Jennifer's Body (2009)

Horror / Komedie
102 minuten / 107 minuten (unrated version)

geregisseerd door Karyn Kusama
met Megan Fox, Amanda Seyfried en Adam Brody

Needy (Amanda Seyfried) en Jennifer (Megan Fox) zijn al van kleins af beste vriendinnen. Wanneer Jennifer Needy weer eens weet over te halen, om de avond met haar te spenderen in plaats van met haar vriendje, gaan ze naar een kroeg waar de band Low Shoulder speelt. Als de kroeg tot de grond toe afbrandt en Needy en Jennifer weten te ontsnappen, verandert er iets. In het dorpje beginnen steeds meer doden te vallen en Needy moet accepteren wat ze eigenlijk al lang wist: Jennifer is duivels.

avatar van Elineloves
Minority_Check schreef:

ik zat denk ik meer met me lul te kijken dan me hoofd :0
3.5 *

Dan was je lul toch wel erg blij zo te zien, als je de film toch een 3.5 geeft ondanks dat je geen enkele keer geschrokken bent of gelachen hebt..

neo (crew)
Offtopic berichten verwijderd. Gezever over mannen en vrouwen hoort hier niet thuis.

avatar van mandy7
Heb me kapot gelachen om de bizarheid en heb genoten van Megan Fox

avatar van JacoBaco

Megan Fox -1
Acteerprestaties -1
De quotes -1
Amusementgehalte -1
J.K. Simmons +1

AHWA
Kom op, JK Simmons was een van de weinige hoogtepunten aan deze film.

0,0

Acteerprestaties +0.5
De quotes +1
Amusementgehalte +1
Megan Fox +2

AHWA schreef:
Kom op, JK Simmons was een van de weinige hoogtepunten aan deze film.

Dat vond ie dan ook het enige pluspunt .

AHWA
O ja, ik keek verkeerd. Sorry JB!

Ach, die vier minnetjes maken weer twee plusjes

avatar van The Godjoshi
Wat een verschrikkelijk slechte pornofilm zeg. De maker moet zeker gedacht hebben: laten we megan fox maar nemen dan scoren we mischien nog wat puntjes bij de mannen en mischien ook nog bij de potvrouwen. Het was allemaal niet zo best, niet zo grappig, niet best geacteerd, kortom gewoon geen beste film. Ik denk dat hier een Paal wel het juiste cijfer is. En voor vele mannen zal de paal er wel al in de film gestaan hebben.

een dikke 1

avatar van Elineloves
potvrouwen.. you hurt my feelings.

avatar van Naomi Watts
Heerlijk dat Megan een enorme hate base aan het krijgen is, die het niet kunnen laten haar films te kijken om haar vervolgens online te bashen (in de states al een fenomeen). De frustratie straalt van bepaalde posts af. Megan Fox rules!

The Godjoshi schreef:

wow, dat is een trieste opmerking

avatar van andrehoek
Voordat de sneak begon werd er een Jennifer's Body filmposter uitgedeeld aan iemand die 'm wilde hebben. Ik begin in die zaal te roepen dat ik 'm wel wilde hebben en uiteraard beginnen er meer mensen dat te roepen. Dus ik sta op en ga wat wat harder roepen dat ik 'm wil hebben en ik blijf dat herhalen totdat ik die Pathe vent z'n aandacht heb. Gaat die vent zeggen dat ik al een vriendin heb. Ik kijk naast me en inderdaad zit daar mijn vriendin. Mijn reactie daarop is dat ik ga roepen dat ik dat wijf helemaal niet ken, geen idee heb wie ze is, waar ze bij hoort of waar ze vandaan komt.
Conclusie: geen filmposter, een vrij matige film en uiteraard een geirriteerde vriendin. Altijd leuk zo'n sneak avond...
Enig pluspuntje is dan JK Simmons, maar ook hij kan dit werkje niet redden. Blijft de vraag waarom hij aan dit project heeft meegewerkt??

