• 8.671.668 stemmen

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Air Bud

"He Sits. He Stays. He Shoots. He Scores."

Het leven is niet altijd gemakkelijk voor een jongen van twaalf die net zijn vader verloren heeft. Josh deelde alles met hem: zijn spelletjes, zijn vrije tijd en zijn passie voor het basketbal. Wanneer Josh op een dag aan het trainen is op een verlaten veld, ontdekt hij een uitgemergelde hond. Hij neemt het dier mee en helpt hem er weer bovenop. Tot zijn grote verbazing merkt Josh dat zijn nieuwe vriend, Buddy gedoopt, basket kan spelen. Zij beginnen samen te trainen.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Principal Pepper

Alle Media

avatar van (verwijderd)

(verwijderd)

Vroeger wel 10 x gezien. Daar kan ik me nu over verbazen. Toch 3 sterren voor het sentiment.

avatar van jippie2010

jippie2010

Ach, voor een familiefilm is het gewoon redelijk gedaan.

Geen hoogvlieger, maar prima geschikt voor de familie op een regenachtige zondagmiddag.

*2,0

avatar van Shadowed

Shadowed

Stiekem wel lief.

Typische dierenfilm voor kinderen. De Air-Buddy films zijn niet zo geslaagd als deze film. Ik kan kinderfilms of normale films met honden in de hoofdrol sowieso wel waarderen, dus daar zal het wel aan liggen. Vooral als die malle beesten nog gaan sporten vind ik het al helemaal hilarisch.

Acteerwerk is zoals te verwachten niet bepaald hoogstaand en er zit maar weinig humor in de hoofdkarakters. De hond echter steelt te show, de basketball scenes zijn uiterst aangenaam om naar te kijken.

Nog best ontroerende scenes tot mijn grote verbazing. Een gekke en bizarre film die vooral naar kinderen is gericht. Leuk idee, had op momenten wat beter uitgewerkt kunnen worden. Voor de rest stiekem nog best vermaakt.

avatar van K. V.

K. V.

Me eens aan deze familiefilm gewaagd en het was niet mis. Onze kinderen vonden het erg leuk en grappig.

Het verhaal is natuurlijk niet echt verrassend of vernieuwend, maar verveelde ook niet. Leuk om gezien te hebben.