The Dead Pool (1988)

Alternatieve titel: Dirty Harry in The Dead Pool

Actie / Misdaad

geregisseerd door Buddy Van Horn
met Clint Eastwood, Patricia Clarkson en Liam Neeson

Dankzij Harry Callahan komt een gangster in de gevangenis, maar plaatst zichzelf door deze actie als achtste naam op een dodenlijst (Op deze lijst staan eigenlijk alleen maar beroemdheden maar wanneer Callahan erop komt wordt het pas interessant). Mensen mogen inzetten op wie ze denken dat het laatste in leven zal zijn. Eén van de spelers is een horror-regisseur. Een rockster in zijn film staat op de lijst en sterft op de set.