ad

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Craig Singer

Met onder meer: Patrick O'Kane, Shayla Beesley en Richard Brake

Over Perkins' 14

"Years have gone by... not heard from, nor seen. Destined to KILL. Its..."

Ronald Perkins heeft veertien mensen verzameld die hij vervolgens gehersenspoeld heeft op sekte-achtige wijze. Dit deed hij zodat deze mensen hem konden beschermen tegen de moordenaars van zijn ouders. Als Perkins vervolgens opgesloten wordt in de gevangenis, worden zijn volgelingen door de politie per ongeluk losgelaten in een klein dorpje. Ze hebben echter maar een ding aan hun hoofd; moorden voor Perkins...

image

Dwayne Hopper

Daisy Hopper

Ronald Perkins

Janine Hopper

avatar van Lui

Lui (crew films)

De film hoort bij 2009 serie van de '8 Films to Die For' van After Dark.

• 20960 berichten

avatar van ralfsjam

ralfsjam

allemachtig wat een slechte film zeg. ondanks dat het een aardig verhaal is voor een "zombie-achtige" film, is het wel erg knullig neergezet. acteurs waren niet al te best en slachtingen ala jaren 80!

een slechte "after dark" film.

2tje

avatar van brave71

brave71

Film komt wat traag op gang, maar vond hem niet slecht, zeker niet minder dan de gem. horror.

Het verhaal vond ik niet verkeerd.

Moeite waard om een keer te kijken.

Onderhond

Zeker geen slecht filmpje.

Blijft de gehele tijd duister en sfeervol. Kent halverwege wel een serieuze draai waarvan het van een redelijk eenvoudige serial killer film draait naar een zombie afgeleide.

Acteerwerk niet super maar vooral de beide heren zetten toch best creepy personages neer. Zeker Perkins is een geweldig ventje.

Tamelijk rustig maar sfeervol begin, eens het tweede deel van start gaat wordt het allemaal wat hectischer. Echt spannend weet het nooit te worden, daarvoor iets te beproefd misschien, maar het blijft uitermate sfeervol. Erg coole belichting en ook de editing is meer dan te pruimen. Best nog een aantal lekker bloederige scenes ook, maar voor de échte gore moet je het zeker niet doen.

Nog een leuk einde aan de film gebreid en de After Horror reeks bewijst zijn nut. Goeie horror, niks buitengewoons maar erg vermakelijk en kwalitatief ver boven de middelmaat.

En nog eens een leuke variatie op het zombiethema.

avatar van eppy

eppy

BEN BENIEUWD!!!!!

avatar van Dutchmeister

Dutchmeister

ik ook

avatar van Dutchmeister

Dutchmeister

Nou nou viel weer tegen zeg. Personages doen weer enorm belachelijk domme en voorspelbare dingen. Nemen beslissingen waar een persoon met een IQ van 1 nog wel een betere kan nemen. Je ziet veel dingen van 5000 meter al aankomen. Zeer jammer want het begon veelbelovend!!

avatar van Killerkip

Killerkip

Aardige film

Van dat hersenspoelen op sekte-achtige wijze, weinig tot niets van meegekregen, was ik ff wat anders doen of was het er gewoon niet?

Dacht in 1e instantie trouwens dat pa hier de 'gek' was, zag er ook niet al te clever uit. Had van hem dan ook meer 'wraak' verwacht toen hij ontdekte dat.....

avatar van mixmaster

mixmaster

ralfsjam schreef:

een slechte "after dark" film.

2tje

helemaal mee eens , perfect verwoord .

avatar van Vascago

Vascago

In het begin van de film dacht ik : Dit wordt helemaal niets. Maar gaandeweg komt er steeds meer spanning in de film. Het acteerwerk was zeer matig, maar het verhaal vond ik behoorlijk sterk. Het einde was ook perfect.

avatar van dragonlady1982

dragonlady1982

ik vond het begin saai

later werd het gelukkig wel spannender.

ik vond het wel een aardig filmpje

avatar van ken1976

ken1976

Een film met een slecht verhaal en dan zal ik maar niets over het acteren vertellen!!

Kortom te slecht voor woorden, 1 ster

avatar van RickZ

RickZ

Start als een soort thriller om vervolgens over te lopen in een horrorslasher. Lekker filmpje: genoeg spanning in het begin, en veel bloed en gore in de 2de helft. Mooie mix dus, zeker het kijken waard.

avatar van 606

Aardige horror met aantal flinke gore stukjes.

Acteren is heel slecht.

