Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (2008)

geregisseerd door Jon Hurwitz en Hayden Schlossberg
met Kal Penn, John Cho en Roger Bart

Omdat de bloedmooie Maria uit hun leven verdwijnt door naar Amsterdam te vertrekken, besluiten de twee vrienden Harold Lee en Kumar Patel haar achterna te gaan. Maar onderweg naar Amsterdam probeert het tweetal een grote waterpijp mee te smokkelen. Het duurt niet lang voordat de passagiers in het vliegtuig de twee aanzien voor terroristen. Vanaf dat moment komen Harold en Kumar in de meest bizarre situaties terecht.

avatar van DieGo
Alternatieve titel: Harold and Kumar Go to Amsterdam

Vond deel 1 alleraardigst dus ben wel benieuwd naar deze!

avatar van Gizzmann
Awesome!

avatar van FillumGek
Hier ben ik zeer benieuwd naar!

sambal
YAY een vervolg van de grappigste film van de afgelopen jaren ( mijn mening )
en ook nog in amsterdam !
jippie

Ben zeer benieuwd. De vorige heb ik best om kunnen lachen.

avatar van BlueJudaskiss
Geweldig!!!!! "This is gonna be the same as Eurotrip, only this ain't going to suck!" Kan niet wachten!

avatar van Prudh
Haha die titel is al grappig. En wie zien we op het eind van die teaser? Neil Patrick Harris. Held!

avatar van Dutchmeister
Oh oh Ik hoop zo dat deze even vet wordt als het 1e deel. Als ze hem maar niet verneuken!!!

avatar van Roowland
Hij is wel van een andere regiseur als Deel 1, dat beloofd niet veel goeds...

Roowland schreef:
Hij is wel van een andere regiseur als Deel 1, dat beloofd niet veel goeds...

Já!
Ik denk dat ze de hele film gaan verneuken !
Maarja..ik ga hem wel kijken.

avatar van Dutchmeister
Kijken zeker, lekkere dikke joint erbij opsteken. Dan moet het wel weer lachen worden toch.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Dit is zeker een film waar ik naar uitkijk..
Beter dan deel 1..? nee dat denkik niet.. maar denk dat deze tochwel de moeite waard is..
Weet iemand de datum dat de film uitkomt..?

The Last
Plot klinkt, net als dat van deel 1 erg grappig..

avatar van Chuck Taylor
De trailer ziet er veelbelovend uit. Het wordt een waardige opvolger!

avatar van darkjaap
hier wacht ik dus echt op ! weet iemand of de opnames al af zijn ? anders kun je me de komende weken in Amsterdam vinden

avatar van raymon
darkjaap schreef:
hier wacht ik dus echt om ! weet iemand of de opnames al af zijn ? anders kun je me de komende weken in Amsterdam vinden

De opnames in Amsterdam zijn al een half jaar geleden afgerond..... Ze hebben o.a gefilmd op het museumplein.

Moet zien , moet zien

Als ik een ding uit deel een geleerd heb is het dat als je iets echt wilt je er voor moet gaan .

Ik vind de "echte trailer"(dus niet de teaser )
Eigelijk nogal droog !

avatar van Spetie
Ik ben benieuwd! Vond deel 1 erg grappig.

lijkt me super deze, ben zeer benieuwd

Nou, die ga ik dus echt kijken in de bioscoop!
Daarvoor nog even wat jointjes trekken, zodat het nog een hilarische avond wordt! Hahaha!

Van deel 1 heb ik genoten - dus hopelijk word dit nieuwe deel ook wat. Verder ben ik benieuwd hoe (en in welke mate) Amsterdam voorkomt in de film.

avatar van DaanRiver
aaah, can't wait!!!!!

De 1e harold en kumar was echt top. Vrees echter dat deze niet aan de verwachtingen zal voldoen

avatar van tomthumb
Waarom zou je in vredesnaam een waterpijp naar Amsterdam meesmokkelen? Je komt hier om in die dingen.

avatar van Chuck Taylor
Godspeed schreef:
Verder ben ik benieuwd hoe (en in welke mate) Amsterdam voorkomt in de film.

Ja inderdaad, want in de trailer zie je bar weinig (niks) van A'dam..

avatar van wwelover
Heb genoten van de film.Nog leuker dan deel 1. De grappen zijn echt zeer geslaagt en het verhaal is helemaal geweldig

Zet je verstand op nul en dit is genieten geblazen.

Geweldig om weer Neil Patrick Harris te zien.

avatar van selfhealing
deel 1 vond ik een 4 ****, deel 2 is tegenvallend...deze vervolg hadden ze niet moeten maken. Soms wel grappig maar t kan deel 1 absoluut niet evenaren.

2ster **