The Crazies (2010)

Horror / Drama

geregisseerd door Breck Eisner
met Timothy Olyphant, Joe Anderson en Radha Mitchell

De bewoners van een klein plaatsje in Kansas krijgen te maken met een vervuiling van hun watervoorziening. Het water blijkt te zijn besmet door een mysterieus gif, dat is vrijgekomen na een vliegtuigcrash vlakbij het plaatsje. Langzaamaan beginnen de inwoners gestoord te worden...

avatar van Mac Hammer Fan
Zo te zien een remake van George A. Romero's gelijknamige prent.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Het lijkt erop dat ze in Hollywood een checklist hebben met daarop elke succesvolle horrorfilm uit de periode 1974-1985. Af en toe kijken ze eens op het lijstje wat er nog geen remake heeft gehad. Ze zijn bijna op.

avatar van stephan73
starbright boy schreef:

Daarna zijn de rest van de jaren '80 aan de beurt. Ze zijn namelijk ook al bezig met Hellraiser!

avatar van ASman
Na al die remakes , die mij voor het grootste deel overigens uitstekend bevallen zijn, ga ik deze zeker ook een kans geven. Het plot laat in ieder geval al veel ruimte tot een lekker entertainende horrorfilm!

avatar van ASman
Na enkele set visits gelezen te hebben, lijkt deze film er steeds beter en beter uit te gaan zien.

avatar van Minotaures
Is het verhaal hetzelfde als de oude? Ik bedoel dat stuk dat hier de mensen vergiftigt en besmet raken door giftige water. Bij het oude kwam dat niet voor of heb ik het fout?

avatar van TheRisingSun
Afgaande op de trailer is dit voor mij een absolute must see!

domkey
Dit wordt smullen.

avatar van booyo
Wat een goede trailer!

avatar van Bla
Bla
Erg goede trailer, ben benieuwd.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Ben benieuwd of de regisseur met dit genre overweg kan. Sahara was in ieder geval een amusante popcornfilm, hoop dat Eisner hier ook wat van weet te maken. De trailer krijgt voordeel van de twijfel, ziet er allemaal best aardig uit.

en niet in de bios?

avatar van deLeeuw
Inderdaad een hele goede trailer. Al ben ik niet zo'n héél erge fan van horror, spreekt deze mij toch aan.

avatar van Matthiasc88
trailer ziet er geweldig uit, kijk er naar uit

avatar van moviemike
helemaal geen problemen met remakes.
Daarmee komt het origineel opnieuw in de belangstelling, jongeren leren kennismaken met pareltjes van vroeger en af en toe kan een remake ook gewoonweg goed zijn!

avatar van Sjoerdow
Goeie trailer!

Ik vind het ook wel tof om Timothy Olyphant weer in de hoofdrol te zien. Prima acteur mijns inziens.

avatar van Genius
De trailer voorspelt veel goeds, lijkt mij erg gaaf.
De NL release is 11 maart. Ik ben benieuwd, HORROR!!

avatar van bennyboy
zo dit een soort resident evil film worden.
in dat geval ga ik hem zkr kijken

Blarown
ziet ernaaruit dat ik weer een keertje richting bioscoop moet rijden

avatar van MovieHolic
Dit lijkt me inderdaad wel gaaf ... Maar het zal niet veel anders zijn dan zombiefilms gok ik zo

avatar van FelixTheCat
Ik ga hem in maart / april kijken denk ik. Het lijkt me een erg goede film. Heb de trailer gezien.

Het is een vrij aardige "zombie" film. Niet echt origineel, al was de scene in de auto wasserij vrij goed gedaan!

Films zoals deze verklaart waarom zoveel Amerikanen de overheid niet vertrouwen

avatar van SmuttWars
eerst even snel het origineel zien. geen zin om eerst de remake te kijken.

Vanavond gekeken en viel me tegen vergeleken met crazies 1973
Het verhaal lijkt veel simpeler en de acteer werk is op hetzelfde niveau maar geen tegenvaller

3½*

avatar van Dutchmeister
Ben benieuwd.. Even wachten op een goede rip.

21 April in de bioscoop.
Ben benieuwd...

avatar van $pecial
25maart in de bioscoop

De trailer ziet er echt geweldig uit ja, heb er echt heel veel zin in!

avatar van ralfsjam
leuk in beeld gebracht, maar nergens echt boeiend... veel voor de hand liggende lijntjes, maar voor een horror/drama van dit kaliber redelijk...
2.5