Lake Dead (2007)

Horror

geregisseerd door George Bessudo
met Alex A. Quinn, Tara Gerard en Vanessa Viola

Drie zussen krijgen na het overlijden van hun grootvader te horen dat ze de erfgenamen zijn van een motel met bijhorend landgoed. Na de begrafenis besluiten ze hun nalatenschap te gaan bekijken samen met een aantal vrienden. De aangename kampeertrip ontaardt echter al snel in een ware nachtmerrie.

avatar van The Opinionated
Eentje om snel te vergeten. Het verhaal is cliché en voorspelbaar, de acteerprestaties zijn niet overtuigend. Heb me nog wel kunnen vermaken met de bijna lachwekkende effecten.

avatar van Al DeNiro
ralfsjam schreef:
net gezien, en ik moet zeggen dat ik zeer geeerd ben dat ik de eertste recentie mag schrijven over deze film!! 90 minuten van mijn leven opgeoffert.... en dat allemaal voor die gene die er over denken om deze film te gaan kijken. mijn advies?

mijden als de pest!!!

tjonge jonge zeg, wat een troep is dit. veel horror's gezien, en ik heb er ook een zwak voor. maar dit is weer zo'n USA horror met een groepje niets mankerende jongeren die door grommende lelijkerts worden afgeslacht met bijlen in een bos.... verhaal is zinloos en zelfs de effecten zijn slecht. DOE HET NIET!

EEN 1

Hiermee is alles gezegd.

Zeer slechte film.

pumpking
Deze film was niet standaard, ook geen B-film.

Alles was nep.

Geen verhaal, geen goed acteerwerk, zelfs geen spanning.
Veel had ik er niet van verwacht, maar ik had hem gehuurd met de intentie van toch tenminste spanning te krijgen, maar zelfs dat niet.

avatar van moviechick-99
iedereen vond dit een zeer slecht film maar....het viel allemaal wel goed mee ik vond het verhaal goed en het acteerwerk was ook niet zo slecht.het was totaal niet z'on slechte film

avatar van 606
Friday the 13 th schreef:
Ik heb er ook al slechtere gezien. Voor mij was dit nog goed te doen. Vond hem zeker niet low budget overkomen. Het geheim vond ik zelfs choquerend.

Precies wat je zegt, zijn slechtere.

3 sterren

communicator
De cover is adembenemend, maar het schijfje is tegen het pruttige aan. Hier en daar is er wel spanning en er zijn zeker mooie momenten met bijlen en bomen bijvoorbeeld, maar van deze film zal geen klein kind een nachtmerrie krijgen. De sfeer van het meer had veel en veel beter benut kunnen worden en ik vraag me af waarom de film Lake Dead heet, aangezien het meer in de film zelden in beeld komt.

Het verhaal is echter enigszins interessant. Helaas zijn de broers Grimm met hun bijna nooit getoonde gezichten totaal lachwekkend, waarmee deze film bijna het genre komedie haalt.

Hoewel er veel negatieve punten zijn, is een pluspunt dat de sfeer er op een gegeven moment wel goed in zit. Het einde komt echter op mij een beetje afgeraffeld over.

avatar van rox91
Aardig filmpje voor tussendoor, alleen het einde is voorspelbaar.

Clapboy
Vond het wel een aardige slasher, niet een van de beste maar ook zeker niet de slechtste.

avatar van joolstein
Vermakelijk maar net niet voldoende slasher. Het is geen uitblinker maar ach, je kan het ook slechter treffen. Bedenk een idee om eens stel tieners naar een bepaalde plaats te krijgen laat er een moordenaar of meerdere op los. Maar goed dat is het wel vaker. Nu is dit idee wel heel bespottelijk: het erven van een motel met bijhorend landgoed? De erfgenamen zijn een blonde en een donkere zus maar opeens is er nog een blonde zus? Tja en dan de moordenaars, die worden direct zichtbaar en ook daarvan hoeven we dus geen spanning te verwachten. De gore was ook aan de magere kant, de tweede en "derde" kill waren de enige die eigenlijk er mee door konden. Gaatjes in het hoofd schieten is zo saai! Bij elkaar opgeteld zijn twee kills en een topless seksscène met Malea Richardson niet voldoende voor een goede horror.