Air Bud: Spikes Back (2003)

Alternatieve titel: Air Bud 5: Super Smash

Verenigde Staten / Canada
Familie / Komedie

geregisseerd door Mike Southon
met Katija Pevec, Jake D. Smith en Tyler Boissonnault

Aan het begin van de zomervakantie gaat Tammy, de beste vriendin en tevens buurmeisje van Andrea, verhuizen naar Californië. Andrea mag daar komen logeren maar moet dan een deel van de reiskosten zelf verdienen. Dat doet ze door zich aan te bieden als dierenoppas. Per vergissing laat haar broertje Noah de tuindeur openstaan waardoor alle dieren ontsnappen en een ravage aanrichten op een zomermarkt. Weg al het zuurverdiende geld. Toevallig is de nieuwe buurjongen een volleybalfanaat die meedoet aan strandvolleybal. De hoofdprijs is een reis naar Californië voor het hele team en dat lijkt mogelijk te worden wanneer men ontdekt dat Buddy zich uitstekend in die tak van sport kan weren.

nog niet gezien allleen de eerste 2, de eerste vond ik gewoon goed, 2 minder goed. .. euh wat volgt nu.. na Basketbal, Voetbal, American Football, Baseball, Volleybal???

Formule 1 ???
Nascar?

Mmm een hond achter het stuur .. ach voor Disney kan alles!

Moviestar
Hoe bedoel je uitmelken. Gebeurt wel veel met films met honden he (Beethoven)

avatar van Phoenix
Ik wacht op de onderwatersjoel Air Bud. Hopen dat dat beest eindelijk eens de pijp uit gaat.

hoi hoi
is er iemand die me aan deze film kan helpen
op dvd

ik zoek ook nog de seventh inning fetch

BlueSword
deze hond is een natuurtalent, hij kan wel alles.
best wel uitgemolken, hoef hem ook niet te zien.

Heb deze nog niet gezien, maar hou wel van het soort film. Ook onze kids kijken er graag naar. Vooral op een zondagmiddag is deze vast leuk.

film_kaza
Volleybal, Honkbal, American Footbal, voetbal. Dit kun je niet menen. Zometeen blijkt dat ie ook een kei is in golfen en hockey.

heb deze nog niet gezien,maar lijkt me wel een leuke,vooral voor kinderen

Het blijft leuk Buddy te zien sporten. Nu is (strand)volleybal aan de beurt, alleen: hij kan niet serveren (zie je hem ook niet doen). Voor de rest zet hij zijn beste beentje (sorry, pootje) voor en ook nu weer is hij de grote held. Hele serie is leuk voor degenen die van honden en in het bijzonder retrievers houden of dergelijke sullige, aanhalige, voor zover mij bekend altijd lieve dieren kennen.

Krappe 2.5.*
Behoorlijke Clichés hier en daar.

avatar van jumpstylemovie
Shit, op de verkeerde Air Bud gestemt.

Dan verwijder je het toch gewoon.

Dat heb ik ook gedaan.

avatar van raimondirks
luchtkont.. errug slecht! wat een boutfilm..

avatar van zillah
De muziek lijkt wel ontzettend veel op dat van Homeward Bound: The Incredible Journey (De ongelovelijke reis) maar goed, dat zal wel komen omdat het beide van Disney is, Jammer dat de Airbud's het bij lange na niet halen bij de 2 Homeward Bounds!

avatar van Phantasm
Het concept is nu wel aardig uitgemolken, heb me er toch nog wel mee vermaakt, een kleine ***