Magma: Volcanic Disaster (2006)

Actie

geregisseerd door Ian Gilmore
met Xander Berkeley, Amy Jo Johnson en Michael Durrell

Vulkanoloog John Shepherd komt tot de conclusie dat door recente onverklaarbare vulkanische activiteiten een globale catastrofe kan ontstaan en tot het uitsterven van mensheid zou kunnen leiden. Geholpen door enkele van zijn studenten en een collega, probeert de professor bewijzen bijeen te sprokkelen om de regering te overtuigen. Niemand gelooft hem, dus bedenkt hij zelf een plan om de ramp te voorkomen.

avatar van Dooz
Heb deze film net gezien...
Als je van rampen films houdt, dan vind je deze vast leuk. Anders niet (wat overdreven beelden).
Ik hou hier wel van en vond hem dus leuk.
3,5 voor mij omdat ik van het onderwerp hou.

avatar van moviefreak#1
Hier hetzelfde. Ik ben gek op dit soort rampenfilms. Bovendien laat ik als "24"fan geen kans onbenut om naar een film met Reiko Aylesworth ( )te kijken. Goede voldoende voor deze vermakelijke rampenfilm.

Heel aardige film. Acteurs zaten goed in hun rol. Mooie beelden van uitbarstende vulkanen.