Lake Dead (2007)

Horror

geregisseerd door George Bessudo
met Alex A. Quinn, Tara Gerard en Vanessa Viola

Drie zussen krijgen na het overlijden van hun grootvader te horen dat ze de erfgenamen zijn van een motel met bijhorend landgoed. Na de begrafenis besluiten ze hun nalatenschap te gaan bekijken samen met een aantal vrienden. De aangename kampeertrip ontaardt echter al snel in een ware nachtmerrie.

Hij begon leuk met een goede sfeer voor een vermakelijke teen slasher met erg mooie dames en mooie omgeving etc. Maar daarna vond ik het niet zo super meer. Opzich was het allemaal wel aardig alleen er zaten een paar slechte stukjes in en soms zat er zo geen overtuiging in het acteer werk. En doordat er ampers kills in voorkwamen viel dat extra op, als die er nou wel in zaten dan boeien die andere kleine gebreken niet, maarja die zitten er niet in. Het verhaal was wel grappig maar niet echt een film die ik vaker ga kijken en ook geen film die ik aan kan raden want er zijn echt meer dan genoeg vermakelijke slashers --> 2,5*

avatar van joolstein
Vermakelijk maar net niet voldoende slasher. Het is geen uitblinker maar ach, je kan het ook slechter treffen. Bedenk een idee om eens stel tieners naar een bepaalde plaats te krijgen laat er een moordenaar of meerdere op los. Maar goed dat is het wel vaker. Nu is dit idee wel heel bespottelijk: het erven van een motel met bijhorend landgoed? De erfgenamen zijn een blonde en een donkere zus maar opeens is er nog een blonde zus? Tja en dan de moordenaars, die worden direct zichtbaar en ook daarvan hoeven we dus geen spanning te verwachten. De gore was ook aan de magere kant, de tweede en "derde" kill waren de enige die eigenlijk er mee door konden. Gaatjes in het hoofd schieten is zo saai! Bij elkaar opgeteld zijn twee kills en een topless seksscène met Malea Richardson niet voldoende voor een goede horror.