True Lies (1994)

1942 stemmen

Actie / Komedie

geregisseerd door James Cameron
met Arnold Schwarzenegger, Jamie Lee Curtis en Tom Arnold

Overdag is Harry Tasker een geheim agent, die feilloos alle spionage-technieken beheerst. Maar 's avonds is hij een brave huisman en Harry's vrouw Hellen weet niets van zijn gevaarlijke werk. In haar ogen is hij een doodeerlijke, maar saaie vertegenwoordiger in computers. Na vijftien jaar huwelijk, heeft Helen genoeg van haar leventje en stort zij zich in het avontuur. Harry moet, gezegend met alle capaciteiten om de wereld van een nucleaire ramp te behoeden, alle zeilen bijzetten om z'n huwelijk te redden. En daar is hij niet voor opgeleid. Remake van La Totale! uit 1991.

Ik kan haar echt niet aantrekkelijk vinden.

bart007bond schreef:
Hoop dat deze ooit op blu-ray komt....

Binnenkort (Om precies te zijn 17 Juni a.s) komt deze uit op Blu-ray in Spanje, welke regio B is en dus hier afspeelbaar is.

Hier wat info over de desbetreffende Blu-ray release:

Blu-ray Disc
Single disc (1 BD)

Playback:

Region B

Bron: True Lies Blu-ray Release Date June 17, 2020 (Spain)

beetje overdreven goede aktie goede sound

avatar van Basto

Blu-ray Disc
Single disc (1 BD)

Playback:

Region B

Bron: True Lies Blu-ray Release Date June 17, 2020 (Spain)

Besteld, benieuwd of het een goede editie is. Vanwege het terrorisme plot is een US release of verdere upgrade niet te verwachten heb ik begrepen.

avatar van dutchtuga
Basto schreef:

Ik lees tussen de recensies dat dit een bootleg betreft. Zelf heb ik Spaanse bootleg blurays van o.a. Sleepaway Camp en de kwaliteit is te doen.

dutchtuga schreef:

Het is een Bootleg, maar Kwaliteit schijnt goed te zijn. Mijne krijg ik dinsdag binnen.

Jammer dat ze deze poster niet als de filmposter hebben gebruikt:

True Lies (1994) - Alternative Poster

Deze vind ik namelijk erg mooi.