Lake Dead (2007)

Horror

geregisseerd door George Bessudo
met Alex A. Quinn, Tara Gerard en Vanessa Viola

Drie zussen krijgen na het overlijden van hun grootvader te horen dat ze de erfgenamen zijn van een motel met bijhorend landgoed. Na de begrafenis besluiten ze hun nalatenschap te gaan bekijken samen met een aantal vrienden. De aangename kampeertrip ontaardt echter al snel in een ware nachtmerrie.

avatar van stan
Trailer is een beetje nep maarja

avatar van Spartaan1986
Mooie poster

Alleen de cast is bagger dus ik verwacht een C-film

avatar van stan
Dit is ook zeker een goed gelukte poster

avatar van Nicolage Rico
De poster is wel mooi, maar ik verwacht hier vrij weinig van. Het verhaal is nogal cliché en George Bessudo is een beginnen regisseur (zegt niet alles, natuurlijk).

avatar van ralfsjam
net gezien, en ik moet zeggen dat ik zeer geeerd ben dat ik de eertste recentie mag schrijven over deze film!! 90 minuten van mijn leven opgeoffert.... en dat allemaal voor die gene die er over denken om deze film te gaan kijken. mijn advies?

mijden als de pest!!!

tjonge jonge zeg, wat een troep is dit. veel horror's gezien, en ik heb er ook een zwak voor. maar dit is weer zo'n USA horror met een groepje niets mankerende jongeren die door grommende lelijkerts worden afgeslacht met bijlen in een bos.... verhaal is zinloos en zelfs de effecten zijn slecht. DOE HET NIET!

EEN 1

khad al zo'n vermoeden maarja >> je kunt me niet overtuigen hem toch te downloaden

avatar van konynewortel
Lake dead , is slap aftreksel van Wrong turn .Slechte acteurs en teveel toevalligheden wisselen elkaar af in een dun verhaallijntje.

geef een 1 voor de poster

net de film gezien

moet zeggen dat het een zeer slechte film is
zaai slechte effecten en slecht acteer werk

de regisseur is waarschijnlijk fan van ,wrong turn,enTexas Chain Saw
en probeert gebruik te maken van deze (elementen)

avatar van Manu
nou ja!
dit ging dus helemaal nergens over...wrong turn is opzich al niet goed, maar dit kopietje slaat helemaal nergens op, bordervol fouten en acteurs die een week eerder van de straat geplukt zijn...wel helemaal afgekeken en met spanning afgewacht waar ik allemaal nog meer om kon lachen...

afradertje dus.... een 1.0

avatar van Defective

DOE HET NIET!

Zucht!! Ik heb de film toch gekeken, ondanks de waarschuwingen! Deze film valt onder de categorie C-movie en de acteurs hebben het niveau van de Teletubbies, vreselijk irritant!

EEN 1

of terwijl zien en je dood lachen om de bullshit haha

Tis wel jammer ja dat de meeste horror crap is

Zijn er maar weinig die echt creepy zijn

avatar van ralfsjam
ja, het is zeker jammer dat er tegenwoordig weinig horor's uitkomen van een redelijk niveau. nu is het eigenlijk wel van alle tijden hoor dat de meeste horror's onder de maat zijn. en toch te bedenken dat je alle kanten uit kan met je verhaal. en de effecten ook met het jaar beter worden.

avatar van ralfsjam
heb gisteren een goede gezien! inside (2007 le intrieur) een frans toppertje....

avatar van Bloody Mary
kon er mee door, heb er toch al slechtere gezien hoor!
wel een goedkope kopie van 'Wrong Turn', toch een paar spannende scènes 2.5*

avatar van Friday the 13 th
Ik heb er ook al slechtere gezien. Voor mij was dit nog goed te doen. Vond hem zeker niet low budget overkomen. Het geheim vond ik zelfs choquerend.

