niet om aan te gluren, en helaas wordt het in dit derde deel niet beter. Daarbij zijn het verhaal, acteerwerk en actie van een bedenkelijk niveau. 1 Ster.