• 11.303 nieuwsartikelen
  • 9.027.600 stemmen

Air Bud: Seventh Inning Fetch (2002)

Familie / Komedie | 93 minuten

Met onder meer: Kevin Zegers, Caitlin Wachs en Cynthia Stevenson

Gesproken taal: Engels

• iTunes Bekijk via iTunes

Plot Air Bud: Seventh Inning Fetch

"He's A Natural Baseball Player With Major League Talent!"

Josh gaat voor het eerst naar de universiteit en laat zijn trouwe hond Buddy bij zijn jongere zusje Andrea. In een poging om er een beetje bij te horen, sluit Andrea zich aan bij een honkbalploeg voor meisjes, en het duurt niet lang voordat ze erachter komt dat Buddy ook een behoorlijk goede honkballer is. Net als ze het seizoen lijken te winnen, gebeurt er echter iets vreselijks.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Alle Media

avatar van passiebloem

passiebloem

Heb deze film nog niet gezien, maar vond de eerdere Air Bud films leuk. Ben dus eigenlijk heel nieuwsgierig naar deze... Is er iemand, die hem wel al gezien heeft???

avatar van ags50

ags50

Honden die uitblinken in (bijna) alle takken van sport, zo onwaarschijnlijk als maar kan en toch leuk om te zien. Goed, een echt met kracht geworpen baseball slaat alle tanden uit de bek van een golden retriever, ook als die Buddy heet. Je weet het en kunt het niet helpen te grinniken. De rest van het verhaal stelt nauwelijks iets voor (wat mij betreft zelfs minder dan in de voorgaande films). Op het eind komt alles natuurlijk goed op zijn pootjes terecht (oeps ... ).

Leuk Kevin Zegers aan het begin en aan het einde even te zien. Nu nog nummer 5 en de Air Buddies ...

avatar van ikk

ikk

passiebloem schreef:

Jep ik heb hem net vanmiddag gekeken. Ik wist eigenlijk niet dat er 6 films waren. 'k Dacht dat er maar 3 waren.

Nu ja, terug naar de film.

Jammer dat Josh niet meer veel te zien is in de film (een beetje in het begin en het einde), want tenslotte draait Air Bud volgens mij toch tussen Josh en Buddy...

In ieder geval, het was weer eens lekker wegzakken bij dit familiefilmpje. Niks speciaals, maar wel nog altijd heel erg leuk om te zien.

Een 3* voor deze 4de air bud film.

avatar van Materny

Materny

Net als ze het seizoen lijken te winnen, gebeurt er echter iets vreselijks.

Buddy breekt zijn nek en we zijn verlost van meerdere vervolgen

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Krappe 2.5.*

Behoorlijke Clichés hier en daar.

avatar van Phantasm

Phantasm

Net zo vermakelijk als de voorgaande delen, prima vermaak.

avatar van 606

Van dezelfde regisseur als de films met pratende honden, Buddy praat dan weer niet alleen de films is veel te voorspelbaar en onlogisch en bom vol met toevalligheden. Aan het einde wordt er niks verteld over de kidnapping van de honden, niemand vraagt aan de 2 meiden waar ze zo laat vandaan komen. Ik heb alleen genoten van de honden verder weinig kunnen genieten.

2 sterren

avatar van Kondoro

Kondoro

Air Bud: Seventh Inning Fetch

Nou laten we dan maar beginnen. Ik ben namelijk niet echt te spreken over deze film. Het is maar goed dat ik mij verveelde want ja, vakantie.. Te lang denk ik maar, ik moet er nog maar even van genieten. Afijn, de film was dus op Zapp ook wel Nederland 3 voor de mensen die Zapp niet kennen. Ik moest me ochtendje even vullen dus vandaar dat ik maar even Air Bud opzette. Althans, zelf heb ik hem niet opgezet maar hij draaide op 3. Maar goed, de films die vroeger zo geweldig vond daar schrik ik nu echt een beetje van. De film is bet amateuristisch in elkaar gezet. Je ziet gewoon dat ze haar tas expres vergeet om zo een Buddy actie te creëren die de film als een spektakel over moet laten komen. Nee, dit vond ik echt een matige film om naar te kijken. Boordevol clichés die ook nog eens slecht verwerkt werden. Het verhaal was matig, flinter dun en slapjes maar was geen hel om te volgen. Het concept is te vaak voorbij gekomen dat het langzamerhand saai word maar ik houd van honden dus hij houd 1 ster over. Want ik vind de honden prachtig en ze deden leuke kunstjes!

avatar van Spetie

Spetie

Dat was wel heel slecht. Ondanks dat ik de voorgaande delen niet gezien heb, kwam dit niet bepaald als een verrassing. De vervolgen met de pratende hondjes zag ik wel en die waren allemaal ook niet om over naar huis te schrijven.

Gelukkig praat de hond hier niet, maar verder is er weinig positiefs te benoemen. Enorm slap verhaal, met slechte effecten en ongelofelijk slechte humor ook. De Sheriff heeft een paar momenten, maar verder is het allemaal erg vervelend en wordt er cliché op cliché gestapeld.

Gelukkig vond de kleine het wel leuk. Dat dan weer wel.