3 sterren

avatar van Mutsaers78

Mutsaers78

Redelijk goede horror. Apart verhaal met aardige slashermomenten.

avatar van orbit

orbit

• 12092 berichten

Vreemd laag cijfer.. prima film, spannend en het "zombie-concept" oorspronkelijk uitgewerkt. Ook de acteerprestaties vielen allenzins mee. Eigenlijk weinig fout aan.

avatar van voomzap

voomzap

Slecht slecht slecht... Ook al is het overduidleijk met een zeer laag budget.. Acteerniveau ver beneden peil. Ongelooflijk veel stompzinnige acties. Afgeraffeld geheel met minachting voor de intelligentie van de kijker. Bah Bah en nog eens bah...

avatar van brucecampbell

brucecampbell

Ongewone horrorfilm met uitermate slechte acteurs, maar met een leuk einde.

avatar van scorepio

scorepio

Altijd leuk wanneer een film beter dan verwacht is.

Best wel spannende film met een origineel verhaal.

In tegenstelling tot vele anderen vond ik het einde maar zwak.

Voor de rest best wel een aanrader.

avatar van tijn79

tijn79

Het is gewoon een enorme B-film, maar wat is ie vermakelijk zeg.

Hij oogt of en toe naar de oude horrorfilms van weleer

Bevat genoeg spanning en inderdaad een redelijk origineel verhaal en/of einde.

Het acteerwerk was niet al te hoogstaand, maar dat stoorde mij geenszins

avatar van crostello

crostello

dit was er weer eens eentje

spanning tot het laatste moment de clown is nog enger dan the it van the horror king stephen

goede spannende momenten

avatar van Boeikens

Boeikens

Redelijk goed.

Nogal trage opbouw en zwak begin maar een veel beter midden en redelijk einde.

De verfilming geeft het gevoel naar een film uit de jaren 70 - 80 te kijken. De sfeer is lekker duister en soms komt er wat spanning op.

Redelijk wat gore en een, opgeruimd staat netjes, einde.

Zeker leuk om eens te zien.

avatar van Draconian

Draconian

Het einde was echt afgezaagd. Budget was zeker op.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Slappe film, moeite om niet in slaap te vallen, ik vond dit de minste film van the After Dark reeks 8 films to die for.

Ook erg donker personages waren slecht te zien.

Voor mij geen aanrader.

Het verhaal was wel sterk en nieuw voor mij maar dat zou veel sterker in beeld kunnen worden gebracht.

avatar van bladerunner2007

bladerunner2007

De film heeft mij wel geboeid, tot op bepaalde hoogte is het zeer zeker een lekker verhaal, al komt de omschrijving er niet geheel uit, die boven naast plaatje staat.

Het verhaal, nee de film, houdt ook opeens op, zeer abrupt en laat je duidelijk met flinke vraagtekens achter.

Dat is misschien de bedoeling voor een vervolg?

Het is inderdaad wat aan donkere kant gefilmd, maar ik vond dat niet storend.

Er zitten heerlijke gore momenten in, ook wat weinig.

Acteerwerk is acceptabel.

Gewoon gaan kijken.

avatar van Noodless

Noodless

Verrassende goede horrorfilm met voor zijn genre een origineel concept. Redelijk wat gore en er is constant een duister sfeertje aanwezig in de film. Het acteerwerk vond ik niet storend. Sommige bloederige scènes waren soms wat aan de duistere kant. Het slot vond ik wel degelijk. 7/10

avatar van Bottleneck

Bottleneck

• 2025 stemmen

Best een aardige horror. De eerste helft weet de aandacht goed vast te houden en het is leuk dat de 'held' eens niet een pretty boy is maar zo de bad guy had kunnen spelen. Leuke casting afgezien van die vriend van z'n dochter.

Het moment dat de actie begint vind ik het wel iets minder worden. De gore is op momenten wel tof, maar het is allemaal zo rommelig en flitsend dat je er meestal weinig van meekrijgt en dat het iedere mogelijkheid tot spanning om zeep helpt. Over het plot denk ik maar niet teveel na..

Desondanks geeft het wel een apart sfeertje en bevat het leuke beelden door slim gebruik van sillhouetten, zoals de ontmoeting tussen Hopper en zijn zoon . Redelijk verrassend einde ook.

avatar van joey1973

joey1973

Het begin moet je even door zien te komen, daarna bouwt het op naar best een spannend en goed verhaal met wat gore. Jammer dat bij elk stukje actie de camera wild heen en weer zwaait en er overdreven veel gebruik gemaakt wordt van een stroboscoop, zodat je vrij weinig ziet over wat er nu daadwerkelijk gebeurd. Het einde is wat langdradig helaas.

Leuke film alleen het donkere en flitsende beeld en dat net op het moment dat de gore in beeld kwam.

Einde is idd vreemd met de bedoeling op een deel 2??

Als die komt ga ik deze zeker kijken....