In de trailer zit een scene met de tekst: "I will finish you if I have to. Ok, you can barely finish gym-class".
Ben ik de enige die die scene mist in de film of was ik teveel afgeleid door you know who...

andrehoek schreef:

Die zat er inderdaad niet meer in.
Dit:
Needy: You're killing people?
Jennifer: No. I'm killing boys.
zat ook in de trailer, maar heb ik ook gemist, kan ook aan mij liggen hoor..

andrehoek schreef:

avatar van Phoenix
Had gezegd dat je haar zo in zou willen ruilen voor die poster, dan had hij nu vast aan de muur gehangen .

avatar van benthe
Is deze film echt eng? Hij is namelijk wel 16+

kos schreef:

Verdient een plek in het Memorabele Quotes-topic.

avatar van ralfsjam
benthe schreef:
Is deze film echt eng? Hij is namelijk wel 16+

nee, niet eng! beetje een doorsnee matige horror film. maar he! Megan Fox doet in de film mee, en dat doet de meeste jongetjes hier de broek opbollen..... niet dat ik onder de indruk was van deze nepperige puber-ster. maar het zorgt er wel voor dat het gemiddelde op 2.5 ster ligt. dus denk er nog maar een keer goed over na!

Elineloves schreef:
potvrouwen.. you hurt my feelings.
Je gaat me toch niet beweren dat je zelf tot de categorie hoort?

avatar van Naomi Watts
Het kan natuurlijk ook bi seksuelen raken.

avatar van wyatt earp
Het zou me ook niks verbazen als Megan Fox zelf bi-seksueel is. Daar vind ik het echt een type voor.

avatar van Capo Regime
Ik ben niet het type om een film te keuren op basis van hoe mooi of lekker de hoofdrolspeelster is. Maar voor alles een eerste keer. 2* sterren vooor een bijzonder matige film tegen het randje van slecht aan. Maar Megan Fox is belachelijk aantrekkelijk. Schaam me dood....

avatar van Vascago
Wat een baggerfilm !! Op 1 of 2 aardige momentjes na was het zwaar triest. Het verhaal, het acteerwerk, de sfeer en de kills: Zwaar onder nivo. En dan die Jennifer: Bloedmooi maar zwaar zwaar irritant. Ik haat vrouwen die zo vol van zichzelf zijn, brrr. Geef mij dan die andere meid maar. De soundtrack was ook totaal waardeloos. Op zich leuke muziek, maar zo overdadig en op verkeerde momenten aanwezig dat het strondvervelend werd.

wyatt earp schreef:
knappe analyse, is bij haar ook het geval. Maar geen bijzonder gegeven, dat is bij de helft van de vrouwelijke amerikaanse zo. Hetero vrouwen zijn ook zo jaren negentig .

avatar van ralfsjam
ben wel een beetje in de ban van het Fox geprietpraat hier.
zodanig dat ik Fox en Amanda Seyfried met elkaar vergeleken heb op IMDB. heb ik nog nooit gedaan, maar nu wilde ik wel eens weten wat er zo speciaal is aan die Fox. normaal ben ik van de brunette's maar moet nu toegeven dat ik voor Seyfried zou kiezen (mocht ik in de gelegenheid komen...) in de film zag ik al dat Amanda beter kon acteren dan Fox, en dat Fox alleen op populairiteit is gekozen.
smaken verschillen, dat is wat zeker is. maar als ik deze film mocht maken, had ik de rollen van de 2 meisjes omgedraaid...

p.s. naast het feit dat Fox Bi-sexueel zou zijn, kan ik jullie vertellen dat ze 2 verschillende schoenmaten heeft, en dat ze daar heel erg mee zit... of dat weer niet zo intressant. dacht heb ook even een nieuwtje....

Naomi Watts schreef:
knappe analyse, is bij haar ook het geval.
Ze straalt het aan alle kanten uit.

@ ralfsjam: Heeft ze serieus 2 verschillende schoenmaten? Lijkt me best lastig. En al helemaal als vrouw zijnde.

avatar van mandy7
Megan Fox date al jaren met Brian Austin Green ( David uit bh90210 ), maar zou ontzettend graag sex hebben met Olivia Wlde (13 uit House M.D.).
Ik bedoel, als we dan toch nutteloze feitjes uitwisselen...doe ik gewoon lekker mee!

avatar van Naomi Watts
Als je dan toch zogenaamd met feiten uit haar personal life wilt strooien moet je het wel goed doen. De verloving met Green is al een jaar geleden verbroken en datet ze al maanden met Zac Efron. En ik verdiep me niet eens in dit soort randzaken..

Naomi Watts schreef:

Oh jee, ik vermoed dat jij ontzettend ge-owned gaat worden.
Dit is echt bizarre onzin, heb je dat in de hitkrant gelezen ofzo?
Hahahaha