Outlander (2008)

Verenigde Staten / Duitsland
Avontuur / Sciencefiction

geregisseerd door Howard McCain
met James Caviezel, Sophia Myles en Jack Huston

Ten tijde van de hoogtijdagen van de Vikingen, landt de buitenaardse man Kainan op de aarde. Kainan is echter niet alleen op de aarde gekomen. Het buitenaardse roofdier Moorwen heeft hem vergezeld. Deze twee gezworen vijanden zetten hun strijd dan ook voort op de aarde. Om Moorwen te verslaan, zoekt Kainan hulp bij de Vikingen.

avatar van 606
vikingen dat is leuk ben benieuwd

avatar van JacoBaco
Damn dat ziet er goed uit!

Ik heb deze film net gezien en hij keek lekker weg. Vrij voorspelbaar verhaal, maar een originele mix van een futuristisch monster in een vroeger tijdperk, zonder dat dit ridicuul gebracht wordt. Mooie special effects ook. Ik geef hem 3 sterren.

gebruiker_56935
Ziet er wel vet uit.

DrsB schreef:

En waar heb je die gezien dan????

avatar van finaldestiny
supergalo schreef:

En waar heb je die gezien dan????

ja halloooooooo...denk nou is FF na joh.....

Ik heb hem gezien op het filmfestival in Locarno.

avatar van Zuzuu
Ben zeer benieuwd naar deze film. Vooral omdat Sophia Myles mee doet.

avatar van mnrk
Ben ook erg benieuwd naar deze film, trailer is idd wel oke.
Alleen hoor je er voor de rest nog weinig over en ook lees je er nog helemaal niks over (wel op internet) in tijdschriften of boekjes.

nou heb hem net gekeken en het is geen Science-Fiction ,en vond hem toch tegenvallen

finaldestiny schreef:

ja halloooooooo...denk nou is FF na joh.....

Ja kan niet van iedereen verwachten dat er meer op het www te vinden is dan hp site's

avatar van brave71
Lekkere mix van Alien en 13 th Warrior .

Heb van de film genoten en me helemaal niet verveeld, zal hem zeker nog een keer weer kijken.

3,5 sterren

Was een verrasende goede film........3.5 sterren van mij

avatar van Manoah007
Heb hem net gezien en ik moet zeggen... Niet bijzonder. De film is een mix tussen de 13 warrior/ beowolf met een buitenaards tintje.

Jim Caviezel is een veelzijdig acteur, maar deze rol vind ik niet zo goed bij hem passen.

Al met al een leuke film, niet goed niet slecht. Wacht tot hij op dvd uitkomt, dan wordt je ook niet teleurgesteld...

2.0

avatar van finitio
Lijkt me een toffe film, ik zal hem binnenkort kijken en dan een recensie geven.

Ik vond hem geweldig, echt een film, die ik zo weer een keer wil zien.

avatar van Tomsheep
Trailer voorspelt niet veel goeds.
De voorlopige score lijkt me wat hoog.

Maar stiekum toch wel een klein beetje nieuwsgierig

zeer aparte film, maar erg vet gemaakt. 4.5

avatar van UrbanDjampa
Trailer voorspelde inderdaad niet veel goed. Dus een gevalletje hoe lager de verwachting bla bla bla. Niet een rol waar we Jim Caviezel in verwachten, maar al met al zeker geen slechte film.

Voor de peanutbutterpeeps is hij al op dvdrip uit..

Een 3,5 ster met een beetje hulp van Sophia Myles

avatar van Goodfella1812
Heb me ook goed vermaakt! Verhaal klinkt als een enorme B-film maar het tegendeel is waar, leuk acteerwerk, goede special effects en een lekker wegkijkend verhaal. 3.5*

avatar van finitio
Het is een aardige film maar verwacht er niet te veel van.
Redelijk leuk om te kijken maar zeker geen top film.

avatar van dope
Mhhh, ik had op meer gehoopt. Komt er eindelijk een film over Noormannen uit, issie toch net iets té sci-fi. Al met al toch een 3,5*

Verrassend goede film. (al duurde hij misschien iets te lang )
Beowulf meets predator.

Ik vond het wel een goede film maar dat monstertje konden ze beter maken.

avatar van dikkop
brave71 schreef:
Lekkere mix van Alien en 13 th Warrior .

3,5 sterren

Sluit me hier helemaal bij aan, geweldig dit soort films.

Ik vond er helemaal niets aan. Had veel meer verhaal verwacht dan dat.

Wat een kutfilm.had er veel van verwacht aangezien de hoge score.maar de effecten waren niet om aan te zien.

avatar van devilsarea
Begin was ff traag maar daarna goed te doen
geen slechte film
Einde vraagt om 2e deel

avatar van extremezz
Een goede film,beetje predatorachtig

avatar van Koerok
Bij mij kon het de aandacht niet vasthouden. Had er meer van verwacht.