Amusement (2008)

Horror / Thriller

geregisseerd door John Simpson
met Katheryn Winnick, Jessica Lucas en Keir O'Donnell

Drie vrouwen worden gestalkt door een pyschopatische moordenaar. Naarmate ze de waarheid langzaam leren ontdekken, komen ze er achter dat de moorden persoonlijk zijn en dat de dader iemand is die ze al jaren kennen. Terwijl ze de puzzel ontrafelen, moeten ze proberen in leven te blijven.

avatar van dirk-dv
Mwa redelijke horror film verwacht er niks van dan valt ie altijd mee!

avatar van Tartarus
Leuke horror met veel spanning en genoeg gore. De film begint al erg spannend en hield mijn aandacht de hele film vast. Ik wist ook meteen weer waarom ik zo'n verschrikkelijke hekel heb aan clowns.

Enige minpunt was het einde, dat vond ik erg zwak en kost de film een halve punt. Het stoorde me dat de moordenaar zo ineens weer omhoog kwam uit de put en er met haar vandoor ging en dan ineens doodt zij hem en hup, film afgelopen. Het voelde teveel alsof de schrijvers ook niet wisten wat er nu moest komen, dus dan maar dit, einde film. Het liet me achter met een licht teleurgesteld gevoel.

avatar van john mcclane 2
Een soort drieluik , je aandacht blijft er wel bij na de convoy scène .
Vervolgens lijkt het een stoffige babysitter clown slasher te worden ,( gaap )
Maar uiteindelijk is het toch best wel een leuk geheel .met een aparte killer .nou ja apart , hij voldoet wel aan sommige psychopatische trekjes .
Best aardig .

avatar van princesspeach
Hoogstandje. Ik moest er wel even inkomen want ik begreep het niet helemaal. Wel vond ik de clown spannend, en het einde goed ! eng joch Ook ik begreep alleen niet wat de politie agente daar deed wie was dat? en oja, als je niet op let op de geloofwaardigheden dan is de film beter.

avatar van Phantasm
Horror met veel spanning en genoeg gore, aardig bedacht verhaal.

avatar van Rickyman
Amusant filmpje inderdaad.