Alleen jammer dat het einde zo lang duurde. Voor de rest een film die je gerust een keertje mag zien. Geen topper, doch zeker niet slecht.

avatar van tal1b
hmmmatig, echter was het wel verrassend met het aantal overlevende

avatar van valerio2003
ik vond hem ook niet echt superslecht moet ik zeggen,er zaten best wat spannende momenten in,ik vond hem in ieder geval toch ietsjes beter als the ruins die ik gisteren in de bios hebt gezien.

avatar van Lui
Lui (crew)
hahahaha wat een vreemde film, superslecht vond ik hem ook niet maar ik kan er weinig goeds over zeggen.. op de een of andere manier vond ik het toch wel mooi.

avatar van glimmerman2000
Uhmzzz een rare film.
Voor een b film, is hij ook niet heel erg slecht.
Het varhaal was nogal ziek, en de acteurs waren nu ook niet van de catogorie robert de niro.Toch redelijke film, met de beperkte middelen die ze gehad moeten hebben, om deze film te maken.

Niet goed, tegen het slechte aan, maar geef toch een 2.0

avatar van Boeikens
Tegenwoordig is zowat elke film wel ergens een kopie van een andere film en als men dit maar niets vind moet men maar geen nieuwe films meer kijken.

Ik bekijk elke film op zich en als horrorfilm vond ik hem nog niet zo slecht. Er zat gore in, en voor een slasher is dat zowat het belangrijkste. Goed, het verhaal was niet aantrekkelijk en ook niet altijd even goed uitgewerkt maar om hem nu echt helemaal af te breken...
De latere stemmen vind ik dan ook al wat eerlijker dan de eersten en geef dus ook 2,5*

avatar van Mr. Chiel
Zó slecht is deze film helemaal niet, een 0,5?!? Het is gewoon een lekkere slasher met toch wel een leuk verhaaltje, duurde wel iets te lang. Met de effecten is NIKS mis. *2,5

Manitobas
Door de voorkant van de film en het verhaaltje erbij werd ik behoorlijk nieuwsgierig. Maar wat een kouwe douche... Kut, kut en nog eens klote.
Ik heb de film niet helemaal afgekeken, wat een verspilling van de tijd zeg. Laat ze eerst maar eens een beter acterende cast bij elkaar zoeken.

avatar van Baldur
Erg standaard, dit heb ik allemaal al zo vaak gezien. Op momenten wel mee vermaakt, maar die waren erg schaars. Te afgezaagd.

de affiche is zowat het enige mooie aan de film . Ik denk niet dat we van deze acteurs nog veel zullen gaan horen , zelfs de c-categorie niet waard . Waarschijnlijk was het budget op na het maken van de affiche .

avatar van WessRocks
Het was voor mij een matige film, er kon veel meer uitgehaald worden en het verhaal is alles behalve origineel te noemen. Er gebeurt veel te veel ineens en de momenten daarvoor en daarna is er nauwelijks iets te beleven. Heb nog nooit zo een lang einde meegemaakt.

Jan Vanhulle
Standaard

Ochja, heb me gewoon niet vermaakt

ik haat zo'n films maar ben wel een horror film en vind het niet slasherwaardig

De voorkant is mooi, ik had dan ook wel een verwachting van de film.
die is totaal NIET waargemaakt. zeer slecht, geen spanning, geen verhaal, geen goede acteurs.

deze film is dus 100000x niks, zo nep en dan die engerd met die het doen met de meoder baahhhhh

Hij begon leuk met een goede sfeer voor een vermakelijke teen slasher met erg mooie dames en mooie omgeving etc. Maar daarna vond ik het niet zo super meer. Opzich was het allemaal wel aardig alleen er zaten een paar slechte stukjes in en soms zat er zo geen overtuiging in het acteer werk. En doordat er ampers kills in voorkwamen viel dat extra op, als die er nou wel in zaten dan boeien die andere kleine gebreken niet, maarja die zitten er niet in. Het verhaal was wel grappig maar niet echt een film die ik vaker ga kijken en ook geen film die ik aan kan raden want er zijn echt meer dan genoeg vermakelijke slashers --> 2,5*

0.5 voor de moeite, met moeite bedoel ik mooie dames en mooie omgeving, en misschien al het werk ze eraan gedaan hebben, voor de rest een dikke dikke flop.

Ten eerste is het verhaal nu al zo dikwijls gebruikt, wat dan nog altijd veel had kunnen opleveren.

Maar in de film was gewoon geen enkele sfeer te bespeuren?
De moordenaars waren echt niet om bang van te komen...

Zoals ik al zei: 0.5 voor de moeite.