Air Bud: World Pup (2000)

Alternatieve titel: Air Bud 3

Verenigde Staten / Canada
Familie / Komedie

geregisseerd door Bill Bannerman
met Kevin Zegers, Dale Midkiff en David Glyn-Jones

Buddy, de sportiefste hond ter wereld, ontmoet de vrouwtjeshond van zijn leven. Samen krijgen ze een nest puppies dat groot genoeg is om een voetbalclub mee te vormen.

mijn verwachtingen zijn echt zooo laag dat ik nu al 0.5 geef. alle air buds waren flop maar dit is al echt de zoveelste het moet echt een keer stoppen

Altijd wel makkelijk om de film ook daadwerkelijk gezien te hebben alvorens een correcte stem uit te brengen.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Altijd wel makkelijk om dit soort stemmen te verwijderen ook

En als ie niet had gereageerd maar gewoon een stem had gegeven, dan was het waarschijnlijk niemand opgevallen.

MaTtIeBoY
Erg leuke film opnieuw veel vrolijker dan deel 1 alhoewel die ook niet verkeerd is.*** sterren

how zeg is dit van Disney? ..das verschieten en een teleurstelling .. van hen verwacht ik beter,
ik heb destijds mijn hond willen trainen voor samen mee te voetballen.. maar
Zo ne strafschop nemen zoals Air Bud het in deze film doet is hem nooit niet gelukt..
Gewoon een normale niet al te speciale familiefilm ... niet echt grappig, niet spannend, gewoon aangenaam op zondagmorgend.
Tja golden retrievers zijn natuurlijk wel heel mooie honden, dat fleurt de film wat op.

1.5* omdat de puppy's leuk zijn.

Aaah, die puppy's zijn zo lief. Verhaal is meer van hetzelfde. Zonde. 1

Deel 1 was leuk, maar nou moeten ze toch eens ophouden... Wat is het volgende talent van die hond? Snorkelen? Parachute springen? Je weet het maar nooit...

De Air Bud's hebk altijd wel mooie films gevonden: schattig, "sportief" *-)..en wel tamelijk grappig.
Nouwjha..Een 3*

Heb deze nog niet gezien, ben wel nieuwsgierig. Puppies zijn natuurlijk altijd leuk. Deel 1 en 2 vond ik heel erg leuk. Ben wel benieuwd naar deze.

ikk
Ik vind de allereerste film van Air Bud het best, maar deze mag er ook wel zijn. Ik vind hem evengoed als de 2de film. Dus een 2.5 (al was het al voor die superschattige puppies!)

jellecomicgek72
nou, nou wat een film zeg! regisseur 'Bill Bannerman' verdient een draai om de oren met het maken van deze slechte film. Daar heb ik verschillende meningen voor:

- als die hond buddy naar die vrouwtjes hond gaat is het altijd nacht of avond en heeft dat ene kind in de slaapkamer het altijd door.

- die stemmen zijn gewoon vreselijk irritant

- Is dit het enige wat mensen kunnen verzinnen films over een hond daar heb ik er al honderden van gezien en ik ben het nu echt beu!!
ze moet hier echt eens een keer mee ophouden!

toch zitten er ook goede kanten aan de film:

- ze hebben voor deze film wel de juiste hond ervoor uitgekozen.
- die ene slungel in de elftal is ook wel grappig.

2.0 sterren voor dit zooitje

jellecomicgek72
YOU KNOW WHAT"S BULLSHIT?

THIS:
Ondanks mijn vorige slechte reactie heeft mijn zusje mij dezelfde avond nog eens overgehaald om deze film te gaan kijken. Ik was er eigenlijk flink op tegen ondanks mijn vorige reactie. Desondanks ik heb de film alwéér gezien! En ook deze keer was het niet veel soeps. Vondt op zich die laatste wedstrijd wel lachen met die hond en die puppy's maar het verhaal daaromheen was zwaar klote! 2 andere gekke boeven die proberen puppy's te stelen dat is al honderden keren in andere films gebeurd. Kunnen ze tegenwoordig niks orginailers verzinnen? Blijkbaar niet want je hebt nog meer delen van die hond met basketbal en dergelijke niet gezien maar dat lijkt me ook geen zak aan.
toch verhoog ik mijn stem, dat komt doordat die ene slungelige gast in dat elftal dat was wel geinig

2,5 sterren dus.

avatar van SnakeDoc
Leuk die hondjes, maar verder allemaal erg over de top natuurlijk!

De omschrijving hierboven slaat overigens helemaal nergens op!

avatar van daxclusive
jellecomicgek72 schreef:

- die stemmen zijn gewoon vreselijk irritant

ze moet hier echt eens een keer mee ophouden!

toch zitten er ook goede kanten aan de film:

- ze hebben voor deze film wel de juiste hond ervoor uitgekozen.
- die ene slungel in de elftal is ook wel grappig.

2.0 sterren voor dit zooitje

Ach, er zijn toch ook honderden films over de maffia, fantasie en martial arts? Kan je dat net zo goed zat worden. Dit is ook meer voor kinderen bedoeld, die vinden dit prachtig met honden of katten.

Dit is al de zoveelste jeugdfilm die ik zag in enkele weken tijd die een ongelofelijk ongeloofwaardige dub blijkt te hebben.
De ingesproken stemmen van kinderen gaan wel, die van vrouwen ook, maar alle oudere mannen hebben de stem van een jolige eerstejaars student. Kinderen zullen het niet snel opmerken, maar voor volwassenen is dit toch sowieso niet te pruimen? En dan ook nog daarbij de toneelachtige, autocue-oplees intonatie…. Dit heeft minimaal een heel punt invloed op mijn waardering. En de muziek en overige sound…, tja.

Acteren kun je dus eigenlijk alleen aan de mimiek aflezen, maar dat zag er wel goed uit. Overige beelden zijn ook prima. Het verhaal is een leuk feelgood verhaal met veel voetbal en veel honden.
En een hond mag als het nodig is zomaar tijdens de wedstrijd de doelman vervangen. Huh?

avatar van Phantasm
Leuk vervolg op het 2-de deel, kijkt lekker weg, het blijven tot nu toe leuke films, al moet je misschien wel van honden